Stránka 1 z 3
Nové Scanie v Praze
Napsal: 12.11.2007 20:37
od Návštěvník
Napsal: 12.05.2008 15:24
od
Nové Scanie v Praze
Již v jedné diskuzi se zde psalo že ještě letos budou v Praze 3 nové Scanie pro dobráky (Lysolaje,Chodov,...třetí není znám). Nevíte někdo něco podrobnějšího? Jestli bude nějaké slavnostní předání popř. kdy.
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Hynek Obroučka
czechfire2
Chodov, no tos mě pobavil
)) Od magistrátu letos dostali jen 50.000 a to jaksi na novou Scanii nestačí... Ale konec OT, Scanie jsou pro
Lysolaje
Suchdol
údajně pro Satalice, je to ale neověřená info
Ta třetí ale není v Praze, takže předány budou asi všechny naráz, kdy nevíme, ale snad se k té informaci čas dostaneme a budeme informovat...
Napsal: 12.05.2008 15:24
od
Re:Hynek
Jo Suchdol,máš pravdu spletl jsem se. O těch Satalicích jsem taky slyšel, ale nezdá se mi to.
Prej taky místo Scanii bude příště MAN. Je zajímavé že se povídá, že první MAN půjde do Řep. Kdopak tam tomu asi velí.
)
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Hynek Obroučka
Re: czechfire
No to řešit nebudu, každopádně to bode obrovské šlápnutí vedle - po skvělých Scaniích, se kterými je spokojenost, koupí MANy s pidikabinkou - bude to další potvrzení absence jakékoliv koncepce výstavby jednotek SDH v Praze...
Napsal: 12.05.2008 15:24
od a dyť je to fuk .
re Scanie
Ono to nebude jen o chybějící koncepci pražských dobr. JPO, ale spíš o tom, že někdo dostal pěkně nafutrováno za to, že na magistrátu protlačí MANy. Ostatně nějaký příspěvek výše to naznačuje.
Napsal: 12.05.2008 15:24
od ondra
man
ten man má přijít k nám někdy v březnu...a man to bude proto že nikdo od nás scanii nechce.
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Pan M
to Ondra
A mohl bych vědět, proč volíte radši mana než scanii?
Napsal: 12.05.2008 15:24
od a dyť je to fuk .
Re: MAN
A co třeba Volvo?
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Freek
RE: koncepce
Koncepce je celkem k nicemu. Existuje nejaky duvod (mimo problemu se zakony), aby se porad kupovala stejna znacka?
imochodem je pravdepodobne ze treba i Brnem nakupovana technika nebude jen od Manu.
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Václav Porkát
freek
Koncepce je k ničemu? To nemyslíš jistě vážně, že. Koncepce je např. i jednotný servis vozidel stejné značky...
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Jakub Kozák
RE: Freek
Ty jsi upadl, ne? Jak říká Vašek - minimálně servis je už hodně dobrý důvod kupovat jen jednu značku. Dalším může být i třeba (pro tebe samozřejmě bezpředmětná věc) nárok na obsluhu - když budu mít pět aut a každé bude stejné, můžu si prohazovat strojníky i celá auta jak mě napadne, aniž bych tím kladl zbytečné nároky na řidiče, kteří si musí pamatovat, ve kterém autě se jak pouští stěrače (ono tenhle příklad zní asi trošku jako úsměvná blbinka, ale myslím, že kromě freeka většina lidí pochopí, kam tím mířím).
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Freek
RE: Václav Porkát
Tak treba zrovna ten servis je oblibeny argument, ale kazda mestska cast si servis resi podle me sama. Nebo se pletu a je to jinak? Objednava se centralne pres magistrat?
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Freek
RE: Jakub Kozák
Ta obsluha je docela dobry argument, ale nevim jestli se to nekdy u JSDH uplatni v praxi. Pokud ma nejaka JSDH vsechno na stejnem podvozku, se stejnymi ovladacimi prvky, tak to asi smysl ma. Ale takovych prikladu znam hoooooodne malo. Napadaji me jen JSDH Hrusky s 3 CAS na podvozku T 815. Ti asi maji koncepci. Jinak ma u nas vetsina jednotek kombunaci Avia a k tomu Skoda/Liaz nebo Tatra.
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Freek
RE:
http://ns.compet.cz/ISU/2005/VZ/pis28030.html
Mimochodem je zajimave i toto tvrzeni:
V létech 2001-2003 nebyl na trhu pro CAS vhodný podvozek, který by splňoval technické požadavky pro požární automobily. Podvozky LIAZ se přestaly vyrábět a podvozky TATRA pro požární automobily nevyhovovaly.
Pokud si dobre pamatuji, tak v te dobe zacala vyroba terrna. Je otazka, jestli dnes vyhovuji
.
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Mirek
Pidikabina MAN
Nevím jakou kabinu u mana máte na mysli ale my máme na stanici mana s dlouhou kabinou a místa je tam habakuk(pro klasiku družstvo 1+5)
Nevím jak pro doobráky ale mi kabina malá nepřijde, minimálně vzadu už jsem zažil mnohem méně místa(stará T815 4x4, atego.....)
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Petr Slavíček
MAN a double CAB
jistě jste mnozí zaregistrovali novou kabinu od MAN je myslím nesrouvnatelná s předchozí kabinou . Jinak tado nová kabina se montuje na podvozky od 7,5 tuny TGL až na TGX .
jsteli někdo z okolí Tábora tak dnes a zítra se v Chotovinách u Tábora prezentují nové těžké řady MANu.
Jeli zájem předám kontakt na zodpovědnou osobu
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Hynek Obroučka
Kabina
Kabina MAN, ať už se jedná os starou z řady LE, nebo novou z řady TG-M, je menší, než kterákoliv jiná kabina, zejména to platí při montáži čtyř IDP v sedadlech... Atego má trochu větší, pak je Renault, pak Tatra, Scania a největší je kabina Volvo... Jediné kabiny MAN, které jsou opravdu velké nabízí firmy Ziegler (Kralovice), Rosenbauer (kabina součástí nástavby), ostatním nástavbářům pak samotné kabiny upravuje německá firma Wittlich, tomu říkám kabina srovnatelná se Scanií, klasický pidiMAN je ve srovnání s tím kabina pro trpaslíky, to se na mě nezlobte...
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Hynek Obroučka
freek
Vyhovují...
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Hadice B75 - Zásah
Re: Ondra Kassl
Ahá, tak když nikdo od pražských dobráků nechtěl Scanie, musel je dostat, ale když ji nechtějí Řepy, odkud je velitel pražských dobráků, tak to naráz jde... Spláčete nad vejdělkem...