Stránka 1 z 1

Za kolik koupit CAS32 T815

Napsal: 10.01.2005 10:50
od Návštěvník

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Štěpán Klička
Za kolik koupit CAS32 T815
Zdravím všechny přítomné.Ještě to není moc aktuální,ale snad to vyjde a povede se nám přemluvit zastupitele obce k výměně našeho matýska za nějaké jiné auto.Protože jsme docela blízko města se stanicí HZS,potřebujeme spíš něco s velkou nádrží na vodu než auto vybavené například vyprošťovacím zařízením.Máme na mysli třeba repasovanou 815 a do ní ještě třeba vysokotlak.Tudíž by mě zajímalo,v jaké ceně by se takové auto (bez výbavy,tu si dodáme sami) dalo pořídit.Klidně i poraďte,co by podle vašeho názoru bylo vhodné pro jednotku JPO III,která nejezdí k nehodám,ale spíš k různým požárům,ať už větším,nebo jen k hořící trávě a dále na různé požární asistence,technické pomoci,atd...Jinak díky za vaše názory.

Napsal: 12.05.2008 15:18
od petrhr
T 815
ZdravímPokud jste se již rozhodli pro repasovanou T 815, jste v situaci, kterou řešila naše obec a SDH v závěru roku 2003. Tehdy jsem sjezdil celou republiku a hledal tatru na repasi. Nakonec jsme ukázali na hasičskou T 815, která však měla namontovanou VOMU na čištění kanálů. Byla ale v nabídce nejmladší 1993 (provoz 1994). Koupili jsme ji a nechali repasovat u firmy HATECO Pečky. Dost jsme si vymýšleli. Kromě podvozku, kabiny a motoru, kde se dělaly jen potřebné opravy je vůz nově postaven s čerpadlem CAS K24, elektrocentrálou a stožárem, vybavení, rolety, nová nádrž na vodu, bedny na horní podlaze, police hliník, záblesková rampa, oranžová rampa vzadu atp. Podrobnosti rád upřesním na mail. haramach@centrum.cz. Vozidlo stálo cca 1 mil. Kč, repase cca 1,5 mil. Kč. Celkem cca 2,5 mil. Kč vč DPH. Otázka ceny je strašně pohyblivá, podle toho, jaké máte představy. Podle mých zkušeností při tehdejším pátrání se dala koupit auta od 750 tis. Kč a s nimi jezdit na zásahy. Zatím ahoj, Petr.

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Mirek Steinz
Máme stejný problém.
Zdravim,v našem sboru řešíme stejný problém. Jsme v dost kopcovité a lesnité oblasti a kyvadlová doprava vody je tu problém číslo jedna. Máme pouze starého trambuse, kterého držíme při životě seč můžem, ale chudák do těch kopců dostává pořádně zabrat. U nás by se taky dost uplatnila. ale problém je ji sehnat někde za rozumnou cenu, klidně i starou 815 s krátkou kabinou. Jenže u nás je problém spíše finanční, mohli by jsme na ni uvolnit kolem 100-maximálně 200 tisíc, takže musíme čekat a shánět. Ale sbory u nás, který jsou sponzorovaný mají 815 za 400tisíc a jsou docela spokojený.

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Martin
T 815 versus les
panove do lesa 815?blaznite?zapadnete s ni tak 5-20m od pevny cesty a dal nedojedete a jeste vas budou tahat,do lesa je nejlepsi T 148 jinak Tatru do 250 tis nikde neseženete,tyhle auta se pohybujou cenově kolem 500 000 - 1 500 000 ,mužu vám sehnat trambusa max. do 100 000,-,popř. dát nějaké kontakty na firmy ktere delaji repase,jinak repasy Š 706 RTHP CAS 25 právě provádíme,jsem zvědavej jak to dopadne,jde to pomalu je nas malo,ale snad to dotahneme do konce

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Mirek Steinz
148 není špatná
Já bych bral taky 148, ale ve sboru nejsem jenom já a někteří se mnou nesouhlasí. Ale 815 se dá do 200 tisí sehnat, sousední sbor ji má z letiště a koupili ji 120tisíc a další sbor za 200 tisíc. ale, že se tu stala už taková věc, zž 815 zapadla, tak to je pravda. ale jinak tu problémy nemají. Ale pravdu máš s tim, že 148 se dostane všude, to jo.

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Jakub Kozák
Terén
T815 do terénu opravdu ne. Na druhou stranu T148 zase neuveze ani družstvo o zmenšeném početním stavu, pokud nenaskáčou lidi na nástavbu, což se mi nezdá zrovna nejlepší. Pořád i po letech si myslím, že ideální základ pro dobráky je Š706RTHP CAS25.

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Martin
RE:Mirek Steinz a Jakub Kozák
ano to máš pravdu,ale tu tatru získali jistě převodem nejspíše z armádních uloženek a tak za ní dopláceli pouze těch 150 nebo 200 tisíc,co se týče T 148 že neuveze družstvo tak poláci T 148 předělali že prodloužili kabinu právě pro družstvo a udělali svojí nástavbu,co se týče vození lidi na nástavbě tak se to nesmí a bez ohledu na to jestli je to hasičské nebo stavební nebo jakékoli jiné vozidlo bacha na to a co se týče matesů,tak jsou dobrý ale dneska už neseženeš náhradní díly

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Mirek Steinz
Martin Říha
Ne, jednu měli z letiště a tu druhou pokud si pamatuju tak z elektrárny. Z armády? Tam máme žádost už pěkně dlouho a stále jen ,, Jste zařazeni´´. A co se týče matesů, tak podle mého názoru je pro dobráky nejlepší vozítko. Ale u nás potřebujem vozit vodu, takže kdybzch se zeptal 815 nebo 148 ???????

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Martin
RE:
tady jsme v čr,musíš mít známosti a nebo podstrčit dobrou flašku na správný místo

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Mirek Steinz
Martin Říha
Tak s tím s tebou naprosto souhlasím, problém je, že flaška už je pro některý málo.

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Ex-professo
http://www.excaliburarmy.cz/web.php
Jestli Vám nevadí uloženky, tak zkuste tu adresu nad. Sem tam tam mají nějakou tu cisternu nebo podvozek. Cena cca 400tis a výše. Přeju hodně štěstí při schánění.

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Jakub Kozák
T148
U nás je teď na odsun T148 CAS32 (u nás = Vojenský záchranný útvar Hlučín). Zeptám se ti, jestli už má určení nebo je ještě volná.

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Jiří Sucharda
Ad Jakub
Jeee ja uz to rikal myslim jednou, mame T 148 ale v dost spatnem stavu nadrz, takze shanime jakoukoliv i bez SPZ na dily, nezapomen na nas...

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Mirek Steinz
Jakub Kozák
To budeš hodnej. Napiš mi dyštal zakolik a já to navrhnu na schůzi a uvidim. Každopádně dík.

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Ex-professo
Dražkovice u Pardubic
Je tam v Excalibur Army cisterna na PHM cca 10 tis. l na podvozku 6x6. Cena 380 tis. + DPH.

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Jakub Kozák
T148
No, je pryc a ani nevim kde... Asi uz byla domluvena nebo co, byl jsem tam hned druhy den a u dilen uz nestala, pockam na sefa logistiky, co je ted na preventivni rehabilitaci a zeptam se kam sla, jestli hasicum nebo nekam do pryc. Ale nejede, roztahoval jsem ji osmikolou na tycce asi 10 kilometru a nechytla :-)