Stránka 1 z 2

Š 706 vs. novější CAS

Napsal: 22.11.2006 18:31
od Návštěvník

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Foxtrot
Š 706 vs. novější CAS
Zdravím přátelé,

rád bych Vás požádal o pomoc či radu, která z novějších CASek má stejné nebo velmi podobné rozměry jako má CAS 25 Š 706 RTHP
Délka: 7 550mm
Šířka: 2 435 mm
Výška: 2 870 mm

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Hynek Obroučka
Re: Foxtrot
Liazka nee, Tatra 815 nee, tak možná Dennis nebo cokoliv nového 4x2... V 4x4 je okolo tří metrů výšky jenom Terrno (cca 3100 m)...

Napsal: 12.05.2008 15:20
od hondjir
caska
odpoved na tuto otazku je naprosto jednoducha,zadna nahrada za tento vuz v techto rozmerech proste neni.Ruku na srdce to co dokaze a projede trambus i o teto vysce a s touto vybavou a posadkou,to je mozna skoro i neprekonatelny.

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Ivan K
CAS 25
Tento dotaz je docela trefný.
Nedávno jsem se tímto taky zabýval. U nás v ČR zejména u SDH jsou postaveny garáže co se týče výšky tak na CAS 25 popř T 148 a pod. A ted pokud někdo chce něco lepšího, tak se neobejde bez zvětšení průjezdnosti otvoru což v mnoha případech je neproveditelné. Protože adekvátní náhrada L101, popř T815 jsou o mnoho vyšší. A to je docela problém. Protože skutečně náhrada za tyto starší vozidla prostě není.

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Jakub Kozák
Napadá mě...
Přiihodit si 200 tisíc k nové CASce (cena pro Tatru) a nechat si tam hodit CHP, pak jenom před garáží vypustit kola - hodí to tak 20-25 cm :-)))))
Při téhle diskuzi mě napadlo, že musím taky změřit vrata :-) I když u nás prostor pro případné zvýšení je, když o tom tak uvažuju...

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Jan Raška
vážně nic podobného neexistuje?
...no v české produkci asi ne, ale co Camiva - délka 6 000 mm, šířka 2 430 mm, výška 2 970 mm, hmotnost 12 t, vody 3 500 l, 400 l pěnidlo, 5 míst k sezení.



Napsal: 12.05.2008 15:20
od Hynek Obroučka
Re: Jan Raška
Ani Camiva už dnes není takhle nízká, neb využívá kabinu Renaultu Midlum, která je vysoká, výška je pak taky cca 3,20-3,30. Jinak Camivu o které píšete mají v ČR jen Karlovy Vary, ostatní mají malinké kabiny, kam se krom řidiče a velitele stěží vtěsnají dva hasiči, což je pro dobráky úplně k ničemu.

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Jan Giertl
RE: Hynek
Mám takový dotaz, co ta Camiva v Českých Budějovicích? Ta není stejná, jako ta Varská? Koukal jsem na tu naší a na Budějovickou a připadají mi stejné ... Aspoň teda technická data mi sedí, tak nevím ...

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Hynek Obroučka
Re: Jan Giertl
Kdepak, leda by ta data od Jana Rašky byla k těm ostatním, ale ty zase nemají kabinu pro 1+5, nýbrž 1+3. Varská Camiva je unikát, ostatní jsou pak až na detaily naprosto shodné.

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Martin Michal
Nová Camiva v Č.B.
Nedokážu porovnat Camivu z Č.B. a z K.V. jenom přidám informaci, že by měla být v tuto chvíli v Č.B. přivezena zcela nová Camiva přímo z Francie!!

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Filip Foukal
Camiva
Hynek má pravdu.Varská Camiva je dělaná jako klasická CAS a jiná podobná v republice neexistuje.Nevim jestli se pletu,ale ostatní jsou označeny jako CCF což znamená lesní speciál.Podvozek mají sice stejný,ale výška je jiná i nástavba se liší.U nás máme Camivu CCF 4000 (HZSP Doly Nástup Tušimice) a tam toho místa pro posádku opravdu není mnoho,max 1+3.

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Jan Raška
Camiva CB / KV
Mě přijde, že jsou stejných parametrů, jen varská má prodlouženou kabinu na úkor nástavby.

Napsal: 12.05.2008 15:20
od ruská vlaštovka
steyer
A co ten budějický Steyer / Rosenbauer? To taky není moc velké auto, btw. druhý takový je v Táboře a tuze se hodí do úzkých uliček starého města i úzkých sídlištních komunikací. Akorát ta výška bude asi problém...?

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Martin Michal
výška
Tak ten Steyer je větší než Camiva. Jinak na stránkách HZS JčK (Č.B.) je uvedena Camiva jako 5-ti místná. A propo někdo z HZS Č.B. by mohl napsat něco o té nové...jak se liší apod.

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Pavel Nehybka
Tatra
Zdravím,
Tatra už přes 2 roky zkouší nový vojenský speciál T815-7 4x4, který má výšku 2700mm a v prospektech jsem našel jak zmínku o hasičské variantě tak i o dlouhé kabině. Tak třeba za nějakou dobu, myslím že by to byl dobrý lesní speciál tak první výjezd.

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Pavel Nehybka
Tatra
Zdravím,
Tatra už přes 2 roky zkouší nový vojenský speciál T815-7 4x4, který má výšku 2700mm a v prospektech jsem našel jak zmínku o hasičské variantě tak i o dlouhé kabině. Tak třeba za nějakou dobu, myslím že by to byl dobrý lesní speciál tak první výjezd.

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Foxtrot
PavelN:
to by byla značka ideál... jinak díky všem za rady a připomínky..

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Jakub Kozák
RE: Pavel
Taky ve verzi 6x6 a 8x8 :-)
Dlouhá kabina ale podle mě bude ještě nějakou dobu trvat a nástavba taky. Navíc cena bude vzhledem k tomu, že je to vojenský speciál, kapku vyšší, takže bych s tím zas tak moc nepočítal.
Jinak je to nízké hlavně proto, aby se to dalo naložit do letadel Herkules, T815 s rozebírací kabinou (sundávalo se vše od spodní hrany skla nahoru) se neosvědčila :) Každopádně terénní vlastnosti jsou super :)

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Pavel Nehybka
Avia
Večer jsem koukl na stránku tht, Avia CAS16 4x2, typ 3731 má výšku 2900mm. Verze 4x4 má zvýšený podvozek takže bude mít určitě ty 3m.