Stránka 1 z 1

T 815

Napsal: 25.09.2010 19:14
od Hasičina
Zdravím Vás kolegovia. Poradte ako odstrániť problém na T 815. Keď chcem vypnúť motor kľúčikom, tak motor nezhasne a musím potiahnuť plynový pedál. Elektromagnetická cievka je vymenená za novú no bez úspechu. Dík.

Napsal: 25.09.2010 21:31
od juri juri
Tak se podívej na váleček u plynu. Nadzvedni kabinu a na straně řidiče je vzduchový váleček, který po vypnutí klíčku má vystrčit čep a ten zatlačit na plyn. Občas v něm bývá voda a on nevystrčí, nebo jsou uvolněné šrouby.

Napsal: 25.09.2010 22:28
od Aleš Bárt
Nebo je třeba ten váleček a plyn seštelovat. Ale, u nás radči tahám plynový pedál zpět. je to jednou za čas

Napsal: 26.09.2010 08:52
od Petr BORKA
Tak plynový pedál bych netahal zpět. Když už motor nezhasne klíčkem, je šetrnější povytáhnout ruční plyn směrem k sobě.

Napsal: 26.09.2010 13:00
od Petr BORKA
Co to tárám, samozřejmě ruční plyn zatlačit. Povytáhnout k sobě platí u T 138 / 148.

Napsal: 26.09.2010 19:31
od tatrablazen
má pravdu u 815 zatlačit táhlo nastavení volnoběhu,kopřivnice nedoporučuje tahat za pedál z důvodu požkození kloubků tušim. nevim,už přesně,ale vim, že říkali netahat !!!!

jinak udělat co zde napsali přede mnou

Napsal: 26.09.2010 21:20
od Honza
svatá pravda,velebnosti....sice tatru nemáme,ale o tomhle mi říkalo hodně lidí...

Napsal: 26.09.2010 23:30
od Mara264
Kluci plati to i u Avek to zvedání pedálu?

Napsal: 26.09.2010 23:31
od Jakub Kozák
Ne, tam je téměř u všech právě na zvedání pedálu přímo postaven princip chcípáku. KuK

Napsal: 28.09.2010 17:40
od Josef Černý
Zdravým. Při volno běhu skus promáčknout elekro. ventil ručně je to ten první z venkovní strany, motor zhasne je problém v elektro instalaci. Při zhasnutém motoru a vypnutém klíčku musí jít na kontakt elekro ventilu proud. ( měř proti kostře né proti druhému kontaktu .) Pokud proud jde je problém v kostře pro ventil kterou spíná tlakové olejové čidlo. Zvedni kabinu a u řidiče v předu na boku motoru je olejové čidlo to pří chodu motoru musí propojovat kostru ( nejlépe prozvonit .) Většinou bývá špatné čidlo. Musí to čidlo být spínací !!! Běžná čidla které se prodávají jsou rozpínací. Funguje to asi takto, vypneš klíček tím pustíš proud do elekro ventilu kostru pro elekto ventil spíná olejové čidlo ventil pustí vzduch do pístnice která zatáhne táhlo vstříkovasího čerpadla motor zhasne tlak oleje v motoru přeruší přes olej. čidlo kostru pro elekro ventil.
Přeji mnoho úspěchů a ohni zmar.


Josef Černý, Hasiči Ostrov, 602933142

Napsal: 17.06.2012 22:34
od Honza
Kolegové prosím Vás nemáte někdo návod k obsluze k CAS 32 T 815 6x6 v elektronické podobě?

Napsal: 26.07.2012 14:29
od Michal Vyroubal
Jelikož nemůžu psát komentáře k článkům tak píšu sem,doufám že to pochopíte že si v práci nesmím zapnout facebook.Čí je ta CAS32 T815 bez popisu u požáru v olk?Ta vypadá jak při prvním výjezdu po repasi a ještě bez označení sboru. pokud někdo ví napiště. zde odkaz na článek:http://www.pozary.cz/clanek/57099-obraz ... ek-hasicu/

Napsal: 26.07.2012 15:32
od Jiří Kliment
To: Honza - mám - je to oskenované, dost velké. Ještě to potřebuješ?

Napsal: 26.07.2012 17:22
od rytirak
Nechci lhát, ale ta T 815 se SPZ OLA 33-33 je SDH Žďárná.

Re:

Napsal: 27.07.2012 08:29
od Michal Vyroubal
rytirak píše:Nechci lhát, ale ta T 815 se SPZ OLA 33-33 je SDH Žďárná.

Nelžeš,už jsem to našel i na webu.Jsem z olk a právě se divím že mají olomoucké spz když už jsou jihomoravský kraj.Ale Tatra pěkná,jak mají uvedeno na webu tak je po repasi