Stránka 1 z 3
CAS 32 T 815 - 4x4
Napsal: 03.12.2008 08:52
od Návštěvník
Caska Tatra
Napsal: 03.12.2008 09:04
od Otto Novotný
Zdravím Vás kolegové a mám následující prosbu. Mohl bych prosím od některého zkušeného Tatrofila vědět, jak vypadá CAS 32 T 815 4x4. Jedná se o starší typ Tatry kde je nádrž na 3500 l vody a Tatra je zmenšená, má krátkou kabinu. Můžete mi prosím pro obraznost zaslat fotku této Tatry na můj mail:
otto.n@seznam.cz Děkuji.
Napsal: 03.12.2008 09:40
od Aleš Bitter
Tady je třeba jedna od Sehatu:
http://www.sehat.eu/pic067.jpg
Napsal: 03.12.2008 10:03
od HZSPC
Napsal: 03.12.2008 10:07
od Hynek Obroučka
CAS 32 4x4 s nádrží na 3500 l vody neexistuje, auto na vše zmíněné fotografii od Sehatu má 4700 l vody, původně se jednalo o klasickou CAS 32 T815 6x6, která byla na zakázku HZS Jablonec zkrácena, dnes slouží u JSDH Desná II. Další Tatra byla z 6x6 pro HZS Jablonec zkrácena opět f.Sehat, má z každé strany 4 rolety a čerpadlo z LIAZky, nejdená se tedy o CAS 32, navíc má jen 2500 l vdy. Zklamu Vás, Vámi zmíněná cisterna není
Napsal: 03.12.2008 10:08
od Hynek Obroučka
[HZSPC - 03.12.2008 10:03] To také není CAS 32, ale CAS K25 a má to 4300 l vody...
Napsal: 03.12.2008 10:11
od Hynek Obroučka
Jinak existuje několik vozidel T815 4x4 vyrobených v THT Polička, všechny mají 4800 l vody a čerpadlo z LIAZky, jinak také existují tři T815 4x4 CAS K25 / 2500 / 400 vyrobené ještě v době, kdy THT byla Karosou, jedná se v podstatě o nástavby CAS K25 LIAZ posazené na podvozek T815 4x4 s krátkou kabinou...
Napsal: 03.12.2008 10:22
od Otto Novotný
[Hynek Obroučka - 03.12.2008 10:11] Děkuji za odpověď. Nám je zmíněná CAS nabízena převodem z HZSLK, takže netuším jaké parametry vozidlo má a ani kdo byl výrobcem úprav. Na které stanici bylo vozidlo dislokováno si raději enchám pro sebe
Napsal: 03.12.2008 10:37
od Hynek Obroučka
[Otto Novotný - 03.12.2008 10:22] Vzhledem k tomu, že 4x4 byl u HZS LK pouze dvě a jedna je v Desné, bude to ta druhá z Jablonce, s nádrží na 2500 l vody (papíry mohou kecat, klidně těch 3500 l mít může), ale mám za to, že je tam nádrž z LIAZky... Je to tohle auto:
http://www.sehat.eu/pic056.jpg
Napsal: 03.12.2008 10:51
od Otto Novotný
[Hynek Obroučka - 03.12.2008 10:37] Hynku děkuji můžete mi na mail zasalt pár podorbností? Děkuji
Napsal: 03.12.2008 10:54
od Hynek Obroučka
[Otto Novotný - 03.12.2008 10:51] Za chvíli v mailu
Napsal: 03.12.2008 10:59
od autikus
[Otto Novotný - 03.12.2008 10:22] Ahoj Otto,protože tušim o kterou 4*4 jde,ze které stanice,zeptám se,už si ji viděl?
Napsal: 03.12.2008 11:01
od Otto Novotný
[autikus - 03.12.2008 10:59] proč? jen mám k ní pár podrobností
Napsal: 03.12.2008 11:03
od autikus
[Otto Novotný - 03.12.2008 11:01] No jestli je to ta odkud myslim a jako asi,že jo,bude na ni dost práce
Napsal: 03.12.2008 11:05
od autikus
[autikus - 03.12.2008 11:03] co vod místních kluků,tak je to zkrácená 6*6 tka,dvanáctihrnec motor takže to prej slušně jede
Napsal: 03.12.2008 11:06
od Otto Novotný
[autikus - 03.12.2008 11:03] tak je logické že práce bude se vším a pokud bys viděl náš RTHP tak nevím co bys na to říkal. Znáš jí velmi dobře jak tak sleduji, můžeš mi prosím do mailu
otto.n@seznam.cz poslat zmiňované závady?
Napsal: 03.12.2008 11:07
od Otto Novotný
[autikus - 03.12.2008 11:05] jsme v dolíku, z každé strany táhý kopec a Matýsek již holt není z nejrychlejších. Kolkrát mám pocit že nás předjede i šnek
Napsal: 03.12.2008 11:09
od Hynek Obroučka
[Otto Novotný - 03.12.2008 11:07] Máš pár fotek a tech.dat v mailu, co máš pod nickem... Jinak t auto vloni nevypadalo zrovna nejlíp (koroze). Vzhledem k tomu, jak je to lehké a má to dvanáctihrnec, tak to hodně dobře pojede, ale bacha je to vratké (má to vzadu měchy bez stabilizátoru), kluci mi to tehdy celkem názorně předvedli
Napsal: 03.12.2008 11:10
od autikus
[Otto Novotný - 03.12.2008 11:07] pošluti mail,ale jinak ta Tatra prej maže jak zběsilá,dvanact hrnců na tuhle váhu,dělá to divy,ale nebrzdí
Napsal: 03.12.2008 11:12
od autikus
[Hynek Obroučka - 03.12.2008 11:09] a jak řiká Hynek,ta koroze tam je opravdu asi to nejhorší,ale zase,jsou to jen plechy.