Tatra - krachuje
Aktuální problémy, neshody, trable...
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 16.03.2010 13:06
[Pavel Lang - 16.03.2010 11:29] Jak píše Mirek - Iveco magirus je Firma sídlící v Německu živící německé zaměstnance, proto jezdí v Německu. Já si to nevymyslel, je to holý fakt, který jen nelze oficiálně přiznat, neb EU. Jen my jsme papežštější než papež...
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 13.05.2008 15:59
Příspěvek od tatrablázen » 16.03.2010 13:55
[Luboš Samec - 16.03.2010 08:07] psal sem o patentu a ne o majetku. naše republika už se taky jen česká jmenuje takže to neřešim
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 13.05.2008 15:59
Příspěvek od tatrablázen » 16.03.2010 14:05
[Petr BORKA - 16.03.2010 08:25] Xena byla ve svý době silnej konkurent. neřešim starý 110ky. bohužel oběma automobilkám chyběla ve světě servisní sít a hlavně vyspělý kapitalisti si holt servis vždy zaplatili. to jen na východě byl zvyk bouchat všechno na koleně. mělo to svoje pro a proti. jako všechno.
vedení Tatry v devadesátých letech totálně chrápalo na úspěších z ruska. jsem realista a vim,že Tatra tento boj těžko přežije, ale je mě líto těch lidí co tomu dali celej život .
to auto ve svym segmentu je více než konkurenceschopný, to je neoddiskutovatelnej a několikrát prokázanej fakt. bohužel o nákupech vozidel už pár let nerozhodují kvality,ale něco naprosto jinýho. znám firmu kde se chtěli vrátiti k tatrám,ale vedení které není české jim místo toho vnutilo mercedesy. a přitom mezi řidičema byly skoro boje kdo půjde na tatru a z actrosu chtěli pryč.
ale jak říkám zeměkoulí točej mocnější a my si tu můžeme akorát cvakat do kláves. věřte si nebo ne
vedení Tatry v devadesátých letech totálně chrápalo na úspěších z ruska. jsem realista a vim,že Tatra tento boj těžko přežije, ale je mě líto těch lidí co tomu dali celej život .
to auto ve svym segmentu je více než konkurenceschopný, to je neoddiskutovatelnej a několikrát prokázanej fakt. bohužel o nákupech vozidel už pár let nerozhodují kvality,ale něco naprosto jinýho. znám firmu kde se chtěli vrátiti k tatrám,ale vedení které není české jim místo toho vnutilo mercedesy. a přitom mezi řidičema byly skoro boje kdo půjde na tatru a z actrosu chtěli pryč.
ale jak říkám zeměkoulí točej mocnější a my si tu můžeme akorát cvakat do kláves. věřte si nebo ne
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 13.05.2008 15:59
Příspěvek od tatrablázen » 16.03.2010 14:09
zapoměl sem dodat,že i leckteré info v tisku se dá koupit nebo nechat vyrobit na zakázku. někdy je to pro nějakou firmu i smrtelná rána někdy zase naopak...........no nic.
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15.11.2005 21:55
Příspěvek od Petr BORKA » 16.03.2010 14:32
Xena se mi taky líbila. Jinak dnes začla vycházet celá řada knih o historii našich automobilů. Člověk žasne co všechno u nás bylo vyrobeno a bohužel o výrobě zase pro změnu rozhodovalo stranické vedení. Něco převratného se vyrobilo, na výstavě žasli odborníci z celého světa a nakonec se to nedostalo do výroby. Viz televizní dokument zapomenuté projekty. A je jedno jestli to byla Tatra, Praga, Škoda nebo Walter a jiné značky. Doufám že se nedožiju doby, kdy tady budeme jenom montovat nákladní vozidla ze zahraničí.
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 13.05.2008 15:59
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 24.04.2010 12:09
Příspěvek od Lukáš M. » 16.03.2010 15:33
[ - 15.03.2010 19:51]
Ahoj, díval jsem se, jak ses rozohnil a začal psát o sortimentu Tatry a její servisní síti...
Jak jsi to napsal, tak to vypadalo moc hezky a jednoduše. Jak to ale realizovat?
Myslím si, že Tatra se teď ubírá dobrým směrem. Vstoupila, vstupuje, chce vstoupit na rozvíjející trhy, kde bude budovat postupně svou prodejní a servisní síť, společně s ostatními výrobci, kteří, oproti ní, mají jistou konkurenční výhodu, ale zdaleka ne tak velkou jako v západní Evropě. Aby jim tam Tatra mohla na úrovni těchto služeb konkurovat, musela by zřizovat spoustu poboček, nedovedu si představit kolik by to stálo.
Na nových trzích udělá s méně penězmi mnohem více muziky. A pak záleží jen na vedení co s penězmi udělá, snad je utratí dobře (vývoj a inovace, snižování nákladů, kvalifikace).
K tomu sortimentu, sám Adams řekl, že Tatra je schopna komukoli vyrobit cokoli (ze sortimentu NA), pokud se bude jednat o sérii 40-50 ks, samozřejmě, že to není věc na jeden rok.
Mimochodem, jak je na tom teď Tatra s kvalitou? Loni jsem zaslechl, že SKANSKA nakoupila nějaké Tatry a objevily se časté poruchy, způsobené nekvalitou používaných materiálů.
Ahoj, díval jsem se, jak ses rozohnil a začal psát o sortimentu Tatry a její servisní síti...
Jak jsi to napsal, tak to vypadalo moc hezky a jednoduše. Jak to ale realizovat?
Myslím si, že Tatra se teď ubírá dobrým směrem. Vstoupila, vstupuje, chce vstoupit na rozvíjející trhy, kde bude budovat postupně svou prodejní a servisní síť, společně s ostatními výrobci, kteří, oproti ní, mají jistou konkurenční výhodu, ale zdaleka ne tak velkou jako v západní Evropě. Aby jim tam Tatra mohla na úrovni těchto služeb konkurovat, musela by zřizovat spoustu poboček, nedovedu si představit kolik by to stálo.
Na nových trzích udělá s méně penězmi mnohem více muziky. A pak záleží jen na vedení co s penězmi udělá, snad je utratí dobře (vývoj a inovace, snižování nákladů, kvalifikace).
K tomu sortimentu, sám Adams řekl, že Tatra je schopna komukoli vyrobit cokoli (ze sortimentu NA), pokud se bude jednat o sérii 40-50 ks, samozřejmě, že to není věc na jeden rok.
Mimochodem, jak je na tom teď Tatra s kvalitou? Loni jsem zaslechl, že SKANSKA nakoupila nějaké Tatry a objevily se časté poruchy, způsobené nekvalitou používaných materiálů.
-
- Příspěvky: 270
- Registrován: 21.06.2008 19:12
Příspěvek od Martin Petržela » 17.03.2010 09:56
[tatrablázen - 16.03.2010 05:06] To je Martine otázka, jak by se to dál vyvíjelo... viz. třeba Škoda + VW. Tatře to mohlo pomoci dřív proniknout i do nižší hmotnostní třídy (T810), zlepšit marketing, dostat se na další trhy, rozšířit servisní síť atd... kdoví, teď už je to historie.
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA