Hroty na pneumatiky zásahových vozů ?
Hroty na pneumatiky zásahových vozů ?
Příspěvek od Návštěvník » 30.11.2009 22:22
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 30.11.2009 23:08
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
-
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 24.07.2003 14:14
Příspěvek od Jiří Sucharda » 01.12.2009 00:10
-
- Příspěvky: 150
- Registrován: 23.02.2009 20:26
Příspěvek od hasic-zachranar » 01.12.2009 10:08
-
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16.09.2007 10:24
Příspěvek od Radek Vojík » 01.12.2009 11:49
-
- Příspěvky: 99
- Registrován: 09.02.2009 14:27
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 01.12.2009 15:34
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
-
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 24.07.2003 14:14
Příspěvek od Jiří Sucharda » 01.12.2009 21:37
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 21.01.2003 20:25
Příspěvek od Jiri Trnka » 01.12.2009 22:51
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 02.12.2009 13:36
Výskyt aquaplaningu můžete očekávat na rovných a hladkých vozovkách za silného deště. Je jedno jestli je to asfaltový nebo betonový povrch vozovky. Nebezpečné jsou úseky vozovky, kde je i několikacentimetrová vrstva vody. Obecně lze tedy říci, že jsou to místa kde vozovka neumožňuje rychlý odtok vody.
Pokud automobil jede nízkou rychlostí, pneumatika má dost času udržovat si stálý kontakt s vozovkou a pneumatika stačí vytlačit příslušné množství vody. S rostoucí rychlostí automobilu roste i dráha kterou urazí dezén pneumatiky za určitý čas, čímž narůstá množství vody, kterou musí pneumatika za určitý čas vytlačit. Tedy větší riziko ve větší rychlosti.
Šířka pneumatik a její vliv na aquaplaning. Širší pneumatika vytlačuje vodu méně intenzivně a její odolnost vůči aquaplaningu je menší, čím je pneumatika širší. Pokud je automobil lehčí je situace o to horší, měrný tlak mezi vozovkou a pneumatikou bude nižší. Není to jen tak jednoduché, ještě musíme brát v potaz drážky pneumatiky. Čím víc bude mít pneumatika dráže a čím budou hlubší, tím rychleji se může automobil pohybovat po mokré vozovce. Tedy kvalitní a neojeté pneumatiky méně rizika vzniku aquaplaningu.
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 02.12.2009 15:53
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
-
- Příspěvky: 99
- Registrován: 09.02.2009 14:27
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 02.12.2009 17:03
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
-
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek od Karel Hoření » 02.12.2009 19:31
Otázka je-co ničí vozovku více,řetězy,nebo hroty v kolech? A dají-li se naše vozovky ještě vůbec více ničit.když už jsou takhle na hadr.
-
- Příspěvky: 305
- Registrován: 01.04.2006 03:09
Příspěvek od Michal Hylas » 03.12.2009 08:41
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 03.12.2009 10:33
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
Zpět na „Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA