Stránka 1 z 1

Koupě díly na Škoda 706

Napsal: 09.09.2010 14:23
od Martin
Dobrý den,náš sbor vlastní CAS 25 Škoda 706 Rthp a co si budeme nalhávat mos rychlé to není. Rozhodli jsme se o přestavbu. Neměla by to být jen výměna motoru,ale taky řízení brzdy kola atd. tak jak by to mělo správně být. Rádi by jsme poprosili všechny co by o něčem věděli aby nám dali vědět děkujeme. Zháníme motor s turbem z Liazu rízení kola brzdy atd.

Napsal: 09.09.2010 19:59
od Miroslav Hedbávný
Ahoj. Podívejte se na stránky SDH Malé Březno. Mají tam popsaný celý postup, všechny problémy se kterými se potýkali a celé martirium co museli podstoupit a určitě by Vám i poradili. Přeji hodně zdaru, pevné nervy, podporu ze strany obce a hlavně ať máte pochopení u manželek, přítelkyň a milenek, neboť takováto akce Vás připraví o veškerý volný čas a někteří z Vás budou v hasičárně i bydlet. Až budete mít hotovo, tak doufám, že se pochlubíte.

Napsal: 09.09.2010 20:42
od Pepik
Koukni na www.hasiciturkovice.cz, a pokud budeš chtít, napiš tam do vzkazů e-mail na sebe a poradím ti co a jak. Přestavbu jsme dělali svépomocí, doslova na koleně a výsledek - motor M638 (turbo 212 kW), 10 ti stupňová převodovka, vzduchová ruční brzda a elektromagnetický retardér. Stálo to za tu dřinu, je to úplně jiné auto. I když dneska bych už spíš takhle vytunil Liazku.

Napsal: 09.09.2010 21:50
od Martin
Víme co nás čeká není to naše první přestavba prvně jsme dělali vzhled a ted se pustíme do výkonu a bezpečnosti. Více najdete na našich stránkách
www.sdh-pohledec.mypage.cz. Zatím děkuji za rady,ale potřeba nějaké ty díly na to sehnat.

Napsal: 10.09.2010 11:53
od Michal Hylas
http://hasici.obecslatina.cz/index.php?cid=634

Kuba Kozák tu kdysi prezentoval jejich přestavbu.

Napsal: 10.09.2010 22:30
od Miroslav Hedbávný
Možná bych skusil firmu KOMET Pečky. Mají výborné jednání a z doslechu vím, že už se někomu do podvozku RTHP podařilo dostat agregáty z řady LIAZ 101 860. To budete predjíždět všechno co hýbe po silnici. :-)))

Napsal: 12.09.2010 12:42
od FiRan
S tou firmou, jež dělala přestavbu, jsou nyní jen potíže, nedoporučuju.

Napsal: 12.09.2010 13:40
od Jenda Kašpar
4 Martin Jurman: Asi bys měl Martine ale říct, že jste dělali opravdu jen vzhled a to ještě jen částečně, protože Matesa jste dostali už přestavěného od SDH Nové Město na Moravě, které mělo stroj přestavěný z Kometu Pečky, mám pocit, že je to stálo přes 450 tis., tj. opravdová rekonstrukce nástavby, včetně kompletního laku, zabudování zařízení pro prvotní zásah, výměny pneu atd.
A jinak si zajeď do Strážku, kde mají Matesa s motorem 156 kW, převodovkou Praga 10P80 a zcela přepracovanou nástavbou ala Karosa anebo do Kuklíku, tam nejdřív dělali přestavbu nástavby a myslím že letos do Matesa dali motor s turbem, ale na rozdíl od Strážku nechali původní nápravy, takže jim to jede stejně mnohem rychleji. A hlavně to mají všichni projíté regulérně přestavbovým řízením od Tedomu přes přísné STK až na odbor dopravy. Ne jako v Malém Březně....Jinak v Tedomu nepovolí výměnu motoru bez toho, že by se nevyměnilo řízení atd.

Napsal: 12.09.2010 18:44
od Martin
Jenda Kašpar, ahoj Jendo na našich stránkách je dobře vydět jak CAS vypadala před a jak vypadá vzhledově ted. My se netajíme,že jsme dostali CAS od Nového Města na Moravě. Nám jde o to sehnat díly na přestavbu,což byl i můj záměr když jsem tento článek psal. A vše máme zjištěno co ktomu potřebujeme. Co se týče povolení a dalších věcí. My nemáme na to,aby jsme si mohli dovolit přestavbu za 450tis. A o vzhledu jsem tam mluvil. Ale děkuji za tvůj článek.

Napsal: 13.09.2010 09:48
od miroslav černoch
a co budete kluci dělat s původním motorem? Jestli běhá slušně a neteče za setrovákem, tak bych měl zájem