Pro Terrno r.v. 2010 jsme měli nejdříve nabíječku od Astipu 24V/8A, ale ta se již nevyrábí a vydržela nám cca 10let, pak jsme zkusili Bosch C7 12/24 a ta vydržla cca 3roky (má jen malý dobíjecí proud cca 3,5A při 24V). Pak jsme vyzkoušeli uvedenou nabíječku ENC-240 ve verzi 24V, a výsledek byl, že po delším stání byl problém s nastartováním, když jsme měli zapnuté vysílačky (analog i digitál) a tablet i mobil. Nejdřív jsme si mysleli, že jsou špatné akumulátory, ale nakonec jsem zjistil, že je pro akumulátory do 85Ah. Tatra má 180Ah. Tak jsme našli profesionální nabíječku
https://www.nabijeckyctek.cz/produkt/ctek-mxt-14/ , která je pro aku 300Ah. Sice je 2x dražší, ale nemáme žádný problém se startování není problém i po delší době stání.
V DAčku Ford č.v.2018 máme Bosch C7 12/24 (vestavěné v autě + rettbox), ale když delší dobu nejede (2-3 týdny) provedu odpojení od napájení a připojím, ať se provede znovu nabíjení a mám v plánu tam dát nějaký časovač, který by to prováděl automaticky.