Ze života jednotky i sdružení...
-
Edison
- Příspěvky: 248
- Registrován: 18.10.2017 20:32
Příspěvek
od Edison » 26.12.2019 21:01
Adam Per píše: ↑26.12.2019 11:55
Díky moc. Tyto aplikace samozřejmě znám. Jen chci vyřešit tento problém, aby se klukům zobrazovalo na mobilu kdo jede. Je to kvůli dopoledním v pracovní dny, aby kluci strojníci, co mají uvolňování z práce nejezdili z práce, když jede jiný strojník, který je doma. Máme celkem perfektně fungující AMDS, tisk příkazu a Rescue Navigátor s tabletem tak otázka zní jestli jen kvuli tomuto najíždět na jiný systém. U toho Fireportu lze nastavit jen třeba to že vám bude chodit to volání na mobil? Že bychom využili jen toto a ostatní jako navigaci a PKV jsme si nechali tak jak to máme.
Použít i tak tyto aplikace(výjezdová sms, sms od hasičů) nejlevnější řešení. Strojníci si v apkách nastaví odesílaní odpovědí na čísla dalších strojníků. A při výjezdu strojníkům na šichtě přijdou sms s tím jestli někdo jede nebo ne.
Problém může být jestli máte dva strojníky co jezdí dopoledne z práce a oba budou čekat na odpověď toho druhého jestli jede. To je lepší mít domluvu že třeba liché dny jeden jeden sudé druhý nebo po týdnech. Stejně nejistější bude když do zbrojnice přiběhnou všichni a když bude dost jiných tak se hned vrátí do práce většina zaměstnavatelů co je rozumných a pouští na výjezdy to tak pochopí taky jsme to takhle už nekolikrát udělali dopoledne. přiběhli dva strojníci a i početně nás bylo dost tak jeden se vrátil do práce. Potom záleží jak časté máte dopolední výjezdy.
-
ŠindyKV
- Příspěvky: 27
- Registrován: 28.03.2024 18:21
Příspěvek
od ŠindyKV » 30.07.2024 12:10
Netušíte někdo co se to děje se svolávačkou TELWORK = JAY System 2 ? Poslední aktualizace na aplikaci do telefonu někdy před 2,5lety. Dokonce na Google Play již nelze ani aplikaci najít. Nikdo ze společnosti pořádně nefunguje a nekomunikuje.
-
firelu
- Příspěvky: 35
- Registrován: 10.11.2023 17:07
Příspěvek
od firelu » 30.07.2024 13:59
ŠindyKV píše: ↑30.07.2024 12:10
Netušíte někdo co se to děje se svolávačkou
TELWORK =
JAY System 2 ? Poslední aktualizace na aplikaci do telefonu někdy před 2,5lety. Dokonce na Google Play již nelze ani aplikaci najít. Nikdo ze společnosti pořádně nefunguje a nekomunikuje.
Společnost TELWORK byla hrozná už několik zpět kdy jsem s nimi řešil pořízení systému. Neustále výmluvy, nic nefungovalo a nakonec jsem od toho upustil vzhledem k jejich přístupu. Vidím, že se vůbec nic nezměnilo. Tehdy jsem to řešil s paní Švadlenkovou.
-
duplesice
- Příspěvky: 217
- Registrován: 06.03.2013 07:26
Příspěvek
od duplesice » 30.07.2024 18:33
My komunikujeme docela uspesne a vzdy se ozvali hned, nebo ten samy den. Napsali jsme email a bylo to. Co se tyka svolani, tak take nemame problem, jen si to chce vzdy telefon u aplikace nastavit. Ostatne jako vzdy u nove aplikace. Nastaveni telefonu ma vzdy prednost a nastavit urcite veci v aplikaci nejdou. Takze my si nestezujeme. Navic muzete primo zavolat na telefonni cislo ve dne v noci. Aspon nam to vzdy zvedli, kazdopadne jsou ted dovolene, tak telefon nevim. Ale email jim funguje. Overeno asi pred tydnem
-
ŠindyKV
- Příspěvky: 27
- Registrován: 28.03.2024 18:21
Příspěvek
od ŠindyKV » 31.07.2024 14:21
duplesice píše: ↑30.07.2024 18:33
My komunikujeme docela uspesne a vzdy se ozvali hned, nebo ten samy den. Napsali jsme email a bylo to. Co se tyka svolani, tak take nemame problem, jen si to chce vzdy telefon u aplikace nastavit. Ostatne jako vzdy u nove aplikace. Nastaveni telefonu ma vzdy prednost a nastavit urcite veci v aplikaci nejdou. Takze my si nestezujeme. Navic muzete primo zavolat na telefonni cislo ve dne v noci. Aspon nam to vzdy zvedli, kazdopadne jsou ted dovolene, tak telefon nevim. Ale email jim funguje. Overeno asi pred tydnem
Nám svolání a aplikace funguje relativně dobře. U starších členů, kteří nemají ,,chytrý mob. telefon,, tak potvrzují účast prozvoněním jakéhosi tel. čísla a lidem s aplikací se jejich účast zobrazila. Od letošního roku toto ,,prozvonění,, nefunguje vůbec. Když vezmu našich 15.členů jednotky z toho má 12 aplikaci. Někteří na IOS a většina Android. Na androidech u 8 lidí máme 4 různé verze vzhledu aplikace. Na GooglePlay vůbec JAY System 2 ani TELWORK již nějaký čas nelze najít, tak ani nelze stáhnout poslední aktualizaci (která byla ofiko vydána někdy v listopadu 2022) - jestli mě paměť neklame.
Paní Švadlenková, která vždy ochotně problémy řešila, tak údajně u společnosti již nepracuje. Na telefonní čísla co máme to nikdo nezvedá už asi měsíc.
Zpět na „Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH“