Stránka 1 z 2

CAS na podvozku VVN

Napsal: 29.04.2007 18:00
od Návštěvník

Napsal: 12.05.2008 15:22
od kid
CAS na podvozku VVN
Máte někdo zkušenosti s přestavbou VVN na CAS v podmínkách HZS?

Napsal: 12.05.2008 15:22
od
RE: kid
V ostrave neco je, ne?

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Filip ´Capa´ B...
to: Kid
koukni třeba na naše stránky.
Máme T815 6x6 VVN přestavěnou z vojenské pojízdné dílny na CAS 24 (s LIAZáckým čerpadlem) s 3500l vody a 400l pěnidla.
Pokud jde "přestavbu v podmínkích HZS", jak píšeš... Záleží pokud to budete? dělat s dotací, nebo z vlastních prostředků. U dotací se občas stává, že to vozidlo musí splnit nějaké podmínky/omezení dle poskytovatele dotace, nad rámec vyhlášky (ala 2M státní dotace). Jinak se samozřejmě musí splnit vyhláška 35/2007 o technických podmínkách požární techniky.
Jestli budeš chtít nějaké další info, lepší to bude po ICQku.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Jakub Kozák
RE: Kid
V Ostravě mají u HZS i u JSDH CAS36 na podvozku T815 6x6.1R VVN20 235. CAS na podvozku T815 8x8.1R VT26 265 má JSDH Lysá nad Labem.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od kid
VVN
Chlapi, díky. O SDH vím, jen mě zajímá kde slouží u HZS a jak probíhala přestavba. Myslím tím po byrokratické stránce. Jestli se to řešilo jako generální oprava CAS 32, nebo jako stavba nového vozu. A také jestli k přestavbám došlo před zrušením okresů.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od kid
Re: Filip B.
Ozvu se po ICQ. Díky.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od kid
A do třetice.
Zůstal zachován naviják?

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Filip ´Capa´ B...
to: Kid
ee, bohužel šel pryč, protože by se nám "drobek" nevešel na výšku do hasičárny.
No vida, teď sem si všiml, že to tam vůbec nemáme napsaný... alespoň aktualizuju rubriku a dodám noční fotky s novým reflexem...

Napsal: 12.05.2008 15:22
od
RE: kid
Puvodne VVN je udajne take na CPS Jihlava

Napsal: 12.05.2008 15:22
od
RE VVN

Tohle by snad mohla byt ona, treba upresni autor.

U HZS Vysocina je asi take:



Napsal: 12.05.2008 15:22
od mega fire
ÚO Jihlava
Ano, ta druhá CASka je v JIhlavě. NA PS Třešť ÚO Jihlava je také CAS 24 T 815 VVN

Napsal: 12.05.2008 15:22
od bart
CAS VVN
Auta vyobrazene nahore jsou dilem SEHATu, ostravske cisterny jsou od THT (jak u HZS, tak JSDH).

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Hynek Obroučka
Takže
Tatry 815 6x6 VVN jsou:
THT
HZS Česká Lípa CAS-K24 Godiva
2x HZS Ostrava CAS-K36 Godiva
4x JSDH Ostrava CAS-K36 Godiva
Sehat
HZS Telč, Třešť
SDH Zastávka u Brna
SDH Potůčky
SDH Zákupy
HZS Jihlava - to je bastl z několika aut, z VVN to má jen nápravy a nárazník, vše ostatní je předělané (delší roura, jiný rám, dlouhá bouda, motor Euro II, jiná převodovka)
Hateco
SDH Železná Ruda
vše CAS-K25 (čerpadlo z LIAZky)

Tatra 815 8x8 VT
Sehat
SDH Lysá nad Labem CAS-K25
Hateco aktuálně staví další 8x8 VT pro SDH Hrušky (BV)

Legislativně přihlásit VVN/VT podvozek od armády je velký problém, vozidla nikdy nebyla jako typ schválena do provozu a neměla ani TP, musí být "přestavěna" nebo vydávána za nové, tam bude ale problém s emisemi. Některé firmy ale umí vojáka dostat na papíry...

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Hynek Obroučka
To: kid
Zachovat naviják je problém kvůli náhonu čerpadla, zrovna to řeší dva nástavbáři, kteří staví dva odlišné speciály, kde požadavkem jednotky bylo zachování navijáku i čerpadlo hnané od motoru, řeší to speciální převodovka... Žádná z v této chvíli sloužících VVN/VT nemá původní naviják...

Napsal: 12.05.2008 15:22
od kid
To: Hynek
Díky za info.
Jinak, jestli se podaří problém s navijákem vyřešit, dej prosím vědět komu a jak se to zdařilo.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Hynek Obroučka
Re: kid
Už je to vyřešené, CAS na podvozku VT 8x8 pro Hrušky je již téměř hotová a ta druhá čeká na dodání zmíněné převodovky...

Napsal: 12.05.2008 15:22
od
RE: Hynek Obroučka
Diky za doplneni. Pro koho se dela ta druha tatra s tou specialni prevodovkou?

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Hynek Obroučka
Re: kix
Tatenice, okres Ústí nad Orlicí. Měla by to být T815 TP24 6x6, což je tahač podvalníků se dvěma řiditelnými nápravami...

Napsal: 12.05.2008 15:22
od
RE: Hynek Obroučka
Aha, zname Tatenice. Diky