ovládání VRZ
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: 30.09.2008 13:47
Příspěvek od x.mates hasič » 07.08.2008 13:27
jenom by mě zajímalo jak by to dělal strojník třeba v avii, když VRZ na místě velitele pod palubovkou
-
- Příspěvky: 214
- Registrován: 10.02.2008 10:42
Příspěvek od Cuculus canorus » 07.08.2008 13:38
-
- Příspěvky: 186
- Registrován: 04.08.2008 23:39
Příspěvek od To Máš Marný » 07.08.2008 16:13
Ale proste u nas(treba v T148),kde mame ovladani vrz v prostredku,to ovlada vyhradne ten hasic,co je nejblize....U nas na tohle tema mame skoleni,takze se nestane,ze by to nekdo z jednotky neumel....Stejne je to s ovladanim vysilacky...Pokud se toho primo na vyzvani neuchopi vlitel,tak v podstate vrz ovlada kterykoliv hasic...Ten druhy v kabine se stara o komunikaci treba s druhym vozem....Samozrejme kolikrat se stane,ze na to ridic upozorni,ale v podstate kazdy vime,kdy a ktera packa...
A ted do me vy zakonodarni "bohove"....
-
- Příspěvky: 270
- Registrován: 21.06.2008 19:12
Příspěvek od Martin Petržela » 07.08.2008 19:32
-
- Příspěvky: 118
- Registrován: 28.11.2004 16:09
Příspěvek od Dedek Vladimír » 07.08.2008 20:09
-
- Příspěvky: 83
- Registrován: 13.05.2008 22:27
Příspěvek od MUNDY » 07.08.2008 23:01
mohl by jsi mi please poslat nejake fotky te tamby jestli neco mas nas zbor ma take kratkou kabynu a nejake info rok vyroby a jake mate cerpadlo atd. muj mail je SSKACH@seznam.cz predem dik
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: 16.08.2004 02:40
Příspěvek od Jirka Jirka » 07.08.2008 23:01
-
- Příspěvky: 83
- Registrován: 13.05.2008 22:27
Příspěvek od MUNDY » 07.08.2008 23:06
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: 20.05.2007 22:24
Příspěvek od Tomáš Kokos » 07.08.2008 23:18
- ruská vlaštovka
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 04.08.2002 01:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od ruská vlaštovka » 08.08.2008 01:13
Každopádně u nových vozů takové nebezpečí nehrozí nebo není tolik akutní a tato HF funkce se třeba u ZZS opravdu často používá - není potřeba nikde šátrat a pouštět volant, pokud jede vpředu třeba řidič sám (což u sanitek bývá dost často).
Co se týče ovládání, za nejvíce přehledné považuji řešení, použité třeba u legendární sirény PA300 od "Federálu" nebo u kompaktních ovládacích skříněk od Whelenu (295SLSA1, 295SL100, 295HF100 atd.). Jednoduché, přehledné, snadno zapamatovatelné.
-
- Příspěvky: 211
- Registrován: 10.08.2003 21:07
Příspěvek od Jan Doktor » 08.08.2008 01:18
Ano, to prosím víme.
Sirénu vypneme, když vozidlo houká rychleji než jede. (kopec a pod.)
-
- Příspěvky: 211
- Registrován: 10.08.2003 21:07
Příspěvek od Jan Doktor » 08.08.2008 01:20
ozvi se mi na mail, řekni si co bys chtěl, a já se to pokusím nafotit...
-
- Příspěvky: 67
- Registrován: 14.11.2006 15:36
Příspěvek od Michal Franz » 08.08.2008 07:21
Já řídím,tudíž já v tu chvíly zodpovídám za bezpečnost posádky(chlapi co jedou se mnou), tudíž já musím nejlíp vědět kdy,co a kde pustit!
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: 26.06.2006 11:56
Příspěvek od Lukáš Kotzmunda » 08.08.2008 08:24
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: 30.09.2008 13:47
Příspěvek od x.mates hasič » 08.08.2008 10:23
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: 30.09.2008 13:47
Příspěvek od x.mates hasič » 08.08.2008 10:25
-
- Příspěvky: 270
- Registrován: 21.06.2008 19:12
Příspěvek od Martin Petržela » 08.08.2008 10:40
-
- Příspěvky: 270
- Registrován: 21.06.2008 19:12
Příspěvek od Martin Petržela » 08.08.2008 10:47
-
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 24.07.2003 14:14
Příspěvek od Jiří Sucharda » 08.08.2008 15:50
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA