AZD 530 vs. Elvy Voaz
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 23.11.2010 10:21
- Kontaktovat uživatele:
AZD 530 vs. Elvy Voaz
Příspěvek od cokapid » 27.01.2012 08:53
Ahojte, máme teď dostat převodem od PČR světelné výstražné zařízení AZD 530 na naší CAS 25 Š706 RTHP. Zajímají nás rozměry této rampy hlavně teda délka protože se nám zdá příliš malá. Pokud by měl někdo rozměry rampy Elvy Voaz popř. Jet Sonic budeme za ně rádi. Také se zkušenostmi kterou varinatu volit. Díky.
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 23.11.2010 10:21
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od cokapid » 27.01.2012 10:13
Jde mě o to , že na stránce Zeka CZ prodáváají třeba vozidlo T148 a má na střeše maják , který vypadaá stejně jako AZD530 jen je delší , vyrábělo se něco podobné?
http://www.zekacz.cz/prodam-tatra-148-c ... a-nastavba
http://www.zekacz.cz/prodam-tatra-148-c ... a-nastavba
- ruská vlaštovka
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 04.08.2002 01:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od ruská vlaštovka » 29.01.2012 23:08
Jistě, je to stále Tesla Holomý, jen to není verze VNK, ale VND (D jako Dlouhá). Máme ji na Liazce taky. Jen pozor na to, že tyhle rampy (VND i VNK) se dělaly jak v provedení na 12V tak na 24V.
Vše najdeš zde:
http://www.holomy.cz/joomla/index.php?o ... =6&lang=cs
Vše najdeš zde:
http://www.holomy.cz/joomla/index.php?o ... =6&lang=cs
Každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán!
- ruská vlaštovka
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 04.08.2002 01:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od ruská vlaštovka » 29.01.2012 23:11
Jo a Elvy Voaz vůbec nedoporučuji, nestála za nic ani nová, natož potom po letech. Jet Sonic už taky nejspíš nebude nic moc, zejména s těmi tmavými kryty (tam často mechanicky odcházely ty vnitřky, zrcátka se různě naklápěla a svítilo to všude možné, než tam, kam mělo - největší problém, stejně jako u Elvy, ale budou ty tmavé, neprůhledné kryty, u Elvy ještě i koroze).
Každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán!
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 23.11.2010 10:21
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 03.10.2008 17:04
Příspěvek od Josef Černý » 30.01.2012 13:18
Zdravím.Rampa kterou dostanete má velkou spotřebu energie a je na 12 Volt. nepoužijte k jejímu mapájejní vývodu 12 Volt. z jedné baterie jako to máte dopusut. Použijte alespoň měnič napětí z 24V DC na 12V DC 20A trvale. Jinak tu baterii odrovnáte, jízdou nebo nabíjením nabíječkou 24 Volt. tuto zatíženou baterii nikdy nenabijte na plnou kapacitu.
Josef Černý, Hasiči Ostrov.
Josef Černý, Hasiči Ostrov.
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 23.11.2010 10:21
- Kontaktovat uživatele:
- ruská vlaštovka
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 04.08.2002 01:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od ruská vlaštovka » 01.02.2012 03:29
Ještě se dá použít tzv. vyrovnávač napětí, ale stejně je nejlepší to udělat přes měnič, jak píše Josef.
Každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán!
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 03.10.2008 17:04
Příspěvek od Josef Černý » 04.02.2012 17:21
Ještě jedna připomínka. Měnič napětí má stálý odběr odběr proudu sice malý ale pokut často nejezdíte nebo nemáte vozidlo na konzervátoru tak může dojít k tomu že vozidlo nenastartujete. Proto vložte do přívodu napětí pro měnič spínací relé se spínacími kontakty 30 ampér ( běžně je k dostání ). Napětí pro cívku relé možno použít ze spínací skřínky po zapnutí klíčku relé sepne nebo z pojistky pro park. světla.
Josef Černý, Hasiči Ostrov,
Josef Černý, Hasiči Ostrov,
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA