Stránka 1 z 2
Převod od armády
Napsal: 29.04.2008 18:03
od Návštěvník
Napsal: 12.05.2008 15:26
od Milan
Převod od armády
Zdravím, nevíte prosím Vás někdo, jak je to u převodů vojenských vozidel k JSDH? Jestli je to pro normální smrtelníky možné nebo tam záleží hooodně na kontaktech někde vysoko u armády? Nikde na internetu sem nic moc našel, tak bych byl moc rád, kdyby mi někdo poradil. Předem děkuji.
Napsal: 12.05.2008 15:26
od Vladislav K.
re: milis
Projeď starší diskuze, už se na tohle téma, není to tak dávno, hovořilo. Ale pokud nemáš někde nějakou dobrou známost, kdekoli na vyšších místech, tak to nevidím moc reálně.
Napsal: 12.05.2008 15:26
od vašek
převod
Jaká kategorie JPO jste? Jestli jste JPO V tak to pust z hlavy minulý rok sme se pokoušely o Tatru od armády i od vnitra a všude se nám vysmáli že jako pětka nemáme nárok na nic a co vím tak i trojky s tím maji problémy protože techniky je prej málo ale zajímavý je že veksláci jí maji dost !!! Takže jestli nemáte nějakou tlačenku tak přeju pevný nervi.
Napsal: 12.05.2008 15:26
od Freek
RE: milis
na webu
www.army.cz najdes seznamy vyrazovane techniky, pokud si vyberete, muze obec pozadat. Je tam i kontakt. Armada tusim pozauje doporuceni od HZS, ale snad je to jen formalita.
Napsal: 12.05.2008 15:26
od linwris
technicak
Nevim jake mete zkusenosti, ale nas na skolenich lidi z HZS varovali, ze vojenske auto je velky problem prihlasit do civilniho sektoru kvuli rade vyjimek, a taky armada neda k autu papiry.
Napsal: 12.05.2008 15:26
od Jakub Kozák
Milis
Hlavně si předem zjistěte, co obnáší přihlášení na civilní značky, ať pak nejste překvapeni a znechuceni, protože podle tohoto procesu se kalibrovalo slovo martyrium
Auta nemají techničáky a všechny VVN a VT mají vícepalivové motory, což je jedna z věcí, které prostě při přihlášení neprojdou (v práci je to teď aktuální probém). Mají spoustu výjimek - chybí předepsané kontrolky, pozičky atd. atd. Prostě žádná sranda. KuK
Napsal: 12.05.2008 15:26
od vašek
Doporuceni
Doporučení od HZS je sice jenom formalita , ale pořád záleží na kategorii my jsme měli doporučení od okresu i od kraje jenže sme holt JPO V a tim to všechno skončilo.
Napsal: 12.05.2008 15:26
od Freek
RE: vašek
Take asi dost zalezi, o co zrovna zadate. Mimochodem se moznost zadat neomezuje jen na MVCR a MOCR.
Vim o obcich, ktere v kratke dobe ziskali i vic kousku techniky od ACR. Jako priklad uvedu obec, ktera ziskala CAS 32 T815 a CAS 32 T148 a prodala svoje CAS 25 S 706 RTHP. Tato obec pockala, az vyprsi lhuta, po kterou nesmeji auto prodat a hned ho strelila. Mam takove tuseni, ze si tohle auto pak koupila obec Slup (okres Znojmo). Takze na nekoho se nedostane vubec a nekdo dostane vic. Dokonce vic nez potrebuje a pak to muze prodavat. Holt realita
Napsal: 12.05.2008 15:26
od vašek
freek
Žádaly jsme o T-148 Cas 32 a nic no tak jsme sehnaly peníze a koupily jí od jiného sboru asi nemáme u armády ty pravý páky !
Napsal: 12.05.2008 15:26
od Jakub Hošek
Re: Army
Bohužel, naše jednotka žádala o techniku z AČR, ale bohužel neuspěla. Tenkrát jsme byli ještě JPOIII a urgenci od HZS jsme měli, ale nebylo to nic platné. Byl jsem u toho když se nakládala technika od armády určená k likvidaci. Byli to trambusy, T138,T148 k teré byli netknuté. Naložili je na vlak a zmizeli. Bylo nám řečeno že půjdou do šrotu ale všichni víme jak to chodí. Prodat je někomu, kdo jim dá novej lak a vyžene cenu dost vysoko je výhodnější, než je dát dobrákům.
Napsal: 12.05.2008 15:26
od Freek
RE: vašek
Zadal bych jen o PHM auta. Pripadne treba o skrinovou V3S jako DA nebo AV15, AD20 atd.
Napsal: 12.05.2008 15:26
od Daddy Yankee
re
Holt armada ma tvrde veminko...My sme sice ziskali pred casy od armady t148,ale jen diky znamemu,co tam zastaval(mozna i do ted zastava) nejakou vyssi f-ci...Ale co vim,tak nejvetsi problem byl s papirama,ale o co presen se jendalo,to uz nevim....
A co se tyce toho Trambuse,tak toho sme si poridili nekde od Plzenska....
Napsal: 12.05.2008 15:26
od Mirek Prokop
AČR
vidím v této diskuzi vhodný námět pro naše polityky, smysluplné a urychlené využití nevyužívané techniky ( nejenom CAS), bez zbytečných admin. kliček a průtahů. A další + body do voleb by získal ten kdo vyřeší uvolňování členů jednotek na zásahy, školení, výcvik a jejich refundace. Je tolik problémů k řešení............. Děláme své poslání s láskou a zájmem pomoci bližnímu, ale i my potřebujem občas pomoci.
Napsal: 12.05.2008 15:26
od Mirek Prokop
AČR
vidím v této diskuzi vhodný námět pro naše polityky, smysluplné a urychlené využití nevyužívané techniky ( nejenom CAS), bez zbytečných admin. kliček a průtahů. A další + body do voleb by získal ten kdo vyřeší uvolňování členů jednotek na zásahy, školení, výcvik a jejich refundace. Je tolik problémů k řešení............. Děláme své poslání s láskou a zájmem pomoci bližnímu, ale i my potřebujem občas pomoci.
Napsal: 12.05.2008 15:26
od x.mates hasič
přihlášení
s přihlášením vozidla není takový problém jak se získáním. Při přihlašování, je třeba zaslat výrob. čísla do Tatry (pokud se zrovna jedná o tatru), oni vydají potvrzení že vozidlo bylo vyrobeno pro provoz na civilních pozem. komunikacích. S tímto potvrzením následně zajdete na dopravní, kde vám vystaví nový techničák. A může se vesele jezdit.....
Napsal: 12.05.2008 15:26
od Freek
RE: x.mates
A tenhle postup jste zvolili u jakoho podvozku? T 148?
Napsal: 12.05.2008 15:26
od Jakub Kozák
RE: x.mates
Teď se řeší přihlašování našich vozidel na civilní značky u mě v práci a zásadním problémem jsou vícepalivové motory, jak uvádím výše. Nikdo tady neví, jak to dopadne, bude to ještě zajímavé. Každopádně se z toho může vyvinout docela zajímavý precedens pro dobrovolné hasiče, kteří někdy nějaký vojenský podvozek dostanou. KuK
Napsal: 12.05.2008 15:26
od bart
A ostatni ??
A jakym zpusobem se dostaly do civilu ostatni puvodne vyhradne vojenske podvozky ? Konkretne treba CAS na podvozku T 815 VVN 6x6 (Zelezna Ruda, JSDH nekde v Ove atd.) nebo VYA v MSK na T 815 VVN 8x8 ? A je nejaky problem i s jinak beznymi typy, treba klasicka CAS 32 T 815 ?
Napsal: 12.05.2008 15:26
od x.mates hasič
Re...
Pro to přihlášení je potřeba vyjádření od výrobce, že vozidlo je možné provozovat na pozemních komunikacích. Je jedno jaký je to typ (T148, T815) prostě to musí posoudit výrobce.