Stránka 1 z 1

Kompresor pro Cas 32 tatra 815

Napsal: 08.01.2017 13:35
od cokapid
Chceme poridit kompresor pro dofukovani vzduchu u Cas32 tatra 815. Chteli by jsme jit cestou staleho napojeni kompresoru na Cas , kompresor aby byl se zasobnikem na vzduch a behem dne sem tam dofouknul. Mate nekdo zkusenost s dobrym kompresorem? Jak by mel mit asi parametry ? Predpokladame alespon 8bar.

Re: Kompresor pro Cas 32 tatra 815

Napsal: 08.01.2017 14:19
od cokapid
Po projiti vsech temat uvazujeme o tomto: http://www.technika-vm.cz/kompresor-orlik-orfi-240-50/ ma nekdo zkusenost?

Napsal: 08.01.2017 14:30
od Martin Prokop
U nás už asi 10 let bez problému slouží tenhle: https://www.zbozi.cz/vyrobek/gude-kompr ... 0-eu-400v/ . Dofukuje 2 CASky a máme ho napojenej i na rozvod vzduchu po dílně a garáži, dofukování pneu u CAS a různý vzduchový nářadí. Ten tvůj "malej vzteklej orlík" dofukovat CAS určitě vzládne, ale já bych se porozhlídnul po něčem, co má 10 barů, protože třeba foukání pneu s tímto orlíkem bude boj.

Napsal: 08.01.2017 14:52
od cokapid
Diky, ta cena uz je pro nas dost vysoka. Chceme se pohybovat nekde do 9000kc. Jeste by me zajimalo jestli brat olejovy ci bezolejovy ?

Napsal: 08.01.2017 18:38
od František Buchta
Ahoj,používáme tento https://www.zbozi.cz/vyrobek/pistovy-ko ... r-gv-mb50/ cca deset let.napojené jsou na to dvě CAS a bez problémů.Jediné co jsem řešil bylo přidání ještě jedné jímky ze starého kompresoru.Kdyby náhodou vypadla elektřina ať je větší zásoba vzduchu.

Napsal: 08.01.2017 18:47
od Samik
Ten kompresor spíná při tlaku 6bar a se ztrátami ve vedení budete mít v autě třeba jen 5-5,5 bar. Když budete potřebovat vyjet zrovna v tu dobu, tak budete stejně muset dofoukat motorem. Nevím jaky je minimální tlak u Tatry.

Re:

Napsal: 08.01.2017 19:07
od cokapid
František Buchta píše:Ahoj,používáme tento https://www.zbozi.cz/vyrobek/pistovy-ko ... r-gv-mb50/ cca deset let.napojené jsou na to dvě CAS a bez problémů.Jediné co jsem řešil bylo přidání ještě jedné jímky ze starého kompresoru.Kdyby náhodou vypadla elektřina ať je větší zásoba vzduchu.
Když se kouknu na parametry jsou dosti podobné tomu Orlíku takže asi to bude v pořádku.

Re:

Napsal: 08.01.2017 19:09
od cokapid
Samik píše:Ten kompresor spíná při tlaku 6bar a se ztrátami ve vedení budete mít v autě třeba jen 5-5,5 bar. Když budete potřebovat vyjet zrovna v tu dobu, tak budete stejně muset dofoukat motorem. Nevím jaky je minimální tlak u Tatry.
S tímto by asi problém být moc neměl, jsme JPO V (když moc s 10ti výjezdy ročně) takže stejně když doběhneme bouchneme po vypínači a auto se dofoukne , dle výpočtu cca do 5minut i s prázdným autem úplně. Spíš mě jde teď o to, co je pro nás výhodnější jestli teda ten olejový či bezolejový , rozdíl v ceně tam je docela.

Re: Re:

Napsal: 09.01.2017 07:02
od Jiří Vanhara
cokapid píše:
Samik píše:Ten kompresor spíná při tlaku 6bar a se ztrátami ve vedení budete mít v autě třeba jen 5-5,5 bar. Když budete potřebovat vyjet zrovna v tu dobu, tak budete stejně muset dofoukat motorem. Nevím jaky je minimální tlak u Tatry.
S tímto by asi problém být moc neměl, jsme JPO V (když moc s 10ti výjezdy ročně) takže stejně když doběhneme bouchneme po vypínači a auto se dofoukne , dle výpočtu cca do 5minut i s prázdným autem úplně. Spíš mě jde teď o to, co je pro nás výhodnější jestli teda ten olejový či bezolejový , rozdíl v ceně tam je docela.
s olejovou naplní bude met vždy delší životnost ....ale bohužel bude i nepatrné množství vždy pouštět do casky ....

Napsal: 09.01.2017 08:08
od penjo
Stačí použiť odkalovač/odlučovač/separátor oleja-vody a môžeš kúpiť aj olejový kompresor.

Napsal: 09.01.2017 18:52
od Petr Martínek
Olejový úplně v pohodě.Většina hasičáren co znám mají právě olejový kompresor.My máme tento http://www.akcniceny.cz/akce/dilensky-k ... 0-1328826/ třetím rokem a úplně v pohodě.

Napsal: 09.01.2017 20:28
od Jara
My máme tento https://i.eva.cz/eva/files/6/2/6/0bd321 ... f0a0e7.jpg. Je to hlavně dvouválec takže nejede tak dlouho fouká až na 10 Barů (doporučuju přiškrtit na 8) samozdřejmě olejový. Je na 220 V takže koupit 24 hodinové spínací hodiny nastavit 15 minut z každé hodiny pro případ jakékoliv závady na vzduchovém systému auta nebo i kompresoru , aby nejel celou noc jak u nás , když vystřelila hadička od sedačky. Takto nám to šlape na pohodu.

Napsal: 09.01.2017 21:34
od mikojan29
My máme tento a sme spokojní. http://kompresory.heureka.sk/schneider-unm-410-10-50-d/#
Ale keď máte obmedzený rozpočet, bude dobrý aj iný, hlavne aby bol olejový, kvôli životnosti.

Napsal: 09.01.2017 23:08
od HonzaS.
Ahoj,
za mě bych rozhodně volil kompresor výkonnější a s velkou nádobou.Těch 10bar a nádoba 150l aspon, 400l/min. Pokud máte tak málo výjezdů nevyplatí se ho mít pořád zapnutý, ale dát ho na sepnutí kanga nebo sirény. Dobrý kompresor nafouká CAS do tří min od sepnutí (vyhlášení poplachu). Nádoba kompresoru je nafoukaná a sepne se elektroventil na přívodu vzduchu do CAS.
Vem si že pokud máte 10 výjezdů za rok sepne 10 x , když bude připojen na stálo více jak 1000x za rok. Spotřeba a životnost kompresoru je pak taky jinde.

Napsal: 10.01.2017 20:53
od cokapid
Kluci díky moc všem , vzali jsme nakonec olejový Orfi 240/50 . Jak bude doma napíšu za kolik to vážně nafouká. Díky všem.