Stránka 1 z 1
Drziak na Saturn
Napsal: 26.02.2012 21:34
od fidel
Zdravim Vas.
Chcel by som Vas poziadat o rady, skusenosti, riesenia, foto a info, o tom ako spravit do auta drziaky na Saturny.
Mame Liaz 101 CAS 25 a uvazujem o umiestneni 4ch Saturnov na zadnu stenu. Integrovat ich do operadiel zadnej lavice pre druzstvo.
Od Vas by som chcel rady ako ste to riesili, foto systemov na upevnenie, odistenie a pod.
Vopred Vam dakujem.
Napsal: 02.03.2012 08:43
od Marek Bulva
Koukni do bazaru, přesně co potřebuješ se tam prodává....
Napsal: 04.03.2012 21:15
od Hasičhasič
Taky bych ocenil nějaké fotky, popř. návod jak ty opěradla udělat. Díky
Napsal: 05.03.2012 16:06
od Josef Gabrhelík
mrknite se na naše stránky
www.halenkovice.cz/hasici a je to v článku integrovaný držák DT. Je to vlastní výroba, ale účel to splňuje na 100pro
Napsal: 06.03.2012 18:45
od fidel
Veľká vďaka Jozef...nad niecim podobnym som premyslal...toto ma iba utvrdilo. Diky moc..vedel som, ze sa tu predsa len enjaky spekulanti najdu. Este cakam na foto od jedneho SDH na mail tam to mali trosku inak, ale toto je jednoduche a ucelne.
Diki moc. =)
Nech sa dari.
Napsal: 06.03.2012 21:27
od Josef Gabrhelík
kdybys náhodou chtěl ještě nějaké fotky tak klidně napiš a pošlu ti je na mail. Jinak nemáš zač každý to víš každý si pomože jak može. Zatím se měj a ahoj Jožin
Napsal: 07.03.2012 08:25
od Hasičhasič
Přemýšleli jsme o DT v opěradlech, ale asi přecijen uděláme vyjížděcí plato v zadních dvířkách. Co je lepší ? Opěrky, nebo kaslík ?
Napsal: 07.03.2012 08:43
od Jiří Kliment
DP v opěrkách sice vypadají efektně, ovšem podle mne nemají u JSDH valný význam. Ale to je věc názoru. Horší je, že změna konstrukce sedaček je z hlediska zákona nepřípustná bez schválení a tak by na STK mohly vypuknout potíže. Nejde jen o pohodlí, jde o bezpečnost třeba při nárazu nebo převrácení vozidla, přece jen je přístroj docela těžký. Osobně bych volil uložení mimo prostor pro posádku.
Napsal: 07.03.2012 08:51
od Hasičhasič
Jsem stejného názoru. Na T 138, která momentálně v repasi máme na každé straně 3 kaslíky, 2 u čerpadla a jeden vzadu, který nejspíš nejideálnější.
Napsal: 07.03.2012 09:06
od Jiří Kliment
Řeším totéž na T 815. Nakonec budou v LP roletě, bez vyjíždění, na držácích. Teď vyrábíme mezistěnu abychom oddělili DP od centrálky a Niagary - benzínové výpary a guma nejdou dohromady.