Dopravní automobil - IROP
Napsal: 28.09.2016 20:46
Zdar všem,
je tu někdo z JPO II nebo JPO III, kdo žádal z programu IROP o "Dopravní automobil pro evakuaci a nouzové zásobování" a zadal do volitelné specifikace pohon 4x4?
Jestli ano, zajímalo by mě, jak jste daleko s postupem projektu, jaký dodavatel vám co nabídl.
My jsme chtěli zadat původně požadavek na verzi "2" (pro smíšený provoz), od čehož nás pár známých od HZS odradilo (málokdo to umí dodat tak, aby to hrálo s ostatními požadavky a znatelně to zvýší cenu /prý to dodá jen Gaz nebo VW na dodatečných měchu/). Ostatně ani jsem nenašel přesné hodnoty světlé výšky a nájezdových/přejezdových úhlů pro DAčka (ať už silnični či smíšené).
Zadali jsme tedy verzi 4x4 silniční. Jen mam obavu, protože standartní Transit/Transporter s 4x4 jsou stejný břichoplazy jako 4x2 verze.
je tu někdo z JPO II nebo JPO III, kdo žádal z programu IROP o "Dopravní automobil pro evakuaci a nouzové zásobování" a zadal do volitelné specifikace pohon 4x4?
Jestli ano, zajímalo by mě, jak jste daleko s postupem projektu, jaký dodavatel vám co nabídl.
My jsme chtěli zadat původně požadavek na verzi "2" (pro smíšený provoz), od čehož nás pár známých od HZS odradilo (málokdo to umí dodat tak, aby to hrálo s ostatními požadavky a znatelně to zvýší cenu /prý to dodá jen Gaz nebo VW na dodatečných měchu/). Ostatně ani jsem nenašel přesné hodnoty světlé výšky a nájezdových/přejezdových úhlů pro DAčka (ať už silnični či smíšené).
Zadali jsme tedy verzi 4x4 silniční. Jen mam obavu, protože standartní Transit/Transporter s 4x4 jsou stejný břichoplazy jako 4x2 verze.