Hasičské frekvence
- ruská vlaštovka
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od ruská vlaštovka » 12.05.2008 15:20
Neplatí to samozřejmě o všech ZZS, jsou takové, které udržují na frekvenci docela vojnu a mohly by být leckomu příkladem. Já chápu, že je to otrava a někomu to může připadat jako zbytečná buzerace (obzláště lékařská obec je na tohle dost citlivá), jenže ono se to pak velmi snadno zvrtne do roviny, kde už uživatelé až příliš zapomínají, že nemluví do telefonu.
-
Příspěvek od David Korda » 12.05.2008 15:20
Take patrim do kategorie pisalku a bulvarnich fotografu, pracuji jako redaktor v jednom regionalnim periodiku. Ale pres to vsechno jsem take dobrovolny hasic a stejne jako kolegove v redakci a kupodivu i jini kolegove z novin ctime praci hasicu. A to vcetne takovych "detailu" jako ze hlidame vystrojni kazen zasahujicich hasicu, aby nemeli pruser. Proste nezaradime fotku na ktere zasahujicimu hasici "chybi" napriklad helma, nebo rukavice...
Priznam se ze bych uvital moznost odposlouchavat radioprovoz, klidne podle hesla: Jak tam jedou dobraci je to pruser kam se "vyplati"
zajet. Ono udelat zajimave noviny bez toho, ze bychom nemeli podobne informace je velmi obtizne. Nekteri kolegove to resi treba tak, ze jsou cleny vyjezdu a chodi jim vyjezdove SMS nekterych JSDH. Nicmene si myslim, ze vcasna informovanost medii hasicum spis pmaha. V nasem regionu maji i diky praci nasich novin vcelku kvalitni pristup do medii a i diky tomu maji dobraci tady velmi dobre jmeno. I Radnice diky tomu maji otevrenejsi dlan, umocnene letosnimi povodnemi... Proto si myslim ze pokud bude OPIS vstricny vydelaji na tom vsichni a vetsinou jsou novinari uznali a nebudou delat potize tam kde maji vcasne rychle a presne informace. Tim se totiz da dobre schovat jakykoliv jiny pruser.
- ruská vlaštovka
- Kontaktovat uživatele: