Stránka 1 z 1
Prodáme Cas 16 š706
Napsal: 01.08.2006 07:53
od Návštěvník
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Mirek Steinz
Prodáme Cas 16 š706
Dobrý den, náš sbor z důvodů obnovy požární techniky uvažuje o prodeji Cas16 š706 r.v.1962, stará nástavba,funkční,zarřzena jako 1. výjezdové vozidlo u JPOIII.Doposud spolehlivé vozidlo.
Cena dohodou.
kontakt tel.724 291 264
mluvci.SDH.Zelizy@seznam.cz
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Martin
16?
neni to preklep?,nemelo tam byt CAS 25 ?? sestnactku jako prvni vyjezdovy,to slysim poprvi... ale je taky pravda, ze sem jeste hodne veci nevidel, v rusku sem taky nebyl, tak proc by ne ...
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Radek Luža
CAS 16 Š706
CAS 16 Š706 je kropička viz odkaz
http://hasici.kaznejov.cz/L706.htm
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Jiří Sucharda
Preklep to neni Martine
kropicky byly vzdy CAS 16 a az pozdeji byly vybavovany, resp. prestavovany na CAS 25 a byly jim dodelavane dela. Jirka
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Martin Tonhauser
CAS 16 Š-706
Tyto vozy s tímto označením existují, byly to úplně první cisterny tohoto typu s 3,5 kubíkama, ještě před tím než se do toho začali montovat 25 čerpadla. Vzhledově byli trochu odlišné v nádstavbě a neměli lafetu.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Václav Porkát
CAS 16 Š-706
Je to tak, 16 byla k vidění např. ve filmu Hoří, má panenko. Až po nějaké době přišel první CAS 25 Škoda 706.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Hasič Josef
CAS 25 š 706RTHP
Když jsme tak nějak u té techniky, tak bych se chtěl zeptat jestli někdo nevíte kde bych koupil ucpávkovou vazelinu.Ptal jsem se ve výzbrojně jestli ju nemají, řekli že ne a když jsem se zeptal kde bych ju mohl sehnat, tak mě odpověděli že kdyby to věděli tak by ju měli.To mě moc teda neporadily.(Nebo jaká by se tam dala jiná použit)
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Martin
16
vim,jak vypadá šesnáctka, ale jen mi přijde divný, že by jí měli jako první výjezdový vozidlo, proto se ptam, jestli to nebyl preklep z 25 na 16, jinak ale jak sem psal predtim, nevidel sem toho jeste dost ...
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Jakub Kozák
RE: Martin
Jojo, vypadaly podobně, ale měly tuším jen 2500 litrů vody, ne 3 a půl. TNástavba byla trošku "hranatější".
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Václav Porkát
CAS 16
Jejich původní označení je ASC 16, ostatně ASC se dříve značila každá cisterna. Fotka je např. na webu Karosy -
http://www.karosa.cz/main.php?language= ... al_chassis
Nádrž byla na 3,500 l. Lafeta se na vozy ze začátku nemontovala. Toť vše dle dostupných info.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Martin
už kapim
klasickej trambus s majinkou jinou maskou s chromovanym znakem slabsim cerpadlem a mensi nadrzi, pokud se nepletu tak byl v drzeni nejake soukrome filmy, ktera ho za sileny penize pujcovala na nataceni a taky se s ni plnila voda do starejch lokomotiv na ruznejch akcich ... jj tak vše OK, díky za info
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Jakub Kozák
Jojo
My jsme ji meli taky... Š706 RTH.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od
re:
Kropičky nebyly značený jako CAS,ale jako AKV8. CAS16 byly první kusy cisteren,který se lišily od CAS 25 hlavně maskou - 16 měly přes masku takový jakoby křídlo,zapínání čerpadla bylo pákou mechnicky (u 25 vzduchovým ventilem),výkonově menší čerpadlo,sací hrdla byly 110 (u 25 150),některý dělo měly některý ne,nástavba měla prolisy (u 25 je hladká).místo pěnidlové nádrže bylo na plošince možno vozit PS8.
Podvozky RTH se používaly pro plošiny PP20 byly bez předního náhonu a některé byly použity pro CAS25,ale z krátkou kabinou.
A k té ucpávce - originální se dostat asi nedá, u nás to řešíme tak,že rozcupujeme těsnící šňůru na cucky a ty pak s mícháme s grafitovou vazelínou a uhnětem to aby se to spojilo
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Mirek Steinz
Překlep to neni.
Od Cas 25 jak už bylo řečeno se liší nástavbou a na přední masce je ten výše zmíněný ozdobný znak. Do letošního roku jsme toto vozidlo bylo jako jedinná cisterna v naší JPO. Sice to ná 16. čerpadlo ale dopusud to při zásahu neznamenalo překážku.Letos jsme ho například používali při požáru velkoskladů ve Vraňanech.Je nám líto ho dát do šrotu a tak ho zkoušíme touto cestou prodat. Jak jsem různě četl o problémech se vzduchem, to u tohoto matese neznáme, kdykoli je ohnisko v nějakém špatně dostupném terénu tak tam většinou pošlou nás s tímto veteránem.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Jakub Kozák
RE: Mirek
Že je to i přes svůj věk super vozítko nepopírám, sám si ho ještě dobře pamatuju i když volantem museli točit skoro dva lidi
Narozdíl od RTHPčka ale nemá "předek". Jinak ten náš skončil bohužel právě na tom vrakovišti :-/
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Jakub Kozák
Problémy se vzduchem
Že nemáte problémy se vzduchem je jasné, nemá to posilovač, který je největším žroutem.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od František Zoul
Problémy se vzduchem
Posilovač byl takzvaný,,jednovolský"-spotřeba vzduchu minimální.Jinak tato CAS 16 -Š 706 RTH byla popsána v časopisu 112 č.6/2004 od pplk.Ing.Jaroslava Maděry.Ohni zmar!
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Mirek Steinz
problémy s řízerním?
Že by s volantem museli točit dva , to se my nezdá, kluci řídí i jednou rukou a to nejsou žádní vazouni.