Stránka 1 z 1
tatra 815 s dvojkabinou
Napsal: 11.01.2008 12:31
od Návštěvník
Napsal: 12.05.2008 15:25
od jindrichovec
tatra 815 s dvojkabinou
nevite nekdo kde maj Tatru 815 s dvojkabinou?nebo pokud byste nekdo mel nejake fotky nebo odkazy,potreboval bych hlavne kabinu a nastavbu, mohli byste mi je poslat na mail?
jindrichovec@email.cz
díky
Napsal: 12.05.2008 15:25
od Jakub Kozák
Napsal: 12.05.2008 15:25
od Jakub Kozák
Napsal: 12.05.2008 15:25
od Jan Tihelka
Napsal: 12.05.2008 15:25
od jindrichovec
re
ja se spis blbe zeptal,nemyslel sem novy terna,ale klasickou 815 jako maj ve Rtyni v podkrkonosi ale 4x4 a spis s nastavbou z karosy a hlavne kabina jestli se do ni vejde vic jak sest lidi,jestli by se dalo misto dvou prednich sedacek dat 2 sedacky a ta velka pro dva jako v klasicky 815 tak,že by ve predu byly 4 , a pak vzadu jestli se to da upravit pro vic,nebo jestli je tam blbej tunel
Napsal: 12.05.2008 15:25
od miroslav černoch
TO: Jindrichvec
Tak , ten blbej tunel jak píšeš mají asi všechny auta s trambusovou kabinou, jinak jde o to jak ten tunel využiješ. Nevím jestli máš(máte) velkou kabinu, ale přestavba na velkou kabinu s hlubokými bočky, aby byla průchozí jako u Ternna stojí něco kolem 850000kč
Napsal: 12.05.2008 15:25
od bart
Dlouha kabina
Takova kabina jakou maji soucasne hasicske terrna by snad na starou PR2 ani nesla dat. Terrno ma uplne jine ulozeni kabiny (jak ve predu - "parohy", tak vzadu), navic je i jina poloha motoru a V12 v PR2 je oproti V8 v Terrnu delsi, takze by se do motoroveho tunelu ani jaksi nevlez.
Napsal: 12.05.2008 15:25
od bart
Dlouha kabina 2
Jinak se mi celkem libi prestavba PR2 na CASku s dlouhou kabinou hasicu ve Rtyni, jak psal Kuba odkaz vyse.
http://pozary.cz/clanek.asp?id_clanku=6159
Napsal: 12.05.2008 15:25
od Jakub Kozák
RE: jindrichovec
Přidání dvojsedadla do staré dlouhé kabiny - jak píšeš - po technické stránce není problém, konstrukce přední části je stejná. KuK
Napsal: 12.05.2008 15:25
od Hynek Obroučka
8 lidí
Pochybuju, že se Vám pod to někdo podepíše, Tatra nikdy pro 8 lidí nebyla... Navíc v klasické dlouhé kabině, která se montovala na čtyřkolky měla uspořádání dva lidi proti směru a dva bokem ke směru, vepředu pak řidič a velitel.
Napsal: 12.05.2008 15:25
od Martin Pospěch
re Hynek
Hynku a co ta naše tatrovácka pro posádku 1+7 na ni si zapoměl.
Napsal: 12.05.2008 15:25
od Jakub Kozák
RE: Hynek
No legislativu jsem právě proto ani nezmiňoval
Ta Rtyně to má právě - jak víš - dva po směru a dva proti, což je podle mě dobré řešení.
Nicméně velkým argumentem právě pro NEinstalaci dvojsedadla dopředu je jednak jeho "pohodlí" a taky bezpečnost - je to náběh na katapult, nehledě na to, že průměrně vysoký člověk má kolena pod bradou a šofér tam nemá jek strčit čtverku a pětku. Dvojsedadla přestali montovat, protože se v Kopřivnici báli ještě větší kritiky od Vaška Porkáta na místo v kabině
)
Ještě co se týče Tatry z Rtyně - je to sice stará kabina, ale má tunel na motory s mezichladičem, který je vyšší než u klasického PR2 podvozku, takže konkrétně u ní s tím dvojsedadlem asi těžko. KuK
Napsal: 12.05.2008 15:25
od Jiří Moravec
Tatra 4*4
nemyslel jsi náhodou tuhle
http://www.hzshk.cz/cs/uo-rychnov-nad-kneznou/technika/
V kraji je u HZS máme 4 ks a 1 u SDH
Napsal: 12.05.2008 15:25
od Hynek Obroučka
Re: Kuba
Vysokou hrobku mají i CAS-K27 u HZS Praha (8V trurbo EURO II) a taky tam je montovaná dvoujsedačka. Reálně tam ale může jet jen jeden, jinak nelze bezpečně řadit pětku a šestku a není vidět do pravého zrcátka. Párkrát jsem bohužel musel i se dvěma na dvojsedačce a fakt to nejde.
Napsal: 12.05.2008 15:25
od Hynek Obroučka
Mates
No, jo ale taky to tam ve třech nejni žádněj šlágr