Stránka 1 z 2
Prodloužená kabina z T-815 4x4 na T-815 6x6 CAS 32
Napsal: 04.07.2012 12:25
od kodl185 Musil
Chtěl jsem se optat jestli jde namontovat prodloužená kabina z klasické čtyřkoly,na šestikolu,aniž bysme museli zasahovat do nastavby zkracováním...
Napsal: 04.07.2012 18:41
od Lukáš
Nebyla tím myšlena kabina i se zadními dveřmi jako má Terno?
Napsal: 04.07.2012 19:42
od Lukáš
No, že na té fotce je kabina krátka
Napsal: 04.07.2012 19:48
od Petr Lang
Napsal: 05.07.2012 06:18
od Lukáš
Sluníčko: Já jsem to pochopil. Tato varianta, která podle Tebe nejde existuje. Musel bych prohrabat nějaké fotky, ale viděl jsem jich více. Stačí upravit přední podvozkovou část, pohrát si s dílama z obou verzí atd. Nevím už kde to bylo, ale hráli si s tím jako se stavebnicí a nakonec to vypadalo fantasticky. Není to zrovna jednoduché, ale zase tím neříkám, že to nejde.
Napsal: 05.07.2012 06:30
od Lukáš
Jinak to lze i bez úprav přední části, ale bohužel se na nástavbu musí trochu šáhnout. Jeden prototym měli přímo hasiči v Kopřivnici, celkem dost jich jezdí i jinde.
http://www.firetatra.unas.cz/cis6.htm
http://hasicina.unas.cz/CAS_32_t_815_v2.htm
Abych to shrnul. U hasičských vozidel platí jedna věc - prakticky neexistuje něco, co by nešlo. Vždy se to dá nějak udělat a Tatra je toho důkazem. Pokud je někdo do toho blázen nebo má odvahu, čas a finance, pak je jen na něm, co z toho nakonec bude
Napsal: 05.07.2012 11:03
od Kováč Jan
Jednouduše...bez úpravy nástavby prostě to nejde, jak už psal Sluníčko.
Napsal: 05.07.2012 15:28
od juri juri
Napsal: 05.07.2012 20:27
od Dawes
to delal komet?? a zhruba cena pokud to neni tajne??
Napsal: 05.07.2012 22:15
od Drábek Michal
Samozdřejmě upravenou nádstavbu.Stejnou Tatru mají hasiči Morkovice a velkej problém zařadit ju do výjezdu.
Napsal: 05.07.2012 22:39
od VOJTAcz
Proc problem ?
Napsal: 05.07.2012 23:25
od Jakub Kozák
Napsal: 06.07.2012 14:15
od Drábek Michal
Proč?? Páč Morkovice nedělali repasi ale přesavbu což je úplně něco jiného.Někde je přesně popsáno co je repase, oprava,úprava,přestavba atd.. někde to najít a můžem o tom dát řeč.Morkovice byy ukázkovej příklad co není repase.
Napsal: 06.07.2012 21:23
od Jakub Kozák
Napsal: 06.07.2012 23:13
od Milan Resner
Když se provede přestavba z klasické T815 s krátkou kabinou na velkou kabinu a trochu se předělá se nástavba je v tom problém aby to auto šlo přihlásit do IZS?
Napsal: 07.07.2012 00:00
od Jiří Kliment
Není - pokud jsou dodrženy podmínky viz výše.
Re:
Napsal: 07.07.2012 16:44
od Drábek Michal
Drábek Michal píše:Proč?? Páč Morkovice nedělali repasi ale přestavbu což je úplně něco jiného.Někde je přesně popsáno co je repase, oprava,úprava,přestavba atd.. někde to najít a můžem o tom dát řeč.Morkovice byl ukázkovej příklad co není repase.
Re:
Napsal: 07.07.2012 16:46
od Drábek Michal
Drábek Michal píše:Proč?? Páč Morkovice nedělali repasi ale přestavbu což je úplně něco jiného.Někde je přesně popsáno co je repase, oprava,úprava,přestavba atd.. někde to najít a můžem o tom dát řeč.Morkovice byl ukázkovej příklad co není repase.