Neexistuje den, kdy by ten ptak nemel posledni slovo
T148 nebo Š706
-
Ondřej Švec
- Příspěvky: 30
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Ondřej Švec » 12.05.2008 15:20
To já si pamatuju,že jsem jednou viděl převrácenou 148.,ale už nevím u jakého sboru to bylo. Tenkrát to bylo i v televizi. U trambusu je to ale samozřejmě snazší. Ale jinak jsi to napsal parádně. A hlavně ten pták neměl poslední slovo
Příspěvek od » 12.05.2008 15:20
Ano, ve filmu o tomto serialu je to podrobne ukazano, presto ze delali co mohli, prevratili ji tusim az napotreti a to si myslim jeste necim pomohli. Uz si to presne nepamatuji, budu se na to muset podivat znovu.
Jinak sem tam se stane pripad, ze se prevrati jerab na omto podvozku, ale to se stane pri praci s ramenem. Vim o jedine nehode T148 z PS Rosice, kdy se vozidlo prevratilo do ricky a utopili se v ni 2 hasici, a ridic, ktery prezil, nakonec spachal sebevrazdu.
-
x.mates hasič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 30.09.2008 13:47
Příspěvek od x.mates hasič » 12.05.2008 15:20
když to tak zvažuji, tak trambus by byl pro nás výhodnější než ta tara, je pravda že za ty prachy co by jsme ušetřili můžeme pořídit jiné věci.... JPO I je vzdálena 12 Km a je u nás tak za těch 10 - 15 min, podle toho jak se jejich líze zrovna chce! Jinak jezdíme likvidovat stromy, čerpat vodu a jinak nejaký ten požár. Při koupi tatry by musela jezdit i avia, což u trambusu ne a nemusel bych se obávat jestli ještě někdo nebo ne!
-
tatrablazen
- Příspěvky: 148
- Registrován: 10.04.2005 19:58
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od tatrablazen » 12.05.2008 15:20
člověče ja se to podařilo že parasknul rám nevim. vozidlo normálně procházelo pravidelnejma prohlídkama apřesto se to stalo. byla na výjezdu místo CAS25k a jediný co si pamatuju že to bylo na čarodejnice a vyjížděli jsme na požár lesa do běchovic. skončili jsme v křižovatce černokostelecká - úvalská přímo proti místní restauraci.
místními opilci jsme byly opěvováni známou písní : co jste hasiči
po přitažení na základnu tehdy ještě do vršovic a vypuštění vody se vozidlo opřelo předním a zadním nárazníkem o zem. prasklina byla mezi nástavbou a kabinou. porucha se při jízdě projevila tak že se kam si propadl spojkový pedál a auto se ndzvedlo tak jako kdyby ti z pod něj ujížděla zadní náprava někam úplně jinam. při plné nádrži se opřela nástavba o kabinu. to byly první viditelná změna stavu. druhá za svitu baterky na rám. bohužel fotky jsem někde zašantročil a dodnes nenašel.
T148 CAS32 taky převrátili hoši z HZSČD stanice kralupy nad vltavou na křižovatce ve městě bude to tak 12-13let zpátky nevim přesně , ale přijeli jsme k tomu.
-
x.mates hasič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 30.09.2008 13:47
Příspěvek od x.mates hasič » 12.05.2008 15:20
no a ted zbývá nějakyho najit za rozumnou cenu! díky za názory!
-
x.mates hasič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 30.09.2008 13:47
Příspěvek od x.mates hasič » 12.05.2008 15:20
No tak to mohlo být zajimavé! Možné je že to bylo i vadou materiálu. Nadruhou stranu se ani nedivím, třeba když se couvá tak jak se třese, bych chvílema čekal že se rozpůlí!
-
tatrablazen
- Příspěvky: 148
- Registrován: 10.04.2005 19:58
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od tatrablazen » 12.05.2008 15:20
ono se dá couvat i bez toho třesu. musíš ho převalit přes spojku a jet.
jinak si myslím že v dobrym stavu by asi byl pro vás zajímavější než tatra.
-
Ondřej Švec
- Příspěvky: 30
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Ondřej Švec » 12.05.2008 15:20
Ha ha ha,dobrý pokus,ale z filmu to fakt nemám. Bylo to tenkrát ve zprávách,ale už nevím kde to bylo. Už je to ale pár let. Tenkrát snad říkali,že ta tatra dostala smik a o obrubník se převrátila na bok. Taky jsem na to tenkrát zíral a taky jsem si myslel,že to nejde,a ejhle,ono to šlo.Ale jinak samozřejmě souhlasím,že to už musí být umění.
-
Ondřej Švec
- Příspěvky: 30
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Ondřej Švec » 12.05.2008 15:20
S tím cukáním,hopsáním,nebo jak chceš při couvání,je to jednoduchý. Jak píše tatrablázen,stačí nedržet při couvání pořád spojiku a je to v pohodě. A nebo jí opravit a je po hopsání. Taky jsme to na trambusu měli a po opravě bylo po problému.
-
Jakub Kozák
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
-
Milan Churý
- Příspěvky: 115
- Registrován: 24.11.2006 13:38
Příspěvek od Milan Churý » 12.05.2008 15:20
zajímal by mne taky názor tvých čtyř řidičů.......
-
x.mates hasič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 30.09.2008 13:47
Příspěvek od x.mates hasič » 12.05.2008 15:20
No kdybych to měl brát tak jak oni říkají tak by jsme se asi nedomluvili, jeden jezdil s T148 PHM ten by byl samozrejmě pro tatru, druhej jezdí s autobusem - tomu je jedno za čem sedí, vystřídal hodně aut, řídí se spíš tím co by pro nás bylo využitelnější. třetí jezdil s V3S, ten se stejně rozmýšlí jako já a ten poslední jezdil u jedné firmy se Š706, s Liazem a ten by byl spíš pro trambusa. Tak se rozhodni.....
-
Jiří Voříšek
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11.03.2006 07:17
Příspěvek od Jiří Voříšek » 12.05.2008 15:20
Jestli někdo shání Trambus ať píše na sdhdolme@volny.cz nebo tel. 603 440 498 Jirka Voříšek
-
x.mates hasič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 30.09.2008 13:47
-
Mirek Veselý
- Příspěvky: 1
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Mirek Veselý » 12.05.2008 15:20
ahoj ve spolek...sem z kralup takze sem tenkrat u prevraceny 148icky byl...par fotek by semozna naslo...pry meli malo vody a velkou rychlost do zatacky...o zadnym obrubniku nevim tak nevim...jinak sem zastance tatry ale myslim ze vam by se vic hodil trambus...
-
Project
- Příspěvky: 223
- Registrován: 15.03.2005 20:28
Příspěvek od Project » 12.05.2008 15:20
Pro vás JPO V bych šel spíš do trambusa. Málokterá JPO V má dálkově spouštěnou sirénu, takže se k požáru i ve vaší obci jako první dostanete nejspíše málokdy, takže není důležité mít více vody (T148). Údržba bude nejspíše obdobná. Se vzduchem se dá vyjít, ale je potřeba třeby při jízdě z kopce nechat zařazen vyšší rychl. stupeň, ať kompresor stíhá dofoukávat, atd.. S poloprázdnou nádrží jsem už jel mockrát, ale že by to nějak výrazně hýbalo s autem bych neřekl. T 815 prý umí takhle "povedenější" kousky..
Pokud si uděláte v garáži doplňování vzduchu do systému, tak super, nemusíte tůrovat před garáží a můžete hned jet s téměř plným vzduchem.
A na couvání je opravdu lepší zapnout přední náhon. Ono se špatně couvá "naprudko" do úzké garáže...
Akorát, trambus nemá naftové topení, ale jen vodní od motoru, takže někde při dohlídávání v zimě nic moc teplo...
Jinak tu někdo prodával Trambusa i s novýma pneu za 30 000 a nikdo ho nechtěl...
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA
