Stránka 1 z 1

Hasičský záchranný sbor České republiky bude mít na třicítce

Napsal: 05.12.2015 15:00
od Franc Beckenbauer
Jedna velká ostuda. Technika stojí ve Zbirohu má závady, nejde nastartovat atd. To je bordel......
Co Vy na to.

Re: Hasičský záchranný sbor České republiky bude mít na třic

Napsal: 05.12.2015 15:03
od Franc Beckenbauer
Hasičský záchranný sbor České republiky bude mít na třicítce nových prvovýjezdových cisteren Tatra Terra řezací zařízení Cobra

Napsal: 05.12.2015 22:34
od Anybody.
trošku blbost ne? pokud to někdo přebral tak to musí být funkční... pokud se objeví nějáke závady tak musí být odstraněny dle smlouvy.. Pochubuju že zrovna Tatra Terra s absolutně nenáročnou průměrnou nástavbou na tom bude tak špatně že bude někde stát ani ne měsíc po předání..

Re: Hasičský záchranný sbor České republiky bude mít na třic

Napsal: 06.12.2015 06:59
od Michal Babrak
Franc Beckenbauer píše:Hasičský záchranný sbor České republiky bude mít na třicítce nových prvovýjezdových cisteren Tatra Terra řezací zařízení Cobra
Jde o to, že všechny zásahy HZS byly neúčinní. Změnit to ma nový způsob hašení za použití vody-řezací zařízení Cobra.

Napsal: 06.12.2015 09:04
od ogw
Opět tu Novému Boru něco vadí? Je to nesmysl. V Libereckem kraji jsou všechna auta funkční a přijela po svých.

Napsal: 06.12.2015 14:40
od Franc Beckenbauer
RE:ogw nevím jak v Boru, ale v Děčíně nám stojí na stanici a jezdí se jen kondiční jízdy, žebřík to samé, sice předáno, ale nikdo nezaučen. A co jsem slyšel, tak ve Zbirohu stojí dost techniky nepředané a mají špatné baterky a další závady. To je normální?

Napsal: 06.12.2015 14:43
od Anybody.
Ano je normální že se s technikou najezdí až několik tisíc kilometrů než jde do ostrého výjezdu.

Napsal: 06.12.2015 15:45
od Franc Beckenbauer
Ano máš pravdu, ale aby byla technika nová a stála několik měsíců na jednom místě asi normální není ne? A když ti kolega a kamarád řekne, že nové Tatry nejdou natočit, protože mají v háji baterky a další závady, tak to není o ježdění kilometrů ne.

Napsal: 06.12.2015 18:22
od Vašek Bus
No ono to bude taky asi o tom že v těch autech je spousta přidávané elektroniky která "papá" i když je vypnutá a zkrátka to vycucne baterky při delším odstavení. Z doslechu vím že podobný problém má i PČR s poslední dodávkou speciálů pro pyrotechniky. Tam je taky našlapáno tolik přídavných zařízení které " žerou" elektriku tak moc že auta mají co dělat aby dobili baterku s motorem běžícím na volnoběh.

Napsal: 07.12.2015 12:12
od Martin Petržela
Babrak - co to tady blekotáš?

Napsal: 07.12.2015 12:17
od Martin Petržela
Jinak podle podle fotek to vypadá vcelku pěkně a v "plný". Chybí snad jen automatická převodovka a víc místa v kabině.
Copak je to na obr. 31 na čelní stěně nástavby vpravo? Napřed jsem myslel, že to je součást okruhu hydrauliky Cobry, ale teď už se mi to nezdá...:-).

Napsal: 07.12.2015 12:59
od Jakub Kozák
Je to součást Cobry, chlazení :-)

Napsal: 07.12.2015 14:20
od Martin Petržela
Furt se mi to nezdá, to jsem identifikoval nahoře a k tomuhle žádná hydraulika nevede :-)

Napsal: 08.12.2015 10:52
od Jakub Kozák
No - takto - ono je potřeba chladit ten pomocný pohon z motoru, kvůli vysokému kroutícímu momentu čerpadla Cobry.

Napsal: 13.12.2015 14:44
od ну погоди
Pro Martina Petrželu (Copak je to na obr. 31 na čelní stěně nástavby vpravo? Napřed jsem myslel, že to je součást okruhu hydrauliky Cobry, ale teď už se mi to nezdá...:-). ). Je to přímočarý motor (odborně aktuátor), který převádí elektronické ovládání plynu z panelu čerpadla na mechanický- lanko plynu vstřikovacího čepadla. Včera jsem to odhalil při prohlídce CASky u nás v dílně.
Aktuátor je to ( jestli si to dobře pamatuju) tenhle http://www.linak.cz/products/linear-act ... oduct=LA28

Napsal: 13.12.2015 15:08
od Jakub Kozák
Aha, konkretizace obrázku č. 31 byla v dotazu od začátku? :-)) To jsem přehlídl... Jinak stejně umístěný akutátor využívá WISS např. na sedmičkách. Kde to má THT nevím.

Napsal: 13.12.2015 15:43
od ну погоди
My máme i CAS 30 na sedmičce od THT ( taky z programu GŘ) a tam je mechanický plyn podobný jako na RTHčku. Alespoň se tam nic neposere :-) Jsem zastánce čím míň elektriky a vzduchu, tím líp. Z tohoto pohledu mě vychází naše "stará" CAS 24 Scania s čerpadlem Rosenbauer NH30 nejlíp.