Hasičárny a vše kolem...
Napadá vás něco, co bychom na serveru POŽÁRY.cz měli udělat?
-
Hasičárny a vše kolem...
Příspěvek od Miloslav Mraček » 26.02.2011 14:09
Zdravím všechny.
Poseldní dobou jsem na internetu v jednom kuse prohlížel různé stránky s požární technikou a jednotlivých požárních stanic HZS i JSDH. Musím uznat, že některé se mi velice líbily. Jak asi většina ví, tak u JSDH se neustále něco vylepšuje. Ale to třeba i u HZS. Proto bych uvítal nějakou sdruženou sekci, která by se věnovala stavebním budovám jednotlivých jednotek, fotografiím, doplněné zejména o informace s umístěním a přestavbou. Dále pak technice v provozu, její údržbě, jejich fotografií a prostě tak obecně. Vím, že je to technicky asi náročné, ale bylo by to fajn. Rád studuji rozmístění jednotlivých věcí a přemýšlím, jak by šlo co nejvíce věcí vylepšit. Různé "vychytávky", zlepšováky, usnadňováčky...Kdyby člověk prohlédnul několik variant, může se inspirovat a přispět ke zdokonalení...
Poseldní dobou jsem na internetu v jednom kuse prohlížel různé stránky s požární technikou a jednotlivých požárních stanic HZS i JSDH. Musím uznat, že některé se mi velice líbily. Jak asi většina ví, tak u JSDH se neustále něco vylepšuje. Ale to třeba i u HZS. Proto bych uvítal nějakou sdruženou sekci, která by se věnovala stavebním budovám jednotlivých jednotek, fotografiím, doplněné zejména o informace s umístěním a přestavbou. Dále pak technice v provozu, její údržbě, jejich fotografií a prostě tak obecně. Vím, že je to technicky asi náročné, ale bylo by to fajn. Rád studuji rozmístění jednotlivých věcí a přemýšlím, jak by šlo co nejvíce věcí vylepšit. Různé "vychytávky", zlepšováky, usnadňováčky...Kdyby člověk prohlédnul několik variant, může se inspirovat a přispět ke zdokonalení...
- Oves
Příspěvek od Oves » 27.02.2011 12:55