Stránka 1 z 1
Připojení CAS na stálé dofoukávání kompresorem
Napsal: 29.08.2008 12:37
od Návštěvník
Napište kdo máte jaké zkušenosti s komresory pro dofoukavání CAS. Hledáme nějaké co nejednoduší a cenově dostupné zařízení.Originální kompresory se nám zdají příliš drahé. Naše výjezová technika čítá - Renault Midlum CAS 24, LIAZ K 101 a AVIE A30 DA. Díky za Vaše rady.
Napsal: 31.08.2008 07:53
od zdenek
stačí vám kompresor za 3000 ! ale je lepší mít větší zásobu vzduch jinak pořát zapíná což se prodražuje. záleží natom jak máte auta utěsněné rozvod vzduchu vám udelá každý vodař z plast.trubek moc to nestojí
Napsal: 31.08.2008 11:20
od Filip ´Capa´ B...
[zdenek - 31.08.2008 07:53]
No, za tři tisíce, to asi nebude žádná sláva...
Čím větší zásoba vzduchu tím lepší, protože jak říkáš, kompresor nemusí furt zapínat. Což je jedna z věcí, která ho může snadno dou*vit.
A pokud by se rozvod z trubek zdál drahý, stačí obyčejná zahradní hadice (tlaková - cca 8 atm). Tak to máme provizorně my.
Jenom bych doporučil nezapomenout na odkalovač. Stačí jeden hned za kopresorem.
Napsal: 31.08.2008 13:33
od dzef
Kompresor za 3000 máme taky, ale jestli můžu doporučit, kupte si lepší, je to určitě výhled do budoucna a určitě olejový. Jinak rozvod je ideální věc, stojí to pakatel. Je fakt, že pokud vám netěsní auta, tak bude pořád zapínat a brzo půjde do háje. U nás jsme to vyřešili tak, že jsme ho napojili na systém Kanga a sepne hned při vyhlášení poplachu. Takže nefouká pořád, ale jen při výjezdu, jinak ho máme taky udělaný na normální provoz, ale to už je záležitost elektrikáře, aby to tak zapojil. Když se nepoužívá, je napojený na Kango, a když je potřeba ho použít i jinak, normálně se přepne do klasický zásuvky a funguje jak potřebujeme.
Napsal: 31.08.2008 18:10
od Michal Vrbka
Vyjmečně souhlasím s Anonymem a když není ve stanici žadnej system tak to pustím jak doběhnu vypínačem a než se vyjede tak je nafoukáno .Jinak jsme to měli taky na stabilno a odešli 2 kompresory do roka .Ted máme kompresor na tlaku ale vypnutý na spojovací hadici je ventil který pouští prní kdo doběhne .Kompresor je nastavenej na 10 atm. a zatím nám to na MÁŇU pokaždé stačilo. až byl čas po příjezdu tak se kompresor zapnul a nachystal na další výjezd
Napsal: 01.09.2008 09:04
od Radek Svoboda
My jsme si rozvod udělali z vodovodních trubek, na tři garáže stál komplet 2500,- kč. Jen jsme si půjčili svařovací (nebo nahřívací stroj) Jinak to je jednoduché. Máme kompresor 300 lt orlík 3-válec. Dostali jsme ho darem, ale kupovat ho je strašně drahé cca 20-30 tisíc. Slyšel jsem ale o řešení, že vozí v autě takovou láhev napojenou na vzduch, strojník pak otočí kohout a jede, velkou výhodu to má při stání mimo hasičárny. Bližší podrobnosti ale neznám.
Napsal: 01.09.2008 10:57
od
Díky za Vaše nápady. JSDH BOLATICE JPO II.
Napsal: 01.09.2008 12:38
od Adam Thomitzek
Zdravím Bolatice. Jestli můžu doporučit tak nám hodně pomohl pan Josef Papež, Sadová 37, Opava tel. 602502158. Dodává vzduchotechniku SCHNEIDER. Dodá Vám hadice, spojky a samozřejmě kompresor, prostě komplexní řešení. Hlavně Vám je schopen erudovaně poradit. Doplňování vzduchu od něj mají také Kravaře.
Napsal: 11.09.2008 22:20
od Alois Kolář
My jsme řešili podobný problém taky. Koupili jsme sice olejový kompresor, ale ne příliš ideální, něco kolem 5 tisíc. Napojili jsme ho nastálo a asi do půlroku odešel.. Teď máme 10 atm 250l base master od Schneidera a abychom se vyvarovali neustálého sepínání nebo nutnosti kopletně přetěsnit vzduchovody na autech, máme kompresor zapnutý a natlakovaný na 10atm a při výjezdu první, kdo přijde tak jenom kopne rychlospojku na auto, Liazku. Vzduch se vyfouká do auta a během minuty a půl je auto schopný vyjet. Když k tomu nastartujete motor tak se sotva stihne mužstvo oblíct.
Napsal: 11.09.2008 22:43
od Martin Prokop
Taky mame kompresor za 3000 a 3 roky byl stale zaplej a zadnej problem. Ted jsme ho napojili na pelig a ten ho spina pri vyhlaseni poplachu, nafouka za 2 minuty a to vpohode staci
Napsal: 12.09.2008 00:00
od Bubák
Mam dotaz na to zapojení na Kango. Kam to tam zapojujete? Na výstup na tiskárnu?
Napsal: 12.09.2008 13:11
od dzef
Sorry, že píšu jako Anonym, ale už jsem zde pokládal dotaz, proč se mi neobjevuje můj Nick, ale nikdo mi nebyl schopný odpovědět, tak omluv toho Anonyma, dík.
Kompresor se zapojuje do Kanga, jak máš zapojenou tiskárnu, tak napravo jsou vývody z Kanga, můžeš tam zapojit, vrata, sirénu, kompresor... A zapojení Ti provede buď firma, která Ti zajišťuje servis Kanga, firma RCS Kladno, ale její služby jsou dost drahý, levnější je, pokud máte ve sboru elektrikáře, tak mu sežeń jejich číslo, a ať tam zavolá a dohodne se s nima, oni mu to po telefonu vysvětlí, kam to zapojit, my jsme to taky tak udělali, a funguje to. Po zapojení se ještě musíš domluvit s KOPISEM,který posílá výjezd na Kango, tak oni si to tam musí zadat do programu, a při každém výjezdu, ti automaticky sepne. A pokud chceš kompresor používat i jinak, tak tam nezapojíš přímo kabel od něj, ale vyvede se zásuvka z Kanga a do ní budeš zapojovat kompresor na výjezd, při jiném použití si ho zapneš do klasický zásuvky.
Napsal: 19.09.2008 06:32
od Lukáš Svoboda
Je vcelku jedno, jaký máte kompresor, ale je důležité, aby jste měly na výstupu z kompresoru odkalovač,jinak máte v brzdovém potrubí pořád vodu. Z vlastní zkušenosti vím, že Vám pak v zimě při zásahu asi do deseti minut zamrznou brzdy.
Napsal: 19.09.2008 09:30
od Marek Bělský
[ - 12.09.2008 13:11] Ty zásuvky přehazovat není to pravé.U nás to máme z výstupu kanga vedený do el.skřínky a na ní je ještě vypínač na ruční spouštění kompresoru. Nevím jak je to přesně zapojené , ale funguje to nezávisle na sobě. Při ručním spuštění vlastně není přerušen přívod od kanga.
Napsal: 19.09.2008 12:29
od kid
[ - 12.09.2008 13:11] Zkus vyplnit znovu i přihlašovací jméno. Mě to pak fungovalo.