Stránka 1 z 1

Napsal: 08.12.2016 22:34
od HonzaSK
na trambusu a tatře 815 určitě 125mm

Napsal: 09.12.2016 10:10
od Anybody.
Trambus měl hrdlo 125mm, ale všichni používali redukce na 110mm tuším že redukce byla součástí auta přímo z fabriky....

Napsal: 09.12.2016 12:49
od JV
CAS 16 Š 706 110mm, CAS 25 Š 706 150mm, CAS 32 T138/148 150, CAS 25 L101 125 mm.
Nová auta 125/110 mm podle výkonu čerpadla.

Napsal: 09.12.2016 13:42
od Roman Jarabica
Ahoj, beru podle nás a našeho okolí respektive okresu. Na autě jsou hrdla 125mm a všude přechody na 110mm. Savice tedy máme všude 110mm.

Napsal: 09.12.2016 22:23
od Jakub
ahoj my vozime savice 125mm pouze na cas t815 ostatni cas jsou bez savic vodu z vodniho zdroje jsme braly maximalne pri vycviku. Dle meho nazoru bych sel do savic 125mm pryzovych vydrzi mnohem vice a jsou skoro neznicitelne oproti tem novym plastovym to at si nekdo necha na sport uz jsem videl par kousku ktere pri sani praskly.

Napsal: 12.12.2016 11:28
od Roman Jarabica
Ahoj, dovolím si reagovat na Jakuba. My vozíme na T815 (CAS20 i CAS32) plastové savice už mnoho let (určitě více než 10) a vodu bereme v 95% z přírodního zdroje, kde tyto savice máme dost natvrdo zalomené a vytahujeme je přes ostrou betonovou hranu. Ještě se nám nestalo, že by savice praskla - kromě jedné, kterou jsme těžce poškodily.
Je to ale o tom, jak často se bude ze zdroje sát. My neustále a tak jsou pro nás pryžové savice 125mm těžké a krátké - většinou 2m, jinak zakázková výroba. Kdybychom my používali pryžové, tak kvůli přístupu ke zdroji sajeme na 3ks minimálně, takto díky flexibilitě můžeme používat 1ks plastu (2,5m).