Zaměstnávání žen jako mokré hasičky na výjezdu?
-
Příspěvek od DANA STARCOVA » 12.05.2008 15:18
Já padám.Jestli pak se staráte takhle o své manželky jako o mokré hasičky.Pokud vím tak raněnou osobu nenosí jeden člověk.Zkoušela jsem 100kg chlapa při cvičení dostat sama z auta a ejhle podařilo se.Myslím ze ženská by to zvládla jen by ji ti volové nesměli házet klacky pod nohy.Taky by se totiž mohlo stát že by neublížili jen jí .....Zamyslete se sami nad sebou a dejte nam šanci.Nebo snad máte strach že to zvládnem líp?????????
-
Příspěvek od Holátko » 12.05.2008 15:18
Já sice nejsem hasič, ač bych jím byl strašně rád, ale zatím studuji a až dostuduji, tak se k hasičům kvůli brýlím stejně asi nedostanu, ale svůj názor mám. Před několika týdny jsem si mimo soutěž vyzkoušel hasičský pětiboj. Mimo jiné si ho zkoušela i jedna žena (odhaduji kolem 30 let) a musím říct, že téměř při všech disciplínách jí muselo být trochu pomoženo (počínaje vytahováním 25 kg těžkého závaží do 2. patra po laně, přenášením 50kg těžké figuríny a konče tažením hadice napuštěné vodou). S některou disciplínou měli problémy i mokří hasiči, ale nakonec to zvládli všichni (sice třeba za dvojnásobný čas než měl vítěz). A z toho usuzuji, že ženu u výjezdů být nemají, ale mají být ty, na které se jejich manželé těší až přijdou po šichtě domů. Možná tvrdé, ale z mého pohledu správné.
-
Příspěvek od Karlík » 12.05.2008 15:18