Stránka 1 z 4

Prodej CAS-8 Avia

Napsal: 15.11.2007 21:18
od Návštěvník

Napsal: 12.05.2008 15:24
od Stanislav Kaisler
Prodej CAS-8 Avia
Město Veselí nad Lužnicí nabízí k prodeji automobil Avia A 31.1K CAS-8, rok výroby 1993.

Podrobnosti případní zájemci mohou najít na stránkách http://sdh-veseli.hyperlink.cz .

Napsal: 12.05.2008 15:24
od kid
To je asi
jedna z nejstarších CAS 8. Satrý podvozek, bez turba, bez vapky. Tohle byl od THT výkřik do tmy. Auto de facto k ničemu. Šťastnou cestu na motorový hřbitov.

Napsal: 12.05.2008 15:24
od Stanislav Kaisler
for kid
děkuji za skvělou reklamu :-)

Já si myslím, že tak úplně k ničemu to auto není. Např. pro jednotku JPO V., která moc nemusí do terénu, by tohle autíčko pro první zásah mohlo být ideální. Nebo pro družstvo jednotky vyššího typu, která je v nějaké městké části. Nebo po vybavení na dopravní neody.

Ale to ať si přebere každý sám, jestli se mu hodí nebo ne.

Napsal: 12.05.2008 15:24
od Freek
RE:
Urcite je lepsi koupit nejakeho slusnejsiho RTaka za tretinu ceny nez hohle auto.

Napsal: 12.05.2008 15:24
od Adam Thomitzek
CAS 8
Jako dlouhodobý uživatel o rok mladšího kusu bych si dovolil zmírnit některé nepříliš erudované příspěvky.

RE: kid - výkřik do tmy ano, ale nikoli THT. Tehdejší Karosa byla tohle auto donucena zkonstruovat soudruhy z HS Sboru PO, přes nesouhlas konstruktérů. Rozhodně nelze říct, že je vozidlo k ničemu. Dá se s ním normálně hasit, jenom nemá rádo táhle kopce a má malou kabinu.

RE: freek - nevím jestli má cenu na klasickou "freekovinu" reagovat, protože z toho vznikne nesmyslný flame. Můžu ti říct, že před CAS 8 jsme měli "trambuse" po vašem "erťáka" a nyní jsme rozhodně radši za auto které startuje a BRZDÍ. mj. má při přepočtu kW/t silnější motor. V terénu je auto limitováno zejména motorem, kterému na rozdíl od "trambusu" nepomáhají vhodné převody. Podvozek jako takový má průchodnost velmi slušnou. Pro HZS - JSDH podniku je to vzhledem k nízkým provozním nákladům pořád postačující vozidlo na různé svařovací asistence první zásah apod.

Napsal: 12.05.2008 15:24
od Freek
RE: Adam Thomitzek
Ano, tohle auto najde uplatneni bud v podnicich, nebo ve mestech s uzkymi ulickami. Jinak je za 250 000 a vic kc urcite nejaka lepsi volba.

Napsal: 12.05.2008 15:24
od Daddy Yankee
RE:CAS 8

Napsal: 12.05.2008 15:24
od Daddy Yankee
RE CAS 8
Zdravim vsechny,zde tuhle avii mame taky,sice s turbem,ale to je burt.Pro prvni zasah je tato CAS v pohode.Rozhodne rychlejsi nez trambus(ertak)a ze nema rada tahle kopce??To prece nema rad ani ertak....Ale zas cena je nekde jinde... :(
Nasi JSDH se dostala do ruk prevodem od HZS,uz je to nejakej ten patek... ;-)

Napsal: 12.05.2008 15:24
od kid
Omluva
Ano je to dílo Karosy. Ostatní je jak jsem napsal, k ničemu. Měl jsem tu čest s tím autem jezdit. Naprosto nevyhovující podvozek, kabina jen pro dva, bez vybavení dýchacími přístroji a rychlejší než RTHP akorát na rovině.

Napsal: 12.05.2008 15:24
od Hynek Obroučka
kid
Ostatní není, jak jsi napsal. Sice to byla Karosa (což je stejně to samé, co THT), ale tohle auto vymysleli pání na Hlavní správě (jak napsal Adam), což je dnes GŘ HZS, takže než něco napíšeš, zjisti si o tom víc. A že to není vybaveno dýchací techniku? Auto je vybaveno tím, co si do něj jednotka dá...

Napsal: 12.05.2008 15:24
od Petr Slavíček
RE:Standa
neboj každé auto má kupce jen to někdy trvá. Reakce Freeka? Už si viděl že by něco jen tak pochvávil a nebo poradil?

Napsal: 12.05.2008 15:24
od Freek
RE: Hynek Obroučka
On kolega myslel asi DT v sedackach. Ja bych ji tam uz dnes take ocekaval.

Napsal: 12.05.2008 15:24
od Freek
RE: Petr Slavíček
Tak se podivej poradne!!! A trosku hledej smudlo.

Napsal: 12.05.2008 15:24
od r.a.d.11
avča
a kolik ta avia jezdí že je rychlejší než trambus typuji tak 90

Napsal: 12.05.2008 15:24
od Freek
RE: r.a.d.11
No bude mit velice podobne parametry jako ma DA verze. Jen veze min lidi.

Napsal: 12.05.2008 15:24
od r.a.d.11
freek
No proto se mi nezdá že by měla být rychlejší jak trambus mělo by to být přibližně stejně rychlé ale pro JSDH V je to dobré vozítko a takové jednodky by poněm sáhli hned ale je fakt pro malé vesničky je 250 000 docela dost

Napsal: 12.05.2008 15:24
od Freek
RE: r.a.d.11
Souhlasim s tebou.

Kdyz rejnu, ze se mi to auto celkem libi, tak se mi budou smat. Ale ono se mi opravdu libi jako doplnek k velkym CASka. Jsou stale obce a mesta, ktere maji nejake stredoveke jadro a je problem se tam dostat s vetsim a utem a tohle by se tam asi v pohode dostalo. Stejne tak je dobre pouzitelne na sidlistich.

Ale nutno dodat, ze ze 250 000 to asi tezko nekdo koupi pro JPO V, Jako jedine auto pro JPO III to take neni nic moc. No a mesto se sidlistem, ktere ma odst penez si radeji koupi nove auto.

Napsal: 12.05.2008 15:24
od r.a.d.11
freek
No právě ta cena je dost vysoká taky bych řek radši koupit T148 a můžeš stím pro ves umívat silnice jeto víc využité a dřív nato radní přistoupí

Napsal: 12.05.2008 15:24
od Freek
RE: r.a.d.11
No ta cena by se mela priblizne shodovat s DA a obavam se, ze DA s rokem vyroby 1990 se da poridit do 100 000 kc. Tzn. realna cena tohoto auta je do 150 000 kc.