Stránka 1 z 1

DA L1-Z 21 míst

Napsal: 01.01.2017 18:27
od Dan087
http://www.pozary.cz/clanek/150800-novy ... e-21-lidi/

Někdy si říkám k čemu je řád strojní služby, vyhláška o stanovení podmínek pro zásahové automobily. Todle vozidlo je zcela jistě autobus. Pokud tedy nemá někde schované kapesní hadice a mini stříakačku a další předepsané věci. Jestli je zařazen v IZS tak to nezávidím klukům na KOPIS. Chceš poslat k události DA s hasiči a stříkačkou... ok pošleme ti třeba AUTOBUS...

Napsal: 01.01.2017 18:36
od Jakub Krajnik
Tak nemusí být nutně jako prvo výjezdové vozidlo ale může sloužit jako evakuační popřípadě na střídaní lidí u dlouhodobých zásahů, popřípadě i jako místo pro odpočinek pokdu to sitauce umožní a furt tam bude večí pohodlí jako v Tatře :-) já bych se toho využitý moc nebal :-)

Re:

Napsal: 01.01.2017 18:37
od Dan087
Jakub Krajnik píše:Tak nemusí být nutně jako prvo výjezdové vozidlo ale může sloužit jako evakuační popřípadě na střídaní lidí u dlouhodobých zásahů, popřípadě i jako místo pro odpočinek pokdu to sitauce umožní a furt tam bude večí pohodlí jako v Tatře :-) já bych se toho využitý moc nebal :-)
Jo určite souhlasím ale nechapu proč to teda není vedeno jako autobus...

Re: DA L1-Z 21 míst

Napsal: 01.01.2017 18:57
od Jan Beneš
Muzu se zeptat, ktera vyhlaska predepisuje u automobilu DA L1Z hadice a strikacku? :-)

Napsal: 01.01.2017 20:46
od Adam Per
Pokavaď se nepletu tak řidič musí mít ŘP skupiny D, protože více jak 8 míst je autobus.

Napsal: 01.01.2017 23:09
od petr.194
Tak když za minulého režimu jezdily na pole i vyřazené autobusy předělané na jídelny, tak proč by hasiči nemohli mít mikrobus? Docela by se mi líbily kontejnery se základním občerstvením a pár lehátky ve stanu (nebo jsou to ty zmiňované kontejnery nouzového přežití?

Napsal: 02.01.2017 11:18
od Jakub Kozák
Ne, jsou to týlové kontejnery.

Re: DA L1-Z 21 míst

Napsal: 02.01.2017 13:22
od Gulas
Ano jedna se o kontejnery nouzového preziti.

Napsal: 03.01.2017 08:45
od Vašek Bus
Taky bych se toho využití nebál, a v článku je i psáno k čemu se bude auto primárně užívat. Nemyslím si že by ve Stč. kraji byl až takový kocourkov aby se byť pro JSDH pořizovalo auto jen tak pro parádu nebo jen proto že jsou prachy a musí se utratit. V článku se píše že by se mělo využívat jako evakuační vozidlo případně jako mobilní zázemí při větších nehodách na dálnici atd. Vím že na každém kraji je k tomuto účelu v nedávné době pořízený klasický BUS ale tuším že středočeši ho mají dislokovaný na Kladně a to je tady na tu stranu docela štreka cesty takže proč by tohle nemohly zajišťovat dobráci navíc Brandýs nad Labem má v dosahu docela dost dálničních km. Ať už D10 nebo D11 a konečně i kus D8.
Jinou věcí je že v téhle konfiguraci sedadel v tom voze není místa na rozdávání takže upřímně představa že se tohle auto přistaví k nějakému velkému požáru aby si měli zasahující hasiči kde odechnout je podle mne trochu spíš z úřednické hlavy a řekl bych že v kabině tatry nebo trambusa to bude možná pohodlnější. Ale interiéry těchto vozidel jsou docela variabilní takže tuhle mojí výtku snadno vyřeší demontáž jedné řady sedadel čímž se sníží kapacita ale vzniknou mezi sedadly rozestupy se kterými se dá žít.