Ženy v zásahu, ano nebo ne?
-
Příspěvek od Iveta Bierská » 10.01.2010 20:49
Vystudovala jsem obor Strojník požární techniky. Jediná žena mezi 30 muži. Od 13 let jsem se zajímala o toto povolání a zůčastňovalá se kurzu Mladý záchranář, jezdila na hasičské cvičení, trénovala hasičský sport. Čtyři roky jsem studovala s kluky a byla jednou z nich. Z ničeho jsem se neulívala, nosila jsem všechny těžké věci co oni. Učila se ovládat stroje a čerpadla.Chodili si za mnou pro rady musela jsem některým pomáhat aby ten obor zvládli. Vím do čeho jdu a respektuji všechny muže u HZS a JSDH. Avšak mám po maturitě, osvědčení o Nástupním výcviku a Strojníkovi jsem dostala. Hledám si práci a víte co mi řekli: "Ženy nebereme, máme tady těžké technické věci. Pro ženu tady není místo!" Řekli mi to do telefonu. Beru to jako diskriminaci. Začínám proti tomu ostře bojovat. Já jsem přece nevystudovala něco na co pak nenajdu uplatnění. No nezlobte se ale je tady bordel.
Tak mi teď řekněte co mám dělat? Nač pouštějí holky na ten obor, když se pak dozví že je nikam nevezmou?
Snad všichni víte o čem je Odborné učiliště ve F-M?
-
Příspěvek od Petr Haska » 10.01.2010 21:12
)
Jsem nepochopil, proč tě tedy nachávali dělat strojničák, když ho dělat nemůžeš.
-
Příspěvek od Iveta Bierská » 10.01.2010 21:18
Strojníka jsem dělala protože to byl jediný obor kde mohla jít žena. Před čtyřmi roky do Frýdku zrovna nenabírali.
-
Příspěvek od Petr Haska » 10.01.2010 21:33
Jinak jen tak mimochodem, kdybys byla s klukama na výjezdu, to by jsi měla svou "soukromou" ložnici?
-
Příspěvek od Iveta Bierská » 10.01.2010 21:43
Ložnici???? Já tady ale nechci řešit co bych měla mít jako žena u sboru.
Já se tady snažím hovořit na jasné téma a to je pravděpodobná diskriminace.
Co by jste dělal na mém místě? Zkuste se vžít do mé situace. Kdy je vám řečeno že vás vezmou a za pár měsíců už je to problém.
-
Příspěvek od "Rejsek" » 10.01.2010 22:05