Stránka 1 z 2
Kontejnery a jejich užití
Napsal: 01.04.2007 11:33
od Návštěvník
Napsal: 12.05.2008 15:21
od Petr Slavíček
Kontejnery a jejich užití
ahoj jedná se mi o Vaše názory a zkušenosti s těmito systémy
Napsal: 12.05.2008 15:21
od FiRan
kontejnery
tak do zeleneho flasky, do zluteho plast, do modreho papir a nakonec do tech sedych zbytek bordelu...
Jinak co se tyce kontejneru hasicskych, zatim jedinou praktickou zkusenost mam pri delsim zasahu, kdy prijel kontejner HZS Ostrava, ktery byl zarizen jako minikuchyn a stul s posezenim tusim pro osm nebo deset hasicu (po kazde strane prave 4 nebo 5, ted si to nevybavim). Prijel, pokud me pamet nesali, na podvozku MB Atego.
Napsal: 12.05.2008 15:21
od
kontejnery
Napsal: 12.05.2008 15:21
od
kontejnery
Kontejnery jsou dobrá věc pokud se umí používat.Je třeba posoudit co se bude vozit a jaký v tom bude systém.Šetří to náklady na podvozky a pokud je déle trvající zásah tak to tam prostě nechá a jede pro další.Na povodních 2002 jsem viděl poláky jak to měli perfektně zorganizované,měli nosiče s přívěsem s druhým kontejnerem.Udělali si základnu a pak už jenom rozváželi co kam bylo třeba,jedním autem.To nebylo blokované na jednom místě a mohlo sloužit i jako sklopka.V případě potřeby mohl kontejner přemístit jiný nosič,který byl nejblíž no paráda.V Brně funguje kontejnerový systém funguje jen z menší části.2xKA MAN 4x4 MERO na Ropné havárie a MAN TGA 6x4 s rukou a chemickým kontyšem.Pak je tam na přežití a přívěs dekonta.Kontejnery mají budoucnost Němci a Rakušáci je také využívají poměrně ve velké míře.
Napsal: 12.05.2008 15:21
od Jiri Trnka
Pro P. Slavicka - cerpadla
Jak jsme diskutovali ty cisternove kontajnery (az do 14,000 l vody alt. vody + peny), tak se montuji s cerpadly od 800 l/min az po 3,000 l/min. Jsou i ciste penove (az do 8,000 l peny).
Napsal: 12.05.2008 15:21
od Petr Slavíček
cks
cisternová kontejnerová stříkačka -- tak by mělo být správné označení??
ano jde jen vlastně o to jaký je nosič a co vše nám dovolí hmotnost
jedna věc je technická hmotnst a druhá )
tahle
dvě nápravy - 18t
tři nápravy - 26
a čtyři nápravy - 32 t ale tím si nejsem jist nepamatuji si to jistě
čerpadlo lze si myslím naistalovat co si kdo vybere
ale myslím že tato myšlenka je neprosaditelná tu v republice
Napsal: 12.05.2008 15:21
od Jakub Kozák
RE: Petr
No rekl bych se konkretne HZS MSK OV zminovana vyse, bere kontejney docela vazne. Maji tusim uz nejmene dva podvozky, kontejnery maji cisternu s PPSkou, vyprostovaci, pro civilni ochranu, valnik, jidelni a kdovi co jeste.
Napsal: 12.05.2008 15:21
od Petr Slavíček
CKS
no jenže to vše jsou obyčejné natahováky a nosiče jsou jen pouhé nosiče na nic víc
Napsal: 12.05.2008 15:21
od Petr Slavíček
CKS
POZOR tím jsem nechtěl říci že jsou to špatné věci a myšlenky v tomto systému uplatněné
Napsal: 12.05.2008 15:21
od Filip Foukal

)
V tomhle státě představitelé civilní ochrany nedovedou vyřešit barvu vozidel,nemůžeš po nich chtít,aby se zabývali něčím,jako koncepce rozvoje a vývoje požární techniky

)
Napsal: 12.05.2008 15:21
od Jiri Trnka
Vzdelavaci kontajner
Na tomto odkaze je velmi zajimavy kontajner. Je to kontajner urceny pro vzdelavani verejnosti. Uvnitr kontajneru je kopie kuchyne. Na fotografiich na odkazovane strance je zdokumentovana demonstrace toho, co se stane, kdyz se nekdo pokusi uhasit horici olej v hrnci/panvi vodou.
Napsal: 12.05.2008 15:21
od Petr Slavíček
vzdělávací kontejner
panenko skákavá
to je bomba kdo pak takový potřebujete ??
ten by se mi líbilo navrhnout
ne vážně i toto je velmi zajímavé použití
Napsal: 12.05.2008 15:21
od Petr Slavíček
kontejnery
zeptámm se na názor jaký systém považujete za vhodnější ?
klasický natahovací a nebo třeba systém používaný naší firmou?
odkaz ve na našich stránkách
www.keb-ege.cz ve fotogalerii jsou tam i dvě videa jedno s DEKONem
a druhé s mobilní STK pro nákladní vozidla
děkujio
Slade
Napsal: 12.05.2008 15:21
od David Pokorný
Re:Petr Slavíček
předně bych chtěl říci že mám zkušenosti jako řidič,tak léta jako mechanik na nákladních vozech.Kontejnerový systém který používáte moc neznám ale řekl bych že je dosti podobný kontejnerům které se používají na železnici a v námořní dopravě,jen s hydraulikou. Výhodou by mělo být snadné vyrovnání do roviny na místě události,tím ale všechny výhody podle mne končí. Horší bude už jen manipulace s kontejnerem-například už jen vyjetí vozu na nerovném terénu,nutnost podkládání ramen v měkém. Velkou výhodou klasického kontejneru je i možnost posunutí bez nutnosti naložení a další rozdíl bude v ceně.
Napsal: 12.05.2008 15:21
od
kontejnery
Vážený pane Slavíčku oceňuji vaši snahu dělat něco pro hasiče tak,aby byli spokojeni.Velmi se mi na PYROSU 2006 líbilo vaše řešení podvozku MAN 6x6 jako RZA 1,vysokotlak,hydraulika,atd. no super.Nevím jestli to tady bylo řečeno.Je to zajímavý nápad jak využít podvozek.samozřejmě předpokládám,že by jste vybavily podvozek dle přání zákazníka.Co se týče systému kontejnerů domnívám se,že klasický natahovací je vhodnější protože je rozšířenější.Lze tudíž zaměnovat kontejnery jak je potřeba i mezi sbory a v případě nouze lze použít i civilní podvozek / povodně,velké nehody,atd./.Tak to vidím já.
Napsal: 12.05.2008 15:21
od Petr Slavíček
kontejnery
Napsal: 12.05.2008 15:21
od Václav Porkát
Pecka
On se i tento typ kontejnerů dá v případě nouze přepravit na ,,civilním,, podvozku. A když máš nizké garáže, natahovací bys na auto ,,nenatáhl,,. Ale Petr ti o tom řekne víc. Já snad jen tolik, že zmíněný kontejner HZSP Škoda zde bude velmi brzy představen.
Každopádně, vše má své pro i proti.
Napsal: 12.05.2008 15:21
od Petr Slavíček
kontejnery
děkuji
prosím jsem Slade pod touto přezdívkou mne lidé znají více nežli 26 let
ano je pravda že jsoubežné natahovacé kontejnery či spíše nosiče běžné u hasičů , ale jen pro porovnání koukněte na silnice (i když hlavně SRN) na nástavby uchcené pomocí tzv.Twist locků tímto systémem je řešeno uchycení našeho kontejneru k podvozku.
Další kolik moc je návěsů na převoz kontejnerů. rozměr našeho systému je 6060 délky (velikost standartního kontejneru). A za poslední kontejener námi používaného systému lze teoreticky (nezkoušeli jsme to v praxi) převést na jakemkoli voze s dostatečnou délkou ložné plochy a touto plochou která je níže nežli cca.1,5m
a další v některém případě výhody a v některém nevýhody
Napsal: 12.05.2008 15:21
od Petr Slavíček
per Vašek
máš tam email