Stránka 1 z 2

Repase starších vozidel

Napsal: 05.09.2008 16:00
od Návštěvník
Zajímá mě Váš názor na repasi starších vozidel,T148/815CAS32,Liaz 706 RTHP,Avia31.Myslím že Tatra a Liaz se už osvědčily dost v terénu,než nové Many,Renaulty a MB.Menšina SDH už začala prodávat tuto techniku a nakupují již nové vozy,přitom si myslím že se repase staršího vozu vyplatí a můžou i rozšířít svůj vozový park o jinou techniku,tak co vy na to.

Napsal: 05.09.2008 18:39
od Milda Smutný
až doslouží poslední T148 nebo Š706RTHP zajímalo by mě čím budou jezdit po lese

Napsal: 29.09.2008 20:27
od Pan X
JJ, je to pravda, budou chybět. Ale zas na druhou stranu už jsou to taky starý dětci a nemůžou sloužit napořád.

Napsal: 29.09.2008 21:16
od Václav Danita(bonita)
Oni některý sbory nemaj na vybranou.Chtěj nový auto??Prodejte starý.A repase je sice krásná věc ale pořád je to starý auto.Nový z toho prostě neuděláš.Osbně sem taky zastánce 148iček.Bohužel ty auta ale nepudou opravovat pořád.Už teď začíná bejt málo ND.A tak za 5 let,se o ně bude válčit.

Napsal: 29.09.2008 22:02
od Viliam Benkovský
My máme T 138 na tomto obrázku, máme ju radi, je spoľahlivá, ale ako píše "bonita", začínajú sa objavovať problémy s ND, predsa už to nie je žiadna mladica, ale príde čas a bude výmena generácii (teda ak budú peniaze) a "Alžbeta" bude musieť uvoľniť miesto nejakej mladšej. V Tatre by mali porozmýšľať, či by nebolo vhodné vyvinúť niečo podobné. Niečo sa tu popísalo, uvidíme, čo prinesie čas. Repas je dobrý, ale nové je nové (aj keď nie vždy lepšie).

Napsal: 29.09.2008 22:17
od Václav Danita(bonita)
[Viliam Benkovský - 29.09.2008 22:02] Náhrada by mohla bejt T815/7.ta by se mi líbila.

Napsal: 30.09.2008 05:38
od HZS LK HZS LK
Jj máte sice pravdu, ale podle mého názoru by se měl již někdo chytit za nos a už si konečně uvědomit, že rozkrádat vojenský materiál potažmo vozidla T-148,T-815 (různých druhů) přes své kamarády a pak se dělit o penízky již také nejde.Kolik té techniky se rozprodalo a mohlo se předat hasičům že?Je to pořád dokola.Pokud do tohoto kolotoče někdo nešáhne, tak vás pánové upozorňuji, že hasiči budou jezdit s koňma a hadice budou tahat jak hasiči dobrovolní, tak i profi, ale k požáru přijedou vozidlem za několik miliónů.Je to opravdu škoda, že toto takhle pan ministr vnitra nechá.........hold má asi plnou hlavu jiných starostí

Napsal: 30.09.2008 08:51
od Viliam Benkovský
[Václav Danita(bonita) - 29.09.2008 22:17]
Aj mne, ale najprv ju treba urobiť, nech je vidieť naživo a vôbec či na tu budú hasiči mať peniaze. Ako už bolo písané, s veľkoobjemovými CAS-kami sa nejako nepočíta, ale neviem s čím sa bude potom hasiť pri veľkých požiaroch napr. v lese alebo na poli!!!

Napsal: 30.09.2008 10:31
od Oves
Nebylo by nejjednoduší kdyby se pánové z Kopřivnice "probrali" neříkám tím že spí ale kdyby udělali Casku jako je T148 s její výškou a rozměry + všechny vychytávky nových Tatrovek hasiči by nechtěli nic jiného aspoň ti dobrovolní ale zas je to otázka peňěz a taky nevím proč do jednotlivých krajů proudí jen jedna značka JMK - Man , ZLK - Renault. ???

Napsal: 30.09.2008 10:36
od Michal Skopeček
[Martin Pohanka - 30.09.2008 10:31] A kdo by platil ten vývoj toho auta? ty? tady se pak hovoří o desítkách milionů

Napsal: 30.09.2008 11:15
od Mara264
jj vývoj je moc nakladný a není po těchto autech takový hlad, stat kupuje rychlé, krátké, nové CASky k zásahům. Protože se řídí statistikami, je malo zasahu v nepřístupném terénu tak proto, věřím že pokud půjdou retro auta jako T 613 dobře na odbyt tak se pustí i do jiných repasí, ale spousta dílů se už nevyrábi většinu dělal AUTOPAL.

Napsal: 30.09.2008 11:23
od Mara264
[Martin Pohanka - 30.09.2008 10:31] Mě říkali že kapotové tatry jako je Jamal T 163 pro hasiče není ono, je dlouhá, dnes se dělají vysoké a krátké, znam malo sboru co ma kapotovanou kabinu a to myslím že je zrovna v ostravské chemičce nebo ve Spolaně.

Napsal: 30.09.2008 11:36
od Martin Petržela
[Marek Haltof - 30.09.2008 11:23] Jamal má v podstatě upravenou budku z T815, výškově nejde s T148 moc srovnávat. Ze současných výrobců (evropských) už kapotovou kabinu lze vidět prakticky pouze na MB-Unimog a Renault-Sherpa. Poslední dva mohykáni, co kapotovou budku dělali (Scania u typu T a Volvo u typu NH) už její výrobu zrušili pro nízkou poptávku.

Napsal: 30.09.2008 11:55
od Mara264
PaArdon sekl sem se ted koukam a hlasování je pro Tatry 57, 57a, 75, V570, 90, 97, 87, 603, 600-tatraplan a 70

Napsal: 30.09.2008 16:50
od Václav Danita(bonita)
Popravdě oni i dobráci kupujou a kupovat budou auta se 4kubíkama.Je nejhorší že stát dá dotaci na auto,ta není ani 50%ceny(je to asi 1/3?) ale přesto ti přesně řeknou jaký to auto musí bejt.6e by sis nechal postavit něco s 8 kubíkama by asi pánové na GŘ nerozdejchaly.

Napsal: 30.09.2008 21:28
od ruská vlaštovka
[Václav Danita(bonita) - 30.09.2008 16:50] Amen.

Napsal: 07.10.2008 17:19
od Hynek Obroučka
[Bloudy Marek Loudil - 07.10.2008 16:48] Tak to se podívej znovu a pořádně - charakteristická kapota a mřížka T138, absence předčističů vzduchu na blatnících a opět charakteristický oblý nárazník hovoří za vše. Když bude fotka větší, dalšími rozlišovacími znaky jsou ještě například kryty nábojů kol (T138 šestiúhelníkové, T148 kulaté) atd...

Napsal: 07.10.2008 20:45
od Václav Danita(bonita)
[Bloudy Marek Loudil - 07.10.2008 16:48] Já nenapsal že to je 148.Já jen napsal že sem zastánce 148iček.6e tam je 138 sem poznal.Ale my máme 148

Napsal: 17.10.2008 18:37
od Václav Danita(bonita)
[Bloudy Marek Loudil - 17.10.2008 18:32] pokud nejde o život,jde o prd

Napsal: 17.10.2008 18:40
od Jazykozpytec
[Bloudy Marek Loudil - 17.10.2008 18:32] Tak dost! Do třetice všeho dobrého a zlého... Tvůj třetí příspěvek na webu, všechny stály za starou bačkoru.
Prosím tě - než něco napíšeš do veřejné diskuze, zkus si nějak zajistit, abys ze sebe neudělal úplného idiota a zkontroluj si to po sobě pomocí např. pravidel českého pravopisu nebo nouzově i MS Wordu. Tvoje znalost užívání i a y je tristní. Ty ses přistěhoval z Maďarska a s našim jazykem teprve začínáš? A nebo jsi jenom trošku zpomalený a ve škole nedáváš pozor? Toto se učí už na prvním stupni.