Zdravím a prosím o radu.
Ukončil jsem činnost v naší jednotce a požaduji po novém veliteli vydání dokladů ( školení, základní školení, zdravotní prohlídky atd.) Nový velitel mi tyto doklady odmítá vydat, s odůvodněním: Tyto doklady musí být chvíli archivované. Protože mám obavy se zneužití, už došlo se strany nového velitele k několika podvodům vůči mé osobě, tak bych je měl pro jistotu rád u sebe a nerad bych aby mé jméno bylo spojováno se současnou jednotkou.
Je nějaká archivační lhůta, jaká? Jakým způsobem tyto dokumenty můžu zabezpečit vůči zneužití?
Děkuju M.
Archivace dokladů
Aktuální problémy, neshody, trable...
-
- Příspěvky: 343
- Registrován: 11.09.2002 12:30
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Archivace dokladů
Příspěvek od Stanislav Kaisler » 16.01.2022 16:14
Když začínalo platit GDPR, tak se alespoň u nás na městě aktualizoval něco jako řád spisové služby. Tam ty lhůty byly napsané (z hlavy je nevím). Stejně jako tam byl popsán způsob skartace. Takže bych se ptal na městě (obci).
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA