K profíkům, a co dál?
-
-
-
Příspěvek od valos parba11 » 12.05.2008 15:24
I když to s timhle tématem moc nesouvisí,chtěl bych se zeptat,co dělají hasiči,krom toho,že jezdí k požáru,dopravním nehodám,shazují rampouchy?sundavaji např kočky ze stromu?A ještě,co dělá strojník při požáru?obshluje vozidlo,mota hadice,a jeste neco?
-
Příspěvek od Mates » 12.05.2008 15:24
Kdyz studuju dalkove na FBI v Ostrave a prijmou me do sluzebniho pomeru jako mokryho hasice, jak to pak bude s tim nastupnim kurzem, kdyz bych potreboval obcas jezdit do skoly (resp. jednou za 14 dni na 2 dny). Uvolni me z kurzu??? Nebo existuje nejaka moznost jak by to slo zkombinovat??? Mate s tim nekdo nejake zkusenosti??? Muzete mi nekdo odpovedet???
Diky
- ruská vlaštovka
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od ruská vlaštovka » 12.05.2008 15:24
Ano, tvé tušení, že hasiči sundávají nejrůznější zvířata z míst, odkud sama nemohou nebo nechtějí zpátky k majitelům je správné. Občas je tomu i naopak, pokud je zvíře v morálně převaze (má to "na háku", na rozdíl od hasičů) a větve jsou příliš slabé či strom vysoký. Pokud se jedná o "lov" pyrokočky, tak tam je výsledek naprosto nevyzpytatelný, lze se nadít těch nejhroznějších úskoků od proradného zvířete a výsledek je naprosto nejistý. Být v těchto pohnutých dobách hasičem není žádná legrace.
-
Příspěvek od Martin » 12.05.2008 15:24
Vystudoval jsem obor strojník požární techniky na ISŠ-E Chomutov(při OUPO Chomutov).Po matuře jsem nastoupil k HZS jako maník pač mi nebylo 21.V tuto dobu jsem jezdil kondičky a pracoval na technice jako klasickej strojník jen jsem neřídil na majáky.Těsně před tim než mi bylo 21 jsem byl na psychotestech a začal jsem lítat nejdřív na TA pak následoval druhej výjezd a když jsem po pár měsících nic nenaboural ani neodřel tak jsem tepr začal jezdit s prvním výjezdem.
-
Příspěvek od Jiří Vejvoda » 12.05.2008 15:24