Stránka 1 z 2
CAS 32-T-815
Napsal: 03.12.2006 16:12
od Návštěvník
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Jan Švestka
CAS 32-T-815
prosím, nevíte někdo od kdy přesně se vyrábějí CAS 32 na povozku T-815 PR2 235 6x6.1. Mapuji osud naší s v.č. 18795-127/1984. Myslím si, že to byla jedna z prvních.
díky Švesťák
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Dag
re:
Myslím, že od roku 1986, ale není to na 100%.
Napsal: 12.05.2008 15:20
od
RE:
Podle
www.karosa.cz:
V roce 1985 byl ukončen vývoj nové typové řady cisternových automobilových stříkaček na nových podvozcích Škoda 100.860 a Tatra 815. Výroba těchto moderních automobilových stříkaček byla předána do pobočného závodu Karosy v Poličce. V té době také započala výroba sendvičových skříňových karoserií v Karose Hořice v Podkrkonoší. Požární technika i sendvičové skříňové karoserie se vyráběly pod značkou "KAROSA" do privatizace v roce 1993.
Na strance
http://www.karosa.cz/main.php?show=hist ... uage=czech je i prototyp z roku 1983.
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Hynek Obroučka
Re
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Hynek Obroučka
Re: švesťák
POkud vím, tak ověřovací série byla vyrobena na přelomu 1983/1984. První prototyp kolem počátku roku 1983, bylo to na podvozku T815 6x6 NTH (tahač) s kratším rozvorem... Pokud je Vaše z roku 1984, je to opravdu jedna z prvních...
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Jakub Kozák
RE: Švesťák
Po pokud to je rok 84, tak je to určitě jedna z prvních, protože první prototyp z roku 83 byl ještě na trošku jiném (tuším že drobet kratším povozku).
Napsal: 12.05.2008 15:20
od
RE:
A nevite nekdo kde je ten prototyp dnes?
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Hynek Obroučka
Re: kix a Jakub
Jakub: Kokuám, že jsme psali totéž
kix: Vozidlo se pravděpodobně nedochovalo, stejně jako další prototypy. Pokud by někdo měl nějaké fotky zmíněného protoypu, budu Vám za ně velmi vděčný.
Btw. Nevíte někdo o nějaké T815 6x6 CAS-32 s desetiválcem? Bylo jich několik vyrobeno, když nebyly podvozky PR2 (V12, 19000 ccm, 235 kW), museli použít podvozky Z22 Agro (V10, 15825 ccm, 208 kW). Na první pohled se lišily jenom žlutým vnitřkem kabiny, což už dnes nemusí odpovídat realitě... Pokud vím, jedna byla někde na Plzeňsku (?SDH Dobřany?) Za jakoukoli informaci (vedoucí k nalzení vozu
) předem děkuji...
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Kamil Zogata
Tatra CAS 32 -815
Zdarec chlapi. prosim vas nemate nekdo rozmery teto casky? nebo alespon nevite nahodou kde bych to mohl najit? diky za odpovedi
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Jakub Kozák
RE: Kamikaze
délka 8,51 m
šířka 2,5m
výška 3,35m
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Kamil Holek
Re. Hynek
Nejsem si 100% jistej, ale myslím, že deseti hrnec mají v Kunštátě.
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Hynek Obroučka
Re: Kamil
Díky za info, zkusím to prověřit
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Freek
RE: Kamil Holek
Pokud myslis tu u HZS, tak tu Hynek urcite nemysli. Co ma JSDH poradne nevim.
Napsal: 12.05.2008 15:24
od vlastimil vinter
prototyp
A co ta T 815, která ja na jednom z posledních z obrázků připojených k článku o pyrocar-ohlédnutí první?
Patří hasičům z Bystré
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Freek
RE: v.vinter
Prototyp, ale neni to to co mysli.
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Hynek Obroučka
freek
Jak to víš? Tys viděl motor? Pokud ne, nelze říct, co je to za auto... Motor je v podstatě jediný rozdíl mezi PR2 a překopanou Z22...
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Hynek Obroučka
v.vinter
To je prototyp, ten má dvanáctiválec a je z Bystrého, už jsem se s klukama z Bystrého zkontaktoval, až bude čas, pojedu si ji v klidu vyfotit a pak se tu třeba objeví podrobněji, měla některá zajímavá technická řešení, která se v sérii neobjevila... Bohužel desetiváce nejsou bez podrobného zkoumání poznat...
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Ivan
a
a
Napsal: 12.05.2008 15:24
od Freek
RE: Hynek Obroučka
Ja to samozrejme nevim, jen jsem vzal v uvahu informace od tebe.
HZS PS Kunstat ma totiz jednu z tech novejsich T 815, ktere byly delany s roletami -> tehdy asi uz nenexistovalo nic na 5 letky, takze THT dostala co chtela. Navic neni vevnitr zluta. Vzhledem ke stari nepredpokladam, ze byla prelakovavana dodatecne.
Staci takhle? Nebo porad nesouhlasis?