Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
Petr Slavíček
- Příspěvky: 371
- Registrován: 23.05.2006 10:53
Příspěvek
od Petr Slavíček » 12.05.2008 15:20
netradiční výrobce
vzhledem k tomu že jsem už i cosi postavil tošinkumne to opravnuje toto tvrdit jinak z největší pravděpodobností se CAS 24 stavět u nás bude na novém podvozku a tu jsem se přihlásil abych zjístil co lze považovat za ideální CASku je mi jasné že každý bude mít svůj názor a tak se zeptám konkrétněji
nástavba postavená čistě z "černého"železe včetně nádrže ? v dnešní době chemie dovede zázraky
a nebo nádrž nerezovou (plastovou)
a nebo jít a udělat ji celoplastovou (sklolaminátovou)
jaké čerpadlo??
jak řešit uchycení výbavy ?
používat originální držáky a nebo pytlíkovat vemu kus plechu a nějak ho ohnu a do toho uložim výbavu??jak se mnohokráte děje
co třeba profil auta klasika ve stylu THT a nebo kompaktní auto ve stylu Scanie SEHAT??a nebo tvrdý amerikanismus auto a na něm krabice??
-
bart
- Příspěvky: 227
- Registrován: 30.04.2005 19:46
Příspěvek
od bart » 12.05.2008 15:20
stavba
moznosti je mnoho, bylo to tu jiz casto rozebirano, kdyz pominu podvozek, tak v nastavbach mame tri hlavni smery - podle pouziteho materialu:
ocel
hlinik
laminat
Pokud bych se mel drzet pri zemi, tak bych volil ocelovou nebo hlinikovou nastavbu od ceskeho vyrobce, nadrz nerez a posadil bych to na podbozek tezke kategorie (S) pro smiseny provoz (4x4). At se to trosku hybe melo by to mit minimalni merny vykon aspon 15kW/t. To je takove univerzalni auto, zalezi pak na konkretnim miste nasazeni...
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:20
Re: Venca Prokát
Mě zajímá, co to bude. A není úpravda, že reju do všeho, co není Tatra, na rozdíl od jiných, tak se laskavě uklidni, začnáš mě s tím s... ! Moc !
-
Václav Porkát
- Příspěvky: 763
- Registrován: 13.01.2003 21:27
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Václav Porkát » 12.05.2008 15:20
Hynek O.
Když už někoho začínám s..t., moc, tak ať alespoň napíše pořádně mé příjmení, díky. Každopadně je to tak, jak říkám, budeš tvrdit opak a taky že jo. A to jsem ti do mailu poslal nádherné Tatry z Německa, co jsem objevil při webovém pátrání... Děkuju... Nemáš zač...
A ty moc dobře víš, jak to myslím. Když už jsi takový no, citlivka. Máš rád značku Tatra (věřím, a to nejsem opravdu sám, že jsi měl i kočárek od této kopřivnické firmy, odtud zřejmě pramení láska k vozidlům s trubkou), to je v pořádku. Jen tak dál! Každý máme holt to své, je to jen o uznání všeho dobrého a špatného. Přeji hezký večer a zítra klidnou službu
wap - POŽÁRY.cz (DPV)
-
Petr Slavíček
- Příspěvky: 371
- Registrován: 23.05.2006 10:53
Příspěvek
od Petr Slavíček » 12.05.2008 15:20
bart
mám jednu poznámku 15kW/t znamená 360kW 490 PS což je velmi vezmu li že normálne na CAS 24 je motor 300-360 koní
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:20
Re: Petr Slavíček
15 kW na tunu a 360 kW - vy budete mít 24 tunové auto???
Jo a jinak u Tatry je standartně osazován motor T3D-928 EURO IV 300 kW, silnější pak 325 kW (T3C-928 EURO III pak 270 kW a 300 kW), u Scanií je to velmi podobné, ale v podstatě Ti dnes dají takový motor, jaký si mvybereš, každý výrobce podvozků nabízí řadu motorů o různých výkonech... Jde jen o to, jaký je požadavek.
-
bart
- Příspěvky: 227
- Registrován: 30.04.2005 19:46
Příspěvek
od bart » 12.05.2008 15:20
merny vykon
15kW/t jsem mel na mysli pro cas prvniho vyjezdu.
-
Jakub Kozák
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek
od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:20
RE: Hynek, Petr
Hynek: Jo, tu 325ku jsem si právě vybral do toho mého snového Armaxe nahoru, to bude stačit
Petr: To není o tolik víc. Podle vyhlášky to má být 11kW/t, s 15ti už se to hýbe velice slušně. Navíc Bart reagoval pořád ještě na tu tvoji původní otázku, takže je jasné, že "vysněné" je trošku mimo běnou realitu a finanční prostředky.
-
Petr Slavíček
- Příspěvky: 371
- Registrován: 23.05.2006 10:53
Příspěvek
od Petr Slavíček » 12.05.2008 15:20
snova CAS
ono by to nemuselo být nedosažitelné ale najde se asi tak 10 sboru co nejen získají peníze ale dohodnou se na určitých drobných kompromisech co se týká uložení výbavy ?? troufám si tvrdit že ne kdyby se tak stalo tak se dá v mnohém podstatně jednam s podvozkářema a i s námi jako s nástavbaři a všechny subdodávky když budu objednávat pro jedno a nebo deset aut tak možná ani netušíte co se dá vše vyjednat ale nesmíte chtít auto za 4mil ale bavme se o ¨5.5až 6 ti a pak vám s radostí postavím snový prototyp sice ne za 5.5 ten bude asi zavíc a pak si ho prohlédněte okritizujte ale pozor beru takovou kritiku kde mi někdo řekne toto je špatné udělej to takto to je fajn a na seriovce to bude
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:20
Re: Petr Slavíček
Tak teprve teď jsem pochopil, odkud vítr fouká, proč vyzvídáte. Co jste za firmu?
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:20
Re: Jakub Kozák
Jinak 11 kW/t je zoufale málo, měl to ten Renault od THT, co byl na Open day v Kopřivnici a i přes to, že byl bez vody, do kopce to vůbej nejelo, řidič musel furt podřazovat...
-
Jakub Kozák
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek
od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:20
RE: Hynek
Souhlasím, jsou to zdechliny... Jinak taky mi teprve teď došlo, proč vlastně tahle diskuze

-
Petr Slavíček
- Příspěvky: 371
- Registrován: 23.05.2006 10:53
Příspěvek
od Petr Slavíček » 12.05.2008 15:20
Ano
Doufám že se na mne nezlobíte pokusíme se Vás informovat a to nejen o CAS ale i jiných věcech které jsou nyní ve výrobě ale dejte mi čas některé věci prostě nelze jen tak sdělit aspon prozatím
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:20
Re: Petr
Alespoň já se zlobit nebudu, už mi Vašek Porkát vysvětlil, že zatím nemám pátrat

) Pro ostatní - netahejte informace, včas se vše dozvíte...
-
Jakub Kozák
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek
od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:20
Petr
No zlobit se podle mě nebude nikdo, jenom jsi to nemusel tak natahovat a napsat to když ne konkrétně, tak alespoň přesněji

-
bart
- Příspěvky: 227
- Registrován: 30.04.2005 19:46
Příspěvek
od bart » 12.05.2008 15:20
to: Petr Slavíček
Na to ze bys teda mel byt nastavbar (cili specialista), jsem ti nejak terminem "merny vykon" pomotal hlavu

))
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“