Stránka 1 z 1
Mini pumper's
Napsal: 11.03.2006 02:36
od Návštěvník
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Václav Pěchouček
Mini pumper's
Dalo by se rict mini CAS . Chci se Vas tedy zeptat jaky je Vas nazor na tyto prcky ...
Napr. mini pumper mitsubishi canter
www.gemcomobile.com/fire_minipump_info.html,
toto vozitko se mi zda docela sikovne do mestskeho prostredi, hlavne na sidliste
.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Václav Porkát
Václav Pěchouček
Někde by se to jistě osvědčilo, ale u nás si osobně myslím, že by se taková vozidla neuplatnila. A to nejen díky zažité koncepci PO.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Ondra Vajo
Souhlasim Vaskem Porkatem
U nas na si myslim ze se take neupatni ale je to vec nazoru zas...Hasici JPO II SUCHDOL
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Martin
Tento názor byl kvůli nevhodnému obsahu odstraněn.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Martin
trošku pohledu na věc
tohle auto by nemuselo sloužit ani jako CAS, ale mohlo by být jako RZA, snobové používají jako RZA Scanii, či Tatru (pokud nemají peníze na RZA, tak se jim omlouvám za výraz snobové) ale co par sboru znam, tak ty penize maji,takova tatra sezere mnohem vic nafty, nez tohle auto, nehlede na to, ze by se z nej mozna dalo udelat i TA, takze takovyto vuz bych do garaze rozhodne uvital, pokud bych na nej mel prostredky, vsichni vime, ze nejmensi technika na dobrou vyjezdovou JPO byva CAS + DA, pokud by byla CAS+DA v jednom, tak bych volil toto, jako RZA, či nechat si jen CAS a toto používat jako DA pro doplnění mužstvem k CAS a nebo jako RZA+DA v jednom, také řešení
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Martin
Tento názor byl kvůli nevhodnému obsahu odstraněn.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Hynek Obroučka
Vážený pane Říha,
zajisté jste velmi zkušený řidič a určitě jste měl možnost jet s novou Avií (už to není Daewoo-Avia), že jí tak kriticky hodnotíte. Je to jedno z vozidel, které máme na firmě a pokud je v ní silnější z motorů. které jsou v nabídce výrobce, je to velmi pohodlné, snadno ovladatelné a spolehlivé vozidlo, které dokonce (!!!) i jede!. I v prodloužené kabině (měl jsem možnost si ji důkladně prohlédnout v OUPO Brno je poměrně dost místa. Schovejte si laskavě svojí kritiku, až budete vědět o čem mluvíte. Mitsibishi má jednou takové náklady na ND, stejně tak jako na servisní hodiny.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Martin
Tento názor byl kvůli nevhodnému obsahu odstraněn.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Jakub Kozák
RE: Martin
Číst tvoje příspěvky je k nas*ání už slohem, natož tak obsahem. Zkus používat více teček apod. Pro začátek... Pak mrkni na i/y - pokud uděláš chybu v tomhle, dá se tomu rozumět, ale jedna dlouhá věta na 4 řádky, ještě k tomu naprosto nesmyslná, to už je fakt masakr...
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Luboš Samec
Příspěvky
Odstraněné příspěvky byly smazány na žádost autora.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Tomáš Otčenášek
Netusim k cemu
by neco takoveho mohlo byt. Maximalne do hlavniho mesta, na haseni odpadkovych kosu. Dobra prujezdnost+"dostatek" vody. Jinak podle mne jeste tak do podniku. Sirsi vyuziti nevidim.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Pavel Siegel
.....
Já si myslím, že takové vozidlo nemusí být vůbec špatné.
Zvlášť v kombinaci CAS / TA.
Micáka bych asi taky nepreferoval, ale co takhle například Rencka
http://www.hasicinm.wz.cz/renault.html
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Jiří Proche
A co tohle
Pro JPO V by to byla dobrá náhrada za avie, na prvotní zásah v obci......
http://www.f-line.cz/kat_tech/fotogalery/ivedailyx0.htm
Ale na to v pětce nikdy nebudou peníze.
Napsal: 12.05.2008 15:19
od Martin Tonhauser
4 Hutik
Abych pravdu řekl tak já jsem se už setkal s CAS 8 A-31 u požáru. U nás na okrese ji má jedna JPO II, která k nám jezdí. Dle mého názoru, ale dosti nepoužitelné auto. Když už u požáru nic, tak aspoň vodu bych potřeboval a vtéto CAS ji teda moc není. Na druhou stranu tuto CAS mají i některé stanice HZS ČR.
K tomu Mitsubishi, myslím že jako TA nebo RZA proč ne , ale jako CAS by neměla velké úspěchy a pro SDH kort zařazené do JPO V by to byla aasi velká investice na kterou by asi neměli.