Pád do kolejiště v metru
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01.01.2010 01:01
-
- Příspěvky: 39
- Registrován: 02.05.2004 18:46
Příspěvek od Leoš Kučera » 21.12.2010 18:19
Problém s dostatečným, či nedostatečným prostorem mezi kolejemi, resp. zemí a podvozkem jsem si na několika fotografiích, videu a pohybu "tam dole" ujasnil sám... ( Venco, sorry, přeci jen mám oproti Tobě třetinový objem... )) )
No a bohužel jsem shlédl i pár záznamů, kde ti chudáci vůbec nečíhali u začátku nástupiště, ale klidně i v půlce, mezi ostatními cestujícími, čímž ovšem vůbec netvrdím, že nějaký pedant na ten začátek pro jistotu nedojde... Pak není o čem dumat.
Moje příspěvky, komentáře a úvahy se ale týkaly konkrétního případu, situace, kdy zoufalá, smířená 30 letá žena stála v klidu v kolejišti v půlce perónu a čekala, až souprava přijede a ...
A souprava přijela a ona tam v klidu zůstala...
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07.08.2010 15:40
Příspěvek od Zbyněk Matuška » 21.12.2010 23:03
Do těsné blízkosti tohoto zařízení se dostanou pouze zasahující hasiči jednotek HZS DP a ti jsou s touto problematikou dokonale seznámeni.
RE:mimi
Tvrzení,že kolejnice jsou pod proudem(jedna napájí,druhá ne)viz.výše je milné.Není tomu tak.Energie pro soupravu je dodávána pomocí třetí přívodní kolejnice tzv.napáječky.A to i v prostorách tunelu.Ne jen ve stanici,jak píše mimi.Také tvrzení,že v prostorách stanice nehrozí v kolejišti úraz el.proudem je podivné.Z pohledu cestujících samozřejmě nehrozí žádné nebezpečí.(nevstoupí li do kolejiště)Z hlediska záchranářského je vše jinak.Ani zkušení záchranáři nevstupují do kolejiště(za účelem zásahu)dříve,než je vypnutá přívodní kolej a než je pomocí zkratovacích souprav kolej zajištěna z obou stran místa zásahu.
Ale o tom to na začátku diskuze nebylo.Necítím se povolán k tomu,abych někomu radil,jak se má chovat bude li svědkem pádu či skoku do kolejí.Myslím,že nejlépe to vystihl Václav.Jsem hasič-záchranář,ne blázen.
Všem kolegům hasičům přeji příjemné prožití svátků.
http://hzsdp.webnode.cz/
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Denis » 22.12.2010 06:01
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 26.04.2004 20:26
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Frap » 22.12.2010 08:29
Způsob napájení pomocí třetí, napájecí kolejnice (na metru se jí říká také přívodka) se používá v pražském metru od počátku, tedy od roku 1973. NIKDE se nepoužívá a NIKDY se nepoužíval systém napájení z pojížděných kolejnic. Ono to není technicky ani moc možné. Napájení z pojížděných kolejnic se používá maximálně tak u modelové železnice
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Denis » 22.12.2010 09:34
-
- Příspěvky: 842
- Registrován: 11.12.2005 02:02
Příspěvek od Tomáš Otčenášek » 22.12.2010 11:53
A jinak s tvou teorii +, -, ozdoba by stacilo pres obe kolejnice hodit kus retezu a metro stoji. Coz mi neprijde mozne, takovych blbcu by se uz naslo...
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25.12.2007 03:34
Příspěvek od Lukáš Tvrdý » 22.12.2010 13:42
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 26.04.2004 20:26
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Frap » 22.12.2010 15:35
Prosím neuvolňuj do obecného povědomí své domněnky, které nejsou pravdivé. Pak se obecné povědomí posune nežádoucím, mylným směrem a následkem je spousta dohadů.
Takhle to prostě na metru je, bylo a bude. Jiný způsob napájení souprav vozů metra neexistuje.
Jediné, co můžeš udělat, je se s touto skutečností smířit.
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.12.2010 05:49
Příspěvek od Frebek » 23.12.2010 06:00
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: 11.02.2007 15:41
Příspěvek od ??? » 23.12.2010 15:52
A co se týká vysoké teploty pod soupravou - rekuperaci umí pouze nejnovější soupravy M1D, takže to hrozí jen u nich, mají v podstatě úplně jinou elektrovýzbroj.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20.12.2010 21:43
Příspěvek od msi » 25.12.2010 21:24
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA