Stránka 1 z 1

AZD 530 vs. Elvy Voaz

Napsal: 27.01.2012 08:53
od cokapid
Ahojte, máme teď dostat převodem od PČR světelné výstražné zařízení AZD 530 na naší CAS 25 Š706 RTHP. Zajímají nás rozměry této rampy hlavně teda délka protože se nám zdá příliš malá. Pokud by měl někdo rozměry rampy Elvy Voaz popř. Jet Sonic budeme za ně rádi. Také se zkušenostmi kterou varinatu volit. Díky.

Napsal: 27.01.2012 10:13
od cokapid
Jde mě o to , že na stránce Zeka CZ prodáváají třeba vozidlo T148 a má na střeše maják , který vypadaá stejně jako AZD530 jen je delší , vyrábělo se něco podobné?
http://www.zekacz.cz/prodam-tatra-148-c ... a-nastavba

Napsal: 29.01.2012 23:08
od ruská vlaštovka
Jistě, je to stále Tesla Holomý, jen to není verze VNK, ale VND (D jako Dlouhá). Máme ji na Liazce taky. Jen pozor na to, že tyhle rampy (VND i VNK) se dělaly jak v provedení na 12V tak na 24V.

Vše najdeš zde:
http://www.holomy.cz/joomla/index.php?o ... =6&lang=cs

Napsal: 29.01.2012 23:11
od ruská vlaštovka
Jo a Elvy Voaz vůbec nedoporučuji, nestála za nic ani nová, natož potom po letech. Jet Sonic už taky nejspíš nebude nic moc, zejména s těmi tmavými kryty (tam často mechanicky odcházely ty vnitřky, zrcátka se různě naklápěla a svítilo to všude možné, než tam, kam mělo - největší problém, stejně jako u Elvy, ale budou ty tmavé, neprůhledné kryty, u Elvy ještě i koroze).

Napsal: 30.01.2012 09:10
od cokapid
Aha díky za objasnění, takže raději nevymýšlet a dát tam tu AZD530 co dostaneme od PČR , ale to bude určitě to kratší provedení jelikož to je z Transporteru ale tak nedá se nic dělat, pořád lepší jak AZD501 co tam máme teď.

Napsal: 30.01.2012 13:18
od Josef Černý
Zdravím.Rampa kterou dostanete má velkou spotřebu energie a je na 12 Volt. nepoužijte k jejímu mapájejní vývodu 12 Volt. z jedné baterie jako to máte dopusut. Použijte alespoň měnič napětí z 24V DC na 12V DC 20A trvale. Jinak tu baterii odrovnáte, jízdou nebo nabíjením nabíječkou 24 Volt. tuto zatíženou baterii nikdy nenabijte na plnou kapacitu.


Josef Černý, Hasiči Ostrov.

Napsal: 30.01.2012 13:23
od cokapid
Myslím že je to dobrá připomínka jelikož jsme se s tím setkali i u starého provedení majáku a ten má daleko menší odběr , řešili jsme to tak že jsme měnili baterky mezi sebou v pravidelném intervalu ale lepší bude asi opravdu použít měnič.

Napsal: 01.02.2012 03:29
od ruská vlaštovka
Ještě se dá použít tzv. vyrovnávač napětí, ale stejně je nejlepší to udělat přes měnič, jak píše Josef.

Napsal: 04.02.2012 17:21
od Josef Černý
Ještě jedna připomínka. Měnič napětí má stálý odběr odběr proudu sice malý ale pokut často nejezdíte nebo nemáte vozidlo na konzervátoru tak může dojít k tomu že vozidlo nenastartujete. Proto vložte do přívodu napětí pro měnič spínací relé se spínacími kontakty 30 ampér ( běžně je k dostání ). Napětí pro cívku relé možno použít ze spínací skřínky po zapnutí klíčku relé sepne nebo z pojistky pro park. světla.


Josef Černý, Hasiči Ostrov,