Stránka 1 z 1

Nová CAS a nástavbář

Napsal: 14.04.2017 10:04
od H0nz1n
Zdravím, měl by někdo zkušenosti s nástavbářem WISS.? Chtěl bych se zeptat na co si dát pozor při kontrolních dnech při výrobě nové cisterny..

Re: Nová CAS a nástavbář

Napsal: 14.04.2017 13:19
od Michal -miw- Šafus
Co třeba projít články v Technice a kontaktovat jednotky co si pořídily auto? :)

Re: Nová CAS a nástavbář

Napsal: 14.04.2017 13:23
od felixondra
Čau dejte si pozor na rozvod vzduchu rádi dávají slabý hadičky za tyč od volantu a ty se časem přešoupou je to hodně u tatry 815-7 viděl jsem to na vlastí oči auto se zastaví a nejede.

Re: Nová CAS a nástavbář

Napsal: 14.04.2017 17:03
od Jakub
ahoj uz zde byla diskuze ohledne nastavbaru za mne auta od polaku jsou osizeny o material zpracovani mne taky hodne neoslovuje ale taky zalezi na pristupu zadavatele kazdy vyrobce chce udelat auto co nejlevneji aby mel nejvetsi zisk takze hlavne si udelejte poradnou smlouvu a pokud se treba opozdi tak se nebojte vymahat penale a pri prebirce klidne auto nepreberte pokud neni hotove

Re: Nová CAS a nástavbář

Napsal: 14.04.2017 18:23
od jakub b.
Opět někdo haní auta od Wiss,protože jsou z Polska a jejich auto viděl jen na obrázku. Jestli mohu doporučit navštivte velké nástavbáře u nás i Wiss v Polsku a budete překvapen jak se staví auta. U nás řežou profily bruskou a v Polsku je dělení materiálu plně automatizované na strojích, lidé je pouze poskládají do sebe.

Re: Nová CAS a nástavbář

Napsal: 14.04.2017 18:25
od jakub b.
A kde jste vzal informaci, že Wiss šidí materiál. Máte na to důkaz nebo vlastní zkušenost,nebo máte doma laboratoř na zkoušky materiálu.

Re: Nová CAS a nástavbář

Napsal: 15.04.2017 08:20
od H0nz1n
Michal - zkusím to :)
felixondra - díky berem na vědomí :-)
jakub - smlouvu už máme a myslím, že slušně zpracovanou..na penále myslíme..
jakub b. - auto jsme na obrázku jen neviděli, byly jsme se podívat přímo v Bielsko-Biala ve firmě WISS a s vozidly WISS jsme i jezdili, jen chceme poradit na co si dát pozor při koupi nové..

Re: Nová CAS a nástavbář

Napsal: 15.04.2017 08:38
od Vašek Bus
felixondra píše:
14.04.2017 13:23
Čau dejte si pozor na rozvod vzduchu rádi dávají slabý hadičky za tyč od volantu a ty se časem přešoupou je to hodně u tatry 815-7 viděl jsem to na vlastí oči auto se zastaví a nejede.
No nevím ale slabá hadička vzduchu za tyčí od volantu bude podle mně problém spíš automobilky než nástavbáře. Osobně jsem neviděl auto od této firmy ale z toho co soudím podle článků zde i co jsem pochytil jinde tak tato firma auta nestaví na koleni jako jiní v tomto oboru a také množství vozů předaných do užívání mluví o tom že asi něco umějí. To že se snaží auto postavit za co nejmenší peníz aby byl jejich zisk co největší je asi celkem logické nikdo přece nestaví auta z charitativních důvodů je to byznys jako každý jiný takže z toto je normální i jiných nástavbových firmách. Je nasnadě že auto pro JSDH musí být držák protože generace hasičů jednotky která ho dostane do užívání ho musí dochovat minimálně pro svoje vnuky. Takže není od věci pořádně sepsaná smlouva a možná i sehnat peníze a zaplatit člověka který dohlédne na stavbu auta osobně a z titulu své honorované funkce nepřivře oko nad drobnostmi s tím že " prkotina Karel to doma dodělá ".

Mě spíš jako člověka se skoro 20ti letou praxí za volantem velkých aut překvapuje proč si velká většina jednotek pořizuje auta s automatickou převodovkou. Podle mě je to časovaná bomba až těm auťákům doběhnou záruky a možná přikoupené servisy tak se nedoplatí na servisech. Podle mě musí být auto které většinu svého života " čeká " na svoje nasazení a má roční nájezd třeba do 5000 km musí být co nejjednodušší což automatická převodovka teda není. A neberu argument že je s automatem jednodušší ježdění je jednodušší pokud si jednotka pořídí nové auto tak musí stejně strojníky na něj zacvičit tudíž ke sžití se manuálně řazenou převodovkou dojde. Beru to u profesionálních jednotek kde auta najedou řádově více km většinově ještě v městském provozu kde je jízda na vrz vrcholem šoférské praxe.

Re: Nová CAS a nástavbář

Napsal: 15.04.2017 08:48
od Jakub
jakub b. píše:
14.04.2017 18:25
A kde jste vzal informaci, že Wiss šidí materiál. Máte na to důkaz nebo vlastní zkušenost,nebo máte doma laboratoř na zkoušky materiálu.
U nastavbaru jsem samozřejmě byl a víc mne zajímá koncový produkt než pořádek na dílně máš pravdu u nás sice řežou bruskou ale umí s ní aji zabrousit ostré hrany dále potom jsem viděl že střešní bedny byly promáčklé a stala v nich voda žebřík na střechu nemá dostatečnou tuhost a kroutí se vrcholem třeba bylo že blízká jednotka po 6 letech řešila prasklý pomocný rám na nástavbě kdy se nástavba nebezpečné kroutila a otvíraly se rolety ale ať to nevypadá že spinim jen Poláky máme teď nově auto od kobitu a dveře u čerpadla už dvou strojnikum primackly prsty (moc silné vzpery ) a když je zavírají za madlo tak vznikla promacklina v plechu ale držel jsem se tématu takze jsem psal o wiss

Re: Nová CAS a nástavbář

Napsal: 15.04.2017 10:43
od H0nz1n
když tak info o naší nové CAS, je to Scania CP28 6x6 s manuální převodovkou.. pro JPO II/2-C

Re: Nová CAS a nástavbář

Napsal: 15.04.2017 12:26
od jakub b.
A nástavbu máte hliník nebo GFK,jen pro zajímavost.

Re: Nová CAS a nástavbář

Napsal: 16.04.2017 09:59
od H0nz1n
GFK..