Stránka 1 z 7
Ideál a sen CAS 24
Napsal: 25.10.2006 14:44
od Návštěvník
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Petr Slavíček
Ideál a sen CAS 24
rád bych se ozvěděl od široké hasičské veřejnosti jak by měla vypadat ideální ba přímo bych řekl snová konfigurace CAS 24
Napsal: 12.05.2008 15:20
od jan davídek
Ahoj,
Napsal: 12.05.2008 15:20
od jan davídek
další ahoj:-)
No řek bych asi jako trambus s novou nástavbou.
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Petr Slavíček
cas
no přiznám se že toto se už asi nepovede nikomu postavit
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Jakub Kozák
Těžko říct
Kadžý má svoje představy, požadavky a taky většinové prostředí, ve kterém zasahuje.
Já osobně bych si pořídil T815 6x6.1 Armax CAS24, motor euro 4, 325kW, 14st. manuál, stabilizátor vzadu i na přední nápravě, lehké kombinované pérování, vojenské pneumatiky. 5 kubíků vody, nástavba od THT s 24 hodinovym dohledem pri stavbe

LED rampa, LED blikace vpredu, na boku nastavby i vzadu. Kabina 1+5 s integr. DP, osvětlovací stožár 5 m, 4x350 W.
Vzadu sdružené LED světla. Až mě napadne něco dalšího, tak to dopíšu

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Filip ´Capa´ B...
ideál
si musí každý postavit sám.
Nemůže být jediný ideální unifikovaný druh CASky pro všechny jednotky/sbory (jak se tomu snaží být..)
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Jakub Kozák
Trambus
Jinak ten Trambus taky není zrovna špatný nápad... A myslím, že by to i dneska někdo postavil - na Slovensku na jedné soutěži měli krásně nově udělaného trambusa...
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Petr Slavíček
trambus
no jo ale kde vzít podvozek který bude nový a snad i trochu lepší mototricky
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Petr Slavíček
tatra
zeptám se proč TATRA a proč nástavba od THT??navíc s 24 hodinovým dohledem
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Jakub Kozák
RE: Petr
Nový nepotřebuješ, podvozek se dá šikovně repasovat, navíc na tom většiinou nebývá tak špatně. A motoricky? Vleze tam motor z Lízy včetně přední nápravy, čímž získáš hydraulický posilovač řízení, převodovku s půlkama i trošku lepší výkon. Dál tam hodíš dvouokruhové brzdy a co se týče podvozku, jsi v suchu

No ale moje vysněná CAS24 je i tak ta Armaxovka, ovšem Trambusa bych se nezbavoval

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Petr Slavíček
unifikace
nemyslím unifikaci co se rozložení výbavy týká ale alespon univerzální nástavbu kde si každý řekne co kam chce dát
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Jakub Kozák
RE: Petr
Protože jsem Tatrovák, protože je Tatra Armax nejlepší do terénu ze současných nových vozidel, od THT pro to, že se mi s nima zatím pokaždé dobře jednalo a s dohledem proto, abych si pak nestěžoval, že mám něco mimo své představy

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Petr Slavíček
trambus
no jo ale kdo to schálí na STK??
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Petr Slavíček
ARMAX
nojo ale co dodácí lhůty??
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Jakub Kozák
Trambus
No to je třeba samozřejmě nejdřív ošéfovat

Kdyžtak "za peníze v Praze dům"

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Jakub Kozák
Armax
Ty už jsi ji objednával?

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Petr Slavíček
Armax
už jsem jednal ohledně podvozků dost a dost ale zaručený termín byl problém
Napsal: 12.05.2008 15:20
od Jakub Kozák
No...
... to ale nemůže být na překážku, ne? Pokud to auto chci, tak si třeba i počkám. Otázka byla, jaká je vysněná CASka

Půl roku to klidně vydržím, pokud to má být dokonalé

Napsal: 12.05.2008 15:20
od Václav Porkát
JK+PS
JK: Hale, ne..r s těma kopřivnickejma kárama!
PS: Kde by měla ta CASka sloužit?