CAS 16-L 101
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
- Filip Foukal
- Příspěvky: 450
- Registrován: 22.02.2006 13:28
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Příspěvek od Filip Foukal » 12.05.2008 15:19
CAS 16-L 101
V Aktualitách zadaných uživateli jsem se nejen já divil nad příspěvkem,kde byla zmíňena tahle CASka.Ještě jsem takovou Liazku neviděl.Našel jsem si stránky HZS Pardubického kraje,a tam jsem jí našel na všech ÚO.Dokonce i na podvozku Liaz 18.29.Tak bych chtěl požádat,jestli byste třeba do rubriky Technika nemohli o nich něco napsat.Kdy se vyráběli,jak,pro koho apod.
V Aktualitách zadaných uživateli jsem se nejen já divil nad příspěvkem,kde byla zmíňena tahle CASka.Ještě jsem takovou Liazku neviděl.Našel jsem si stránky HZS Pardubického kraje,a tam jsem jí našel na všech ÚO.Dokonce i na podvozku Liaz 18.29.Tak bych chtěl požádat,jestli byste třeba do rubriky Technika nemohli o nich něco napsat.Kdy se vyráběli,jak,pro koho apod.
- Václav Porkát
- Příspěvky: 763
- Registrován: 13.01.2003 21:27
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Porkát » 12.05.2008 15:19
filip
nechci se nejak hadat, ale na te Karose nevidim krom oznaceni nic divneho.......
nechci se nejak hadat, ale na te Karose nevidim krom oznaceni nic divneho.......
wap - POŽÁRY.cz (DPV)
- Filip Foukal
- Příspěvky: 450
- Registrován: 22.02.2006 13:28
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Příspěvek od Filip Foukal » 12.05.2008 15:19
Jde mi jen o to,
že jsem krom Zilu,Pragy apod. o CAS 16 na liazce neslyšel,a nikdy předtím neviděl.
že jsem krom Zilu,Pragy apod. o CAS 16 na liazce neslyšel,a nikdy předtím neviděl.
- Filip Foukal
- Příspěvky: 450
- Registrován: 22.02.2006 13:28
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Příspěvek od Filip Foukal » 12.05.2008 15:19
Ale
vzhledem k mému věku je pravda,že jsem viděl ještě prd...)
vzhledem k mému věku je pravda,že jsem viděl ještě prd...)
- Václav Porkát
- Příspěvky: 763
- Registrován: 13.01.2003 21:27
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Porkát » 12.05.2008 15:19
filip
NA VĚK SE VY......NIKDO NEJSME VŠEZNALEC, MNE FURT NĚCO PŘEKVAPUJE A TO JSEM UŽ NĚCO VIDĚL.....TA KAROSA JE DLE MÉHO NORMÁLNÍ ,,PĚTADVACÍTKA,, S JINAK POČÍTANÝM VÝKONEM ČERPADLA
NA VĚK SE VY......NIKDO NEJSME VŠEZNALEC, MNE FURT NĚCO PŘEKVAPUJE A TO JSEM UŽ NĚCO VIDĚL.....TA KAROSA JE DLE MÉHO NORMÁLNÍ ,,PĚTADVACÍTKA,, S JINAK POČÍTANÝM VÝKONEM ČERPADLA
wap - POŽÁRY.cz (DPV)
-
- Příspěvky: 137
- Registrován: 13.04.2005 17:30
Příspěvek od Martin Tonhauser » 12.05.2008 15:19
CAS 16 L-101
Podle mého názoru to prostě s příchodem přečíslení výkonů čerpadel na 8,16,24,32,40 šouply do 16 a bylo. U Tater mají zase označení 24 místo 32. Jinou záludnost bych v tom nehledal. Myslím si, že je to nesmysl přečíslovat vozy, které nebyly vyrobeny po datu, kdy vešla v platnost norma, kde se změnily výkony čerpadel. Myslím že je to ve vyhl. 49/2003 Sb., ale nejsem si jistej.
Podle mého názoru to prostě s příchodem přečíslení výkonů čerpadel na 8,16,24,32,40 šouply do 16 a bylo. U Tater mají zase označení 24 místo 32. Jinou záludnost bych v tom nehledal. Myslím si, že je to nesmysl přečíslovat vozy, které nebyly vyrobeny po datu, kdy vešla v platnost norma, kde se změnily výkony čerpadel. Myslím že je to ve vyhl. 49/2003 Sb., ale nejsem si jistej.
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:19
To: všichni
Pardubický kraj vcelku nepochopitelně označuje všechny CAS-K25 jako CAS-16 (dokonce i CAS-32 jako CAS-24), je to naprostý nesmysl, jednak proto, že jsou vyrobené před platností vyhlášky 49/2003 Sb., ale i podle ní správné označení původní CAS-K25 LIAZ zní CAS-24, ten výkonový parametr totiž původní čerpadlo splňuje. Mám k dispozici sjetiny techniky v ČR z GŘ a pouze Pardubický kraj takto přeznačuje Liazky, Tatry a dokonce i trambusy - je to opravdu blbost, není to žádné jiné čerpadlo, jenom špatné značení.
Pardubický kraj vcelku nepochopitelně označuje všechny CAS-K25 jako CAS-16 (dokonce i CAS-32 jako CAS-24), je to naprostý nesmysl, jednak proto, že jsou vyrobené před platností vyhlášky 49/2003 Sb., ale i podle ní správné označení původní CAS-K25 LIAZ zní CAS-24, ten výkonový parametr totiž původní čerpadlo splňuje. Mám k dispozici sjetiny techniky v ČR z GŘ a pouze Pardubický kraj takto přeznačuje Liazky, Tatry a dokonce i trambusy - je to opravdu blbost, není to žádné jiné čerpadlo, jenom špatné značení.
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: 13.12.2004 08:34
-
- Příspěvky: 302
- Registrován: 14.03.2005 14:13
Příspěvek od Ondřej Dostál- Oskar » 12.05.2008 15:19
vysvětlení
Všechno tadyto dohadování vzniklo díky mě.Takže bych chtěl vysvětlit jak jsem to myslel.Jednak je pravdou, že podle všech seznamů techniky Pardub. kraje jsou Liazky,trambusy... CAS 16.A druhak ta naše má vyměněné čerpadlo-viz reakce v aktualitách.
Všechno tadyto dohadování vzniklo díky mě.Takže bych chtěl vysvětlit jak jsem to myslel.Jednak je pravdou, že podle všech seznamů techniky Pardub. kraje jsou Liazky,trambusy... CAS 16.A druhak ta naše má vyměněné čerpadlo-viz reakce v aktualitách.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA