Stránka 1 z 2
Tatra SDH Svatoslav
Napsal: 23.08.2012 09:41
od Martin Petržela
Nemaje Facebook, musím pochválit alespoň takhle. Hodně zajímavá přestavba a i zvládnutý převod na civilní RZ :-)
(což nebývá někdy jednoduché). Ať slouží.
Napsal: 23.08.2012 13:20
od Jiří Kliment
Gratuluji - podle mého názoru vynikající akvizice pro JPO 3. Těch deset kubíků tiše závidím. Jen jedno doporučení - chtělo by to oddělit prostor pro DP od ustájení plovoucího čerpadla a centrálky. Také jsme to řešili, jde to. Benzín se přece jen odpařuje a gumě to nedělá moc dobře, nehledě na "čuch" z masek.Ať dlouho a dobře slouží.
Napsal: 23.08.2012 13:28
od tatrablazen
Jiří tohle řeší spousta jednotek. záleží taky na tom kolik a čeho jednotka má. myslím techniky a prostředků. my to taky máme:
http://mates71.rajce.idnes.cz/Prubeh_re ... _76801.jpg
zvláště, jenže ne všude to lze. ona ta těsnost rolet taky neni taková,že by ty páry se tam drželi ve velké koncetraci...
jinak týhle repasi,když už teda, chybí tupláky místo balonů,pak by to bylo daleko více průchodnější než takto..
Napsal: 23.08.2012 14:10
od Jiří Kliment
Já vím. Ale když auto stojí pár dní jsou ty výpary docela cítit. Dělal jsem držáky na 4 Draegery a 4 náhradní flašky, tak jsme při jednom nainstalovali příčku - lamino, 2 díly, zatěsněno Wurthem. Na druhá straně Niagara, Heronek + benzín. Funguje to, ale stejně při odstavení otvíráme roletu u motorů aby to vydýchalo. Ono to na funkci rostlináře nemá až takový vliv - ale proč čichat benzín.
No a ty tupláky - my jsme taky na balonech a nestěžujeme si, tuplák je sice širší ale zase tahá s sebou hafo bahna. Ono má všechno svoje. Tahle přestavba se mi ale líbí docela hodně.
Napsal: 23.08.2012 22:51
od jari kurri
Gratuluju a jak již zaznělo ať dodře slouží. A pak že si s tim blbim fejzbukem neporadíme
Napsal: 23.08.2012 23:13
od petr.194
Gratuluju! Krása sama. My máme oddělené motory od dýcháků, ale občas je to cítiti po celým autě........... Když stojíme, tak rolety máme otevřený- výjezd, tak to zaklapneme.....
Napsal: 24.08.2012 15:43
od David Malát
Také gratuluji!Vypadá pěkně. Jen mi mrzí že se spousta uloženek přeparkovala z garáží do lesů na déšť, aby se pak prodala za pakatel jako balíček spolu s nepotřebnejma krámama překupníkům a ti na tom nehorázně vydělali... Místo toho, aby to napřed nabídli převodem obcím! Tak mohlo těch aut být spousta a relativně levná a nová.Co se týká balónů, tak spíše záleží na vzorku.Kluci mají na agro tatrách balóny se špuntama a nevím že by s plně naloženou korbou někde zapadli.Už jste někdo viděl u nových hasických aut teréní vzorek?? Přemýšlí někdo při objednávách?? :-) I na podvozky 4x4 dávají silničního hada nebo maximálně ty malé špunky s minimální mezerou...pak stačí mokrá tráva a můžeš zapínat co chceš!Jinak auto pěkné. Mít dlouhou kabinu, tak by se mi v garáži také líbilo...:-)
Napsal: 24.08.2012 16:39
od tft.cf
hele co si vy bez připojení myslíte o použitých majácích ? prý sou dražší než rampa ale u nich nešlo o cenu ale o výšku.
Napsal: 24.08.2012 17:22
od Kováč Jan
Těžko soudit dle fotek, ale myslím, že nejvyšší bod Tatry je výfuk a hliníková bedna na nástavbě. Nějaká nízkoprofilová rampa by se na ni možná vešla. Zajímalo by mě ale, co jsou zač ty malé bobky na střeše a jaká je jejich viditelnost. Mám takový dojem, že už jsem je někde viděl. Jinak moc hezká CASka.
Napsal: 24.08.2012 20:31
od Štěpán Klička
Zajímavé auto, líbí se mi.
Co se modrých světel týká, vpředu bych to tipoval na Predátory od Holomého, ty bobky na střeše, jsou-li také od Holomého, bych tipoval opravdu na již v diskuzi zmiňované Crystaly. Typ VML mi přijde trochu hranatější ...
Rozdíl ve výšce Crystal x VML jse cca 3 cm.Já osobně bych asi volil VML, když už bych vybíral Holomého, zas takový cenový rozdíl to není. Na T148 jme to teď řešili také, chtěli jsme jeden maják na zadek a rozhodli jsme se jít do Whelenu L31 v modré barvě, byla na něj hodně dobrá cena. Jsem zvědavý, jak bude vypadat na slunci. VML jsem na slunci viděl a zdál se dobrý, Whelen by údajně měl být lepší, tak uvidíme ...
Co se rampy týká, nějaký nízký typ by se možná vešel, ale pokud by byl od nějakého renomovaného výrobce, rozhodně by cenu dvou majáků převyšoval, možná i více než dvojnásobně.
Ovšem je to každého věc, co si dá na auto, rozhodně absenci rampy nevidím jako negativum.
Napsal: 26.08.2012 19:14
od Ladislav Michalík
Děkujeme všem za přání.Pokud bude někdo chtít vědět něco bližšího,tak se může nechat vzkaz.
Napsal: 26.08.2012 19:31
od Jiří Kliment
Měl bych dotaz. Máte funkční centrální huštění gum? Dík.
Napsal: 26.08.2012 19:43
od Ladislav Michalík
Ne,centrální huštění bylo kompletně demontováno.
Napsal: 26.08.2012 20:25
od Jiří Kliment
Hmmm. Já sice vím že to má své mouchy - ale osobně bych se ho snažil zachovat. Samozřejmě neznám podmínky tam u vás , ale v promáčeném terénu s tou vahou ... Má to něco do sebe. Ale to je opravdu jen můj pohled, Tatra má hodně slušné vlastnosti i bez centrálu.
Napsal: 26.08.2012 20:42
od Martin Petržela
Když už je řeč o váze - jakpak to vychází s celkovou hmotností?
Napsal: 28.08.2012 08:41
od Ladislav Michalík
Celková hmotnost je 23,5t.
Re:
Napsal: 28.08.2012 23:13
od tft.cf
Ladislav Michalík píše:Děkujeme všem za přání.Pokud bude někdo chtít vědět něco bližšího,tak se může nechat vzkaz.
kolik stáli ty záprdky na střeše co nejsou pořádně vidět ani na fotkách ?
Napsal: 29.08.2012 11:42
od David Dvořáček, DiS.
Hele lidi, neštvěte mě tady. Umíte něco jiného než kritizovat. Ten článek jsem napsal já. Chtěl jsem ukázat, jak si jedna jednotka polepšila a možná i návod pro ostatní. To, že jste mě tady před půl rokem zkritizovali DA, které jsme dostali sponzorským darem beru. Ale proč se pořád navážíte do něčeho, co není Vaše. Ty majáky mají určité opodstatnění. Až si pořídíte svoji CAS, tak si tam dejte co chcete. Ale je vidět, že jste nikdy žádnou CAS napořizovali. Protože nevíte jak je složité sehnat peníze, sponzory a splnit technické požadavky. S pozdravem
Napsal: 29.08.2012 15:55
od Martin Petržela
Ale ale, přece se tu i chválilo...
Napsal: 30.08.2012 10:22
od Ladislav Michalík
Nevím , proč jsou pro někoho tak důležité majáky , asi nějaká úchylka . Jak jsem již psal jinde . Pro nás není důležité co tam bliká , řidič z osobáku stejně v určitých případech a těch je troufnu si říct většina , horní světla nevidí i kdyby tam byla dvoumetrová rampa . V zadávací dokumentaci byla podmínka max.výška vozidla 3,09 m , což je výška výfuku a tu výrobce dodržel . Kdyby tam byla rampa , tak i ta nejnižší LED co je schválená , by se i s ochranným rámem ,který by tam musel být , dostala nad uvedenou max.výšku ,což je pro nás nepřijatelné. Nevím ,jakou techniku a jak vyzbrojenou mají
http://hasici-pisek.webnode.cz/ , marně hledám stránky nějakého SDH nebo JSDH Písek . Na uvedené adrese jsou nějaké blabla herní stránky. Pokud tft.cf ty uvedené záprdky , ,jak píše nevidí , bylo by dobré navštívit očního lékaře. Pokud bude mít zájem , může se zastavit , osobně mu svítivost Crystal 8xLED i na slunci předvedu a může si je porovnat se svítivostí LED rampy . Jinak cena výrobce je 7258,-Kč za kus. Kolik si účtoval výrobce nástavby nevím , protože výstražné zařízení bylo zahrnuto v celkové ceně a ne jako samostatná položka faktůry.