Hasičské frekvence
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 04.04.2006 19:32
Příspěvek od Milan Kraváček » 12.05.2008 15:20
no tak na ten už čekáme přes rok,,, ale snad se brzo dočkáme,,,
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 04.04.2006 19:32
Příspěvek od Milan Kraváček » 12.05.2008 15:20
for ruská vlaštovka: dá se na netu nekde sehnat řád provozu,, chtel bych jednotku proškolit co mohou a nemohou do eteru řikat,,, hledal jsem to ale asi špatně:)))
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:20
Vás to neučí na HZS v rámci cykliky? Protože nás jo. Jinak volací znaky k ručkám nemáme a ani se to neplánuje, používáme na nich jen otevřené volačky...
- ruská vlaštovka
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 04.08.2002 01:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od ruská vlaštovka » 12.05.2008 15:20
Google našel tohle:
http://www.hzspk.cz/soubory/Test%20ARS.pdf
Ale to asi není to, co hledáš, že? Ozvi se mi na mail, mám něco málo na disku.
Příspěvek od » 12.05.2008 15:20
Ja jsem se vsechno ucil z tohohle http://fbi.vsb.cz/shared/uploadedfiles/ ... pojeni.pdf a od vlastovky a podle toho to taky vypada.
- ruská vlaštovka
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 04.08.2002 01:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od ruská vlaštovka » 12.05.2008 15:20
A to mám za svou dobrotu????? Počkej, hade, už jsem objednal suchardovic JRP SEFROFIGO!
-
- Příspěvky: 140
- Registrován: 23.11.2002 11:34
Příspěvek od David Horák » 12.05.2008 15:20
Vím, že to řeší Řád analogové rádiové sítě HZS ČR v součinnosti v IZS, ale už jsem nenašel odkud jsem ho stáhnul....
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 04.04.2006 19:32
Příspěvek od Milan Kraváček » 12.05.2008 15:20
hoši dik za odpovědi,, ted sme dojeli z prověřovacího cvičení a byl tam spojař takže dneska to budu mit snad na mailu..
jinak na cyklikách to neopakuji,,,
ješte jednou dik,,
-
- Příspěvky: 191
- Registrován: 15.06.2004 05:57
Příspěvek od lucky ducky » 12.05.2008 15:20
bych asi zapnul na GM-ku scan a nevidim duvod, proc by GM-ka nepredala do Matry oba kanaly. I kdyz nepopiram, ze by se jiste naslo mezi hasicstvem par vytecniku, kteri by to radeji resili dvema vozidly, ale to uz se dostavame nekam jinam
-
- Příspěvky: 158
- Registrován: 29.01.2003 01:29
Příspěvek od Pavel Cox » 12.05.2008 15:20
re Lucky - proč mít GM ve scanu? Jjá bych nechal Matra auto Matra - OPIS s tim, že zároveň (pokud to technicky jde) by zároeň sloužil jako převodník s analogem. Takže VZ na place by měl jednu analog ručku se kterou by kecal po place a spojení zajišťuje spojka z vozu Matrou. No a když náhodou bude mít potřebu "kecat" s opisem z placu (prej spojky už moc nejsou), tak by se přepnul na "převaděčovej" kmitočet, kterej by sloužil ke spojení přes Matru s OPISem. tzn. pořád by měl jen jednu ručku. Druhá výhoda - analogy jsou pořád dostupnější a kvalitnější. Co ty na to?
Mě Matra ručka v terénu nepřipadá příliš použitelná - nadávaj na ní všichni a proč opouštět osvědčené? Navíc, pokud by ve voze byla analogová stanice propojená s Matrou sloužící k přenosu signálu z "placu" z ruček na Matru a zpět, tak by se dala použít v případu výpadku Matra sítě k normálnímu provozu , tak jak je teď ještě stále zvykem. Normální analogový kanály.
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA