Olejové servo na Cas25 Škoda 706
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
- Příspěvky: 105
- Registrován: 23.04.2011 22:13
Olejové servo na Cas25 Škoda 706
Příspěvek od Bubak » 11.11.2012 21:11
Ahoj, chci se zeptat jestli nemá někdo zkušenosti s předěláním vzduchového posilovače řízení na olejový posilovač a popřípadě co to všechno obnáší za úpravy.
Díky Kuba
Díky Kuba
-
- Příspěvky: 313
- Registrován: 20.05.2008 19:43
Příspěvek od Jakub Kozák » 11.11.2012 21:16
Měnili jsme celý sloupek řízení a dovařovali k rámu jeho držák - http://hasici.obecslatina.cz/index.php?foto&sekce=241. Nádobka na hydrauliku pak byla na podlaze vozu za sloupkem.
-
- Příspěvky: 105
- Registrován: 23.04.2011 22:13
Re:
Příspěvek od Bubak » 11.11.2012 21:34
Díky za informace. A vy tam máte původné "r-ťákový" motor nebo něco jiného? Jak máte řešené olejové čerpadlo?Jakub Kozák píše:Měnili jsme celý sloupek řízení a dovařovali k rámu jeho držák - http://hasici.obecslatina.cz/index.php?foto&sekce=241. Nádobka na hydrauliku pak byla na podlaze vozu za sloupkem.
-
- Příspěvky: 313
- Registrován: 20.05.2008 19:43
Příspěvek od Jakub Kozák » 11.11.2012 21:36
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Pepik » 13.11.2012 19:35
No to asi dost dobře nejde - posilovač Technometra (olejový, MTS, Liaz) je poháněn hydraulickým olejem a na motoru typu RT nemáš to olejové čerpadlo. Spíš bbych se podíval na to, co vás trápí - málo fouká kompresor? Velká spotřeba vzduchu při zatáčení? Nejjednodušší a nejlevnější řešení mi přijde dát za sedačku řidiče láhev ze saturna s redukčákem, napojit jí na vduchojem (podobně jako kompresor na hasce) a v případě potřeby si řidič "dofoukne" z láhve vzduchojemy.
Pokud samozřejmě nechcete jít do výměny motoru a převodovky za typ M63x / 10P80. Pak je to jasný. Kompresor má dvojnásobný výkon a hydraulické čerpadlo pro pohon servořízení je k dispozici. Tato přestavba je však vzhledem k rozsahu o hodně náročnější.....:) Kdyžtak mrkněte na www.hasiciturkovice.cz, jeden takový kousek jsme vlastníma rukama přestavěli.
Pokud samozřejmě nechcete jít do výměny motoru a převodovky za typ M63x / 10P80. Pak je to jasný. Kompresor má dvojnásobný výkon a hydraulické čerpadlo pro pohon servořízení je k dispozici. Tato přestavba je však vzhledem k rozsahu o hodně náročnější.....:) Kdyžtak mrkněte na www.hasiciturkovice.cz, jeden takový kousek jsme vlastníma rukama přestavěli.
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17.03.2010 23:46
Příspěvek od Tomáš Bršlica » 16.11.2012 17:00
No ale na to nahánění po silnici si zvykneš a časem ti to ani nepřijde.Ono to zas není tak moc a třeba trambusa MTSP naháníš taky tak a ten už servo má.Já bych to asi neřešil.
- johan
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.02.2011 13:46
Příspěvek od johan » 18.11.2012 09:47
Dobrý den, řešili jsme stejný problém se vzduchem. Pomohl nám repas kompresoru+nové brzdové válce. Zároveň jsme zjistili vadný přepouštěcí ventil-nám pouštěl málo tlaku a taky jsme přidali 3 vzduchojem pod kabinu. Sice to pořád není komfort olejového posilovače, ale zlepšení jde velice poznat. V garáži máme auto připojené na rozvodu vzduchu.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA