Stránka 1 z 1
Čerpadlo
Napsal: 09.12.2008 19:00
od Návštěvník
Dobrý den,potřebovali bychom poradit kde a za kolik se dají sehnat uzávěry vody na čerpadlo k autu Š 706 cas 25?Stačí web adresy.děkuji i za vaše rady ,jak udělat na Š 706 cas 25 vysokotlaký proud.Nebo které firmy se tím zabývají.Děkuji
Napsal: 10.12.2008 09:40
od Josef Černý
Výsledky hledání Požární technika KOMET
Specializujeme se na pojízdnou, přenosnou i ruční požární techniku, její opravy, kontroly a prodej. Zabýváme se i výrobou speciálních kontejnerových systémů. Hasicí techniku opravujeme, kompletujeme a modernizujeme. Prodáváme ruční hasicí přístroje.
www.antee.cz/komet - Pečky, Petra Bezruče
Jan Soukup-Hasičská technika a zařízení
Prodej a opravy požárních automobilů, přenosných motorových stříkaček, čerpadel a ostatní požární techniky, včetně poradenské činnosti.
Celá ČR - Hrádecká 30, 312 00 Plzeň
www.htz-soukup.org, Tel.: 602 477 174, Email:
htz.soukup@quick.cz .
Napsal: 10.12.2008 11:59
od Josef Černý
U nás jsme svépomocí vřetenové ventily vyměnily za kulové uzávěry. Horší je to s hlavním ventilem na nádrži to Ti asi poradí kdo už ho opravoval. My jsme ho vyčistily jemně zabrousily, táhlo ventilu prodloužily na konec navařily matici o rozměru jako je na kole CAS, a jeho zavírání a otevírání používaly kolovrátek na matice kol. Vysoko tlak na této CAS neuděláš. Můžeš osadit na zadní plošinu průtokový naviják s průtokovou hadicí (60m.) a vznikne Ti zařízení pro rychlí zásah.
pepap.ostrov@seznam.cz
Napsal: 10.12.2008 18:28
od Martin Petržela
Možná blbost, ale existuje vysokotlaký agregát s extra pohonem a čerpadlem (obdoba hydraulického agregátu na nůžky) ? Je tu samozřejmě spousta ale, od ceny, přes zástavbové rozměry apod., ale snad by to byla cesta :
http://www.oertzen.cz/cz/index.htm
Napsal: 10.12.2008 18:45
od Hynek Obroučka
[Josef Černý - 10.12.2008 11:59] Ani to nemusí být pravda, jezdí už docela dost trambusů s čerpadlem z LIAZky a taky jeden s Rosenbauerem, takže to jde. Ale ne se stávajícím, to je opravdu jen rychlozásah, v Dolínku (Praha-východ) to na trambusu je...
Napsal: 10.12.2008 19:12
od Fanda Kletečka
[Josef Černý - 10.12.2008 11:59]
Sice to sem vůbec nepatří, ale když tě tady vidím.... jak to vypadá s vaší novou károu?
Napsal: 10.12.2008 20:52
od Petr Měrka
[Josef Černý - 10.12.2008 11:59] My se taky chystáme na změnu vřeten za koule.Hlavní uzávěr už máme hotový.Původní šoupě jsme tam nechali a na potrubí z nádrže je pouze vložený kulový ventil.
Je to potřeba ale dobře rozměřit,kam ho dát,protože je tam dost málo místa kvůli páce na kloubu.Je to dost natěsno.Ono je těch ventilů asi více druhů,protože instalatér,který nám to dělal nám říkal,že jsou levnější a dražší podle provedení a samozřejmě kvality.Faktem je,že jsem jeden ventil viděl něco kolem 900 kč a ty naše stály 1.800 kč.Právě tady ty kvalitnější mají tu páku dost velkou,takže je potřeba dávat bacha na místo.Jinak na tom není nic speciálního.Každopádně je to lepší než točit kolečkem .
Napsal: 10.12.2008 21:02
od Petr Měrka
Napsal: 10.12.2008 21:27
od big S
[Petr Měrka - 10.12.2008 21:02] a je to vhodné? Tato výměna za jinou koncepci zavírání?
Napsal: 10.12.2008 22:05
od Petr Měrka
[big S - 10.12.2008 21:27] Myslím si že určitě ano.Originální šoupě se nám přidíralo a byl dost velký problém s tím vůbec otočit.Měli jsme nožnost nového originálního šoupěte nebo náhrada kulákem.My jsme zvolili kulák a myslím si že jsme udělali velmi dobře.Už jenom z toho důvodu jak jsem psal výše.Nemusíme točit kolem.Jedním tahem strojník otevře hlavní potrubí a je to.Co je lepší?
Napsal: 10.12.2008 22:37
od Petr Měrka
[big S - 10.12.2008 21:27] Možná jsme si nerozuměli.To původní šoupě které jsme tam nechali je samozřejmě stále otevřené,protože už s ním nešlo skoro hýbat.Demontovat to nešlo,protože by se musel vyrábět mezikus z kulaté na hrahatou přírubu.Proto jsme ho stále otevřené a obsluhujeme to kulákem.
Napsal: 10.12.2008 22:38
od Petr Měrka
[Petr Měrka - 10.12.2008 22:37] Proto je stále otevřené.To je správná formulace.
Napsal: 11.12.2008 13:23
od Josef Černý
[Petr Měrka - 10.12.2008 20:52] Máš pravdu ventilů je celá řada čím drašší tím by mělo býti kvalitnější ale pokud se do něj dostane pěnidlo a celá citérna se dobře nepropláchne je za dva roky po ventilu.
Proto je lépe pěnidlo v kanystru a přiměšovač na výtlačné hrdlo.
Napsal: 11.12.2008 13:29
od Josef Černý
[Fanda Kletečka - 10.12.2008 19:12] Dám Ti vědět zatím to moc dobře nevypadá ekonomická krize má dopady i ve výrobě pož. techniky
Napsal: 11.12.2008 14:33
od Petr Měrka
[Josef Černý - 11.12.2008 13:23] Jak říkáš pěnidlo je lepší hodit na přiměšovač.My pěnidlovou nádrž nepoužíváme.Při plánované přestavbě stejně půjde nádrž pryč,protože místo ní bude naviják pro rychlý zásah.
Napsal: 11.12.2008 21:29
od Fanda Kletečka
[Josef Černý - 11.12.2008 13:29]
rozumím tak budu čekat a přát vám at´máte auto brzo doma
Napsal: 12.12.2008 22:57
od Lukáš Tvrdý
Jestli mohu nabidnout,tak tři původní nepoužité kohouty na čerpadlo se nám válí na zbrojnici.Máli někdo zájem ať napíše na
tvrdy3@seznam.cz