toť otázka
auto nemusí být nahovno, může být super, stačí, když si ho tak uděláte
první věcí by mělo být si říct, na co to převážně chcete.
Sám jsi řekl že aut je hafo a stejné hafo se nechá udělat nástaveb.
Buď to bude spíš rybník (třeba 6-ti kolka), nebo totální univerzál jen třeba s 2000-3000l vody (možná 4 kolka).
Taky záleží co budete mít za vybavení do toho dát, aby to nebylo zbytečně poloprázdné auto. A samozřejmě v neposlední řadě zálěží na penězích, kolik budete mít zlaťáčků...
Jak napsal Hynek, cizí auta jsou dražší na údržbu a servis, kdežto na tatře si člověk opraví ještě pořád půlku věcí sám.
Další podmínkou je terén. Jestli vám hodně záleží na průchodnosti a nevadí nějaké občasné šlehnutí větvě do auta. Přeci jen cena světla nějakého mercedesu nebo Tatry je někde jinde...
Měl jsem možnost zajezdit si už v mnoha autech, ale ač se mi líbí designově Scanie, nebo jsou hodně zajímavá Volva, jsem zastánce praktického využití a v tom vítězí Tatra. Nízké těžiště, (nejspíš) nejlepší terénní vlastnosti a jízdní vlastnosti taky perfektní. To že v zadní části kabiny není pro posádku nejvíc místa zas tak nevadí, když v tom netrávíte denně hodiny...
Pokud to bude auto fakt jen na silnice (žádné velké kopce, lesy, v zimě metr a 1/2 sněhu) tak je to celkem jedno

Tady už spíš záleží na penězích. Ale Renaulty se mi zdaj straaašně líný.
Koukněte na stránky výrobců has. nástaveb, koukněte co je k dispozici, vybírejte, ptejte se u sborů kde už taková auta jezdí a jak jsou s nimi spokojeni...
(Ježíš, to zas bude diskuze

)