Příprava vozidla STK
Aktuální problémy, neshody, trable...
Příprava vozidla STK
Příspěvek od » 29.06.2011 23:07
Zdar,chtěl jsem se zeptat,jak to děláte s přípravou vozidla na STK,jde mi přímo o štelování brzd (klíčů). Jde o to,zda to dáváte do servisu a nebo si to děláte na stanici? Nerad bych se dostal do nějakého problému,kdyby po seštělování brzd přestalo auto při jízdě k zásahu brzdit,pak by to bylo na mě. Jak to řešíte? díky za odpovědi
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: 10.04.2005 19:58
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od tatrablazen » 30.06.2011 05:13
pokud je mě známo, tak s ev bnrzdách může hrabat akorát člověk co má na to papír. myslím automechanik. ten si je vědom a měl by být toho co dělá a toho co se může stát. to, že je někdo strojník neznamená, že ví, protože jsou to leckdy lidé mimo obor. osobně si pamatuju jak jeden takový zedník zaklínoval liazku při výměně kola jaksi obráceně než bylo potřeba.a to byla jen výměna kola.....
nicméně prostě strojní řád jasně píše, že tyto práce může provádět pouze servis, či kvalifikovaná osoba, tedy jak jsem psal.
nicméně prostě strojní řád jasně píše, že tyto práce může provádět pouze servis, či kvalifikovaná osoba, tedy jak jsem psal.
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 30.06.2011 05:36
Ono je určitě správný s tím jít do servisu nebo si někoho přitáhnout do hasičárny. Na brzdách bych nešetřil. Ostatní věci se dělaj doma. Elektrikáře máme na obci takže to máme taky v klidu. Ale jak píše tatrablázen- do brzd se nehrabat.
Nikdy se nehádej s blbcem-klesneš tím na jeho úroveň a tam tě on porazí, páč v tom má větší zkušenosti!
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 06.06.2011 16:05
Příspěvek od Jaroslav Kučera » 30.06.2011 09:59
U nás si teda děláme všechno sami, ale je teda pravda, že 4 jsme automechanici s papírem a živíme se tím. A když je řeč o brzdách zrovna před 14 dněma jsem je šteloval klíče před STK a ta první zadní náprava na T815, to je fakt zážitek se tam soukat mezi kola, když člověk zrovna v tu chvíli nemá k dispozici kanál
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 21.01.2011 17:30
Příspěvek od Michal Janek » 30.06.2011 10:13
Co si vzpomínám, nastavení klíčů bylo pro staré 815ky v přiručce řidiče. Takže to servis dělat nemusel. Navíc na STK ti to pak na válcích zkontrolujou.
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 06.06.2011 16:05
Příspěvek od Jaroslav Kučera » 30.06.2011 10:32
V podstatě na tom nic není...utáhnout na max a potom -+ o půlotáčky povolit (samosebou musí jít otočit kolem rukou, proto to -+ )
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: 10.04.2005 19:58
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od tatrablazen » 30.06.2011 21:28
do brzd se němá nikdo co hrabat i když je to seřízení, má to dělat člověk co to umí a má na to papír. i když ani ten neni zárukou , že to bude ok. ten člověk na sebe tím úkonem bere veškerou odpovědnost. ono ty příručky hlavně vycházeli z toho, že řidič je pravdu řidič a ne to co dneska leze z autoškol potažmo řidič vozu co má samoštely a nic mu toto neříká.
na STK bud si zaplatíš za 100kč kontrolu a nebo hop nebo trop. slušný technici ti to na válcích doštelujou, ale ty nejsou všude...
na STK bud si zaplatíš za 100kč kontrolu a nebo hop nebo trop. slušný technici ti to na válcích doštelujou, ale ty nejsou všude...
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA