Stránka 1 z 1

Uprava PS15 na PS18

Napsal: 29.07.2002 10:25
od Návštěvník

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Martina Kubikova
Ahoj, mrkni na www.firesport.cz, v diskuzi je spousta prispevku na tohle tema.Nejosvedcenejsi je pan Mück z Tommü motor tuning.Telefon bohuzel u sebe nemam, pokud bude zajem, sezenu.Martina SDH Praporiste 604 278 678.http://web.telecom.cz/dvencel/sdh/htm

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Martina Kubikova
Omlouvam se za chybu-http://web.telecom.cz/dvencel/sdh.htm Martina

Napsal: 12.05.2008 15:18
od Martina Kubikova
fakt nevim co je spatne, ale ma to byt TELECOM.

Napsal: 12.05.2008 15:23
od
Tunning PS 15
Ahoj, před časem jsme taky řešili podobný problém. Myslím, že tunning motoru 1500 ccm nemá ekonomický smysl. Jediná cesta k vysokému výkonu je instalace převodovky + úprava motoru - karburátor, sací a výfukové kanály, změna kompresního poměru, změna časování ventilů, laděný výfuk. Když to spočítáš, kolik tě bude stát 1 kW výkonu navíc a spočítáš si, kolik tě bude stát 1 kW výkonu při přechodu na vyšší obsah, musíš jít do vyššího obsahu, protože prostě ten 1 kw navíc na patnáctistovce je strašně drahý. A za docela velkou investici budeš za rok řešit stejný problém, ta upravená patnáctka vám bude málo. Radím ti dobře, jdi do 18-tky nebo 19-tky, vyber si renomovaného úpravce - pro motor doporučuji Mucka, máme od něj již 3 roky 18.tku a šlape jak hodinky. Bez jediné závady, pouze se mění olej a dolévá benzín. Čerpadlo jsme si ladili sami, je to SDH Plus a nějaký rotor, který jsme vybrali jako nejlepší asi z 8-mi kusů. Více najdeš na firesportu. Pepík

Napsal: 12.05.2008 15:23
od Jirka Havel
PS 18
Ahoj,mi řešili stejný problém po loňské pohárové sezoně,kdy jsme běhali převážně s 15kou.Zkoušeli jsme i 18kový motor z VW,který se ale vůbec neosvědčil.
Ptali jsme se ostatních družstev v Šumavské a Jihočeské lize na různé úpravce motorů a jednoznačně nám většina doporučovala firmu Tomü tuning p.Mücka.
Není sice z nejlevnějších,ale co se týká poměru:kvalita - cena - spolehlivost,vychází asi nejlépe.
Rozmýšleli jsme se také jestli PS 18 nebo PS 19 a p.Mück nám doporučil rozhodně 18ku.Rozdíl mezi 18kou a 19kou není zas až tak markantní a 18ka má delší životnost.
Rozhodně se připravte na to,že to není levná záležitost.My peníze sehnali zejména sponzorsky.Počítejte taky s tím,že vám udělá pouze motor,čerpadlo si pak musíte udělat a spasovat sami,nebo to zadat jiné firmě.
Telefon na Tomütuning: 556 401 606 , www.tommutuning.cz
Pokud si o tom chceš popovídat víc,ozvi se mi na mail: jirkastachy(at)seznam.cz,nebo na ICQ

Napsal: 12.05.2008 15:23
od Project
Jednoznačně Mück
Dělal nám nejprve PS16 a po několika letech i PS18. A můžu říct, že i po osmi letech ta PS16 jede bez problémů a výkonem se hodně blíží k PS18. No a nová PS18, to je další kapitola. Je to dělo, které, když strojník neuhlídá, tak trhá hadice! Tu už máme asi 4 roky a motorově opět bez problémů. U obou jsme celé čerpadlo dělali v Zahasu Lipník n.B. Není to extra firma, ale tlačí to super a zatím jsme výkon PS18 nevyužili tak, aby jsme na tom dělali nějaký další tuning. A extraligu nejezdíme, takže zatím ani není potřeba.
Hlavně dejte pozor na na úpravce např. z Vacenovic, nebo Babic (VS). Oni mají našlapané stroje, jezdí extraligu, ale berou peníze za nic (inu kdysi jsme se nechali nachytat na kouzelnou formulku-probrousíme sběrače čerpadla).

Takže jednoznačně Mück.