Stránka 1 z 1

PS 12 Když nasaje vodu tak jde na 2 na 3 válce.

Napsal: 19.05.2013 08:42
od Pavel Hertík
Zdravím všechny. Chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte co by mohlo dělat na PS 12 že když nasaje vodu tak jak moto začne mít odpor tak se začne mašina hádat. Bez vody všechno funguje jde na 4 válce ale jak nasaje vodu tak začne jít na 2 na 3 válce. Dělá to při větším počtu hadic. Děkuju.

Napsal: 19.05.2013 11:28
od petr.194
Jakou má barvu kouř? Čadí to při suchý mašině normálně, nebo se z ní valí modrej dým?

Napsal: 19.05.2013 18:38
od Pavel Hertík
Nekouří nic prostě všechno je v pohodě jenom když se nasaje voda tak se začne hádat. Bez vody v čerpadle všechno jde jde na 4 válce jde pěkně jak se nasaje voda a jde do hadic tak se začne hádat.

Napsal: 19.05.2013 19:56
od Antoa
naposledy jak nam jela mašina na dva valce(zkoušli jsme vytahovat za běhu kabely ke svíčkám :D), tak nam pomohlo vyměnit svíčky a kabely od rozdělovače ke svíčkam

Napsal: 19.05.2013 22:01
od Pavel Hertík
Ale to by šla pořád nebo aspoň častěji na 3 válce tohle dělá jenom když je v čerpadle voda a tlačí to do hadic. Když má motor odpor. A svíčky i kabely jsem dával nový.

Napsal: 19.05.2013 22:04
od Jiří Kliment
Předstih, odtrh. Pak seřídit ventily a změřit kompresi. No a vyndat karburátor, odstrojit, vyfoukat, protahnout dýzny. A musí chodit - teda pokud má nějakou tu kompresi a neloučí se.

Napsal: 20.05.2013 16:09
od Pavel Šubrt
vyměň svíčky a benzín je zvodovatělej a už nemá dostatek oktanů

Napsal: 20.05.2013 16:49
od Pavel Hertík
Svíčky jsou nový, benzín je čerstvej. Spíš to bude karburátor nebo motor špatnej.

Napsal: 20.05.2013 17:13
od Jiří Kliment
Může to dělat malej odtrh - a podíval bych se na palec a víčko. I kladívko může mít pecku.
Jo, mimochodem - oktanový číslo je pouhé numero - čím vyšší, tím víc přísad zpomalujících hoření. Základ je stejný - de facto nízkooktanový letecký benzín. :-)

Napsal: 20.05.2013 17:50
od Project
U PS12 se při úpravě - dodatečné montáži startéru a rozdělovače - přidávala na alternátor nějaká ochranná dioda. Byla tam proto, že touto úpravou nemusela být po nastartování připojená aku a mašina jela i tak. Po připojení aku ji i dobíjela. Jednou ta dioda shořela (přepólované svorky aku) a mašina bez aku dělala něco podobného. Ale už si nevzpomenu, jestli jen v zátěži, nebo i na volnoběh...

Napsal: 20.05.2013 19:43
od Pavel Hertík
Tam máme rozdělovač ten jak si vyrábí svůj proud. Z baterky to bere akorát startér a světla. A je tam dynamo.

Napsal: 20.05.2013 20:33
od Jiří Kliment
Ten rozdělovač co si vyrábí proud se jmenuje magneto. A zřejmě tam bude problém v nastavení - magneta jsou extrémně háklivá na odtrh.

Napsal: 20.05.2013 21:38
od Pavel Hertík
Děkuju za radu :)

Napsal: 30.06.2013 23:30
od Vladimir Březnovský
ahoj mně to delala taky nesouhlasila doba odtrhu s postavenim palce na rozdělovači POZOR na odtrh u magneta ten posune dobu jiskry mimo casování palce .Super práce přeji dobry nervy